بازخورد درباره این کالا

دراور لباس – مدل D505

5.00
از 1 رای

1دیدگاه

شناسه محصول: D505
برچسب
پاک کردن
ویژگی‌های کالا
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
بروزرسانی قیمت: 1 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
دراور لباس – مدل D505

دراور لباس چوبی و مشخصات آن

دراور لباس چوبی D505 به ابعاد 45*80*108 سانتیمتر می‌باشد. دراور لباس چوبی 5 کشو که با عمق مناسب برای قرار دادن وسایل مختلف مناسب است. هر کشو مجهز به ریل سه زمانه ساچمه‌ای است که برای باز و بسته کردن ساده کشو و امنیت کاربر بسیار مناسب است. دراور چوبی بصورت تمام ام دی اف تولید شده است و تمامی لبه‌های دراور با استفاده از نوار لبه PVC پوشش داده شده است. هر کشوی دراور لباس دو دستگیره تمام استیل خطی دارد که علاوه بر زیبایی، موجب سهولت در باز و بسته کردن کشو می‌شود. دراور 5کشو یکی از انواع دراور در چوب فروش است که امکان سفارشی سازی آن بر اساس نیاز خریداران وجود دارد.

دراور از محصولات بسیار پرکاربرد مسکونی است که در ابعاد و مدلهای مختلف با تنوعی بسیار بالا در چوب فروش عرضه می‌شود. دراور چوبی D505 با ابعادی بزرگتر نسبت به سایر دراورهای موجود در بازار یک مدل بسیار کاربردی برای افرادی است که نیازمند کشوی بیشتر برای دراور خود هستند.

دراور لباس با سایر محصولات دکوراسیون داخلی بسیار متفاوت است و کلیه مراحل طراحی و تولید باید از استانداردهای روز پیروی کنند. وجود کشو همواره مستلزم پیش بینی های لازم در زمان تولید است تا خریداران در زمان مصرف دچار مشکل نشوند. چوب فروش کلیه محصولات دارای کشو را بر اساس اصول کیفی استاندارد عرضه می‌کند. استفاده از یراق آلات و متریال اولیه درجه یک و همچنین استانداردهای تولید و عرضه، مواردی هستند که به آنها توجه ویژه شده است.

مشخصات دراور لباس

  • ابعاد دراور چوبی: ارتفاع 110 سانتی‌متر ، عرض 80 سانتیمتر ، عمق 45 سانتی‌متر.
  • دراور لباس با استفاده از ام دی اف درجه یک تولید شده است.
  • لبه همه مقاطع دراور چوبی با استفاده از نوار لبه PVC پوشش داده شده است.
  • هر کشو مجهز به یک عدد ریل سه زمانه ساچمه‌ای درجه می‌باشد.
  • دو عدد دستگیره برای هر درب کشو طراحی و تعبیه شده است.
  • جنس دستگیره‌های دراور چوبی از نوع استیل درجه یک‌ می‌باشد.
  • کشوی ابتدایی دراور لباس دارای یک عدد قفل است.
  • امکان شفارشی سازی دراور چوبی وجود دارد.
  • ارسال به سراسر کشور.
  • ضمانت کیفی یکساله.

ارائه محصولات چوب فروش به سراسر کشور و در کوتاهترین زمان انجام می‌شود. همچنین بزرگترین فروشگاه آنلاین محصولات دکوراسیون داخلی در کشور دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که ضمانت خریداران است. دراور چوبی یکی از سیصد مدل محصول دکوراسیون داخلی در چوب فروش است که بر اساس استاندارد در رنگ و ابعاد با دیگر کالاهای موجود عرضه شده است.

 


پیشنهاد میکنیم دسته بندی میز اداری را مشاهده نمایید.

 

 

 

امتیاز کاربران به:

دراور لباس – مدل D505 (1نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران
  1. توسط مهری تهرانی در تاریخ

    دراور جمع و جور و مناسبی هست برای روز عید اکثر وسایلم رو توش جا دادم و الان همه وسایل ام تفکیک شده و منظم شد مرسی از چوب فروش واسه تحویل به موقع اش و بسته بندی تمیزی که داشت من قطعا از خرید ام راضی ام و این دراور رو به خانم هایی که عاشق مرتب بودن خونشونن پیشنهاد میدم.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

کالاهای مرتبط