دكوراسيون اداری و 5 حركت تاثير گذار

چوب فروش
29 اردیبهشت, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
دكوراسيون اداری

5 حركت تاثير گذار در دكوراسيون اداری

براي اينكه به عنوان يك مدير بتوانيد محيطي براي پرسنل خود ايجاد كنيد تا علاوه بر آرامش شغلي بتوانيد راندمان آنها را افزايش دهيد، بايد تركيبي مناسب براي دكوراسيون اداری محل كارتان در نظر بگيريد.

با این 5 روش مي توانيد فضايي دلنشين ايجاد كنيد:

  1. بهتر است فضايي كه براي شركت خود انتخاب مي كنيد اولا داراي نور مستقيم آفتاب باشد. دوم اينكه محيطي يكپارچه و با كمترين ديوار كشي سنتي باشد. اين امر به شما كمك خواهد كرد كه تقسيمات شركت خود را بر اساس نياز و با استفاده از پارتيشن شيشه اي انجام دهيد. كه به تبادل نور در ساير اتاقهاي ايجاد شده نيز منجر خواهد شد در واقع با يك انتخاب درست دو هدف را نشانه رفته ايد.
  2. نيازهاي كارمندان براي هر بخش را به تفكيك بنويسيد و بر اساس آن به تهيه وسايل بپردازيد. به اين معني كه بدانيد چه مي خواهيد و درست بر اساس آن هزينه كنيد. دليل اين كار اين است كه تركيب يكپارچه اي براي دكوراسيون اداری شركت خود ايجاد مي كنيد. آنچه بيشتر در شركتها به چشم مي آيد تنوع بيش از حد رنگها در وسايل مختلف است كه باعث شلوغي و كلافگي بصري مي شود .
  3. تركيب مناسب رنگها با يكديگر را بشناسيد و بهتر است در اين راه با يك طراح دكوراسيون داخلي نيز مشورت كنيد. تركيب مناسب رنگ ميز با كتابخانه ، فايل ، كردنزا ، كمد زونكن ، ميز كنفرانس و حتي صندلي مواردي است كه بايد به آنها توجه كنيد. انتخاب رنگ مناسب براي ديوارها و يا استفاده از كاغذ ديواري هاي مدرن و استفاده ی بجا از آنها قطعا كمك زيادي خواهد كرد .
  4. از گل و گياه در هر اتاق به صورت مجزا استفاده نماييد. تاثير شگفت انگيز گياهان در فضاي كار را دست كم نگيريد. مسووليت هر گياه در هر بخش را به كاركنان همان قسمت واگذار كنيد. اين كار راندمان و بهره وري را افزايش خواهد داد و به زیبایی دكوراسيون اداری شما می افزاید.
  5. استفاده از تابلوهاي نقاشي و يا عكس مناظر طبيعي در هر بخش حس آرامش بخشي ايجاد مي كند كه كاركنان با ديدن آنها روحيه مضاعف مي گيرند. اين اجازه و حس را در آنها ايجاد كنيد كه تصوير عزيزانشان را بر روي ميز قرار دهند .

محيط كاري تصويري است كه ما مي سازيم، پس براي ايجاد آن وقت بگذاريم.

 

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.