بازخورد درباره این کالا

میز تلویزیون ام دی اف شیک و مدرن – مدل TV30

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: TV30
برچسب: , ,
پاک کردن
ویژگی‌های کالا
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
بروزرسانی قیمت: 8 بهمن 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
میز تلویزیون ام دی اف شیک و مدرن – مدل TV30

میز تلویزیون MDF

میز تلویزیون ام دی اف همیشه یکی از پر استفاده ترین انواع میز تلویزیون بوده و هست. ام دی اف به دلیل تنوع بی شماری که در طرح و رنگ دارد متریال منعطف تری نسب به مترایل های دیگر مانند چوب یا شیه و فلز محسوب می شود و به راحتی با هر سلیقه ای هماهنگ می شود. بر خلاف محصولات چوبی، محصولات ام دی اف مانند انواع میز MDF ، انواع کتابخانه ام دی اف و هر وسیله دیگری از دسته مبلمان و اکسسوری ها، دارای ظاهری با ویژگی های مدرن هستند.

اما حتی در سبک های کلاسیک نیز شاهد استفاده از محصولات با ساختار ام دی اف هستیم. وجود طرح ها و رنگبندی های مختلف مانند انواع رنگ های مشابه چوب، باعث شده تا حتی دکوراسیون های کلاسیک که بیشتر از چوب های طبیعی استفاده می کنند نیز از محصولات ام دی اف با رنگ هایی مانند گردویی، ماهگونی، قهوه ای و … استفاده کنند.

سازینه چوب یکی از برندهای معتبر و با سابقه در رمینه تولید انواع محصولا ام دی اف اداری و مسکونی است که اینبار دومین محصول میز تلویزیون خود با شناسه TV30 عرضه کرده. محصول اول یک میز تلویزیون مدرن و فوق العاده شیک و مینیمال بود که توانست رضایت شما را به خوبی کسب کند.

 


 

میز تلویزیون مدرن با طراحی مینیمال

 


 

مشخصات و ویژگی های محصول TV30

میز تلویزیون ام دی اف TV30 دارای مشخصات و ویژگی های زیر می باشد. ( مشاهده عکس های بیشتر در عکس های مربوط به گالری.)

متریال: تمام ام دی اف

پایه ها: پروفیل آهن با رنگ الکترواستاتیک نقره ای

ارتفاع پایه: 7 سانتی متر

طول: 140 سانتی متر

عرض: 30 سانتی متر

ارتفاع: 40 سانتی متر

دو کمد با درب مگنتی و بدون دستگیره

دو دریچه عبور سیم و کابل

امکان تغییر رنگ بدنه و درب کمدها

امکان تغییر ابعاد

ارسال میز تلویزیون ام دی اف به سراسر ایران

ضمانت خرید

مبلمان از جمله محصولاتی هستند که به مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و ممکن است هر 3 یا 5 سال یکبار تصمیم به تعویض آن ها بگیرید. بنابراین بسیار مهم است که هنگام انتخاب و خرید مبلمان اداری یا منزل، کیفیت را در اولویت هایتان قرار دهید.

داشتن گارانتی و ضمانت نامه یکی از موارد نشان دهنده کیفیت و اصالت یک کالا می باشد. برای همین هنگام خرید توجه داشته باشد که محصل یا کالای انتخابی حتما داری ضمانت نامه یا گارانتی کیفی باشد.

چوب فروش فروشگاه اینترنتی معتبری است که علاوه بر دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، تمامی محصولات آن از جمله میز تلویزیون ام دی اف TV30 ، نه تنها دارای ضمانت نامه کیفی یک ساله هستند بلکه به مدت 5 سال نیز خدمات پس از فروش ارائه می دهند.

همچنین مزیت ویژه دیگر این فروشگاه، قابلیت سفارشی سازی می باشد که می توانید محصولی با طرح و ایده شخصی خود سفارش دهید و یا اینکه محصول انتخابی از محصولات موجود را به دلخواه تغییر دهید.

 


 

محصولات خاص چوب فروش را از دست ندهید

 


 

امتیاز کاربران به:

میز تلویزیون ام دی اف شیک و مدرن – مدل TV30 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

کالاهای مرتبط