ایده‌هایی برای دکوراسیون دفتر کار خانگی

چوب فروش
8 مرداد, 1399
1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
طراحی-دکوراسیون-دفتر-کار-خانگی

دکوراسیون دفتر کار خانگی امروزه از رونق زیادی برخوردار شده است. بسیاری از مشاغل در هزاره سوم به صورت غیر حضوری به فعالیت مشغول هستند و این روند به سرعت در حال گسترش است. به همین علت یک فضای کاری اختصاصی در خانه، به شما کمک می کند تا حواس پرتی های خانگی را کنار بگذارید و روی کار متمرکز شوید. در این مقاله، ما ایده‌هایی در مورد دکوراسیون محیط کار خانگی دفتر را گردآوری کرده ایم که به شما الهام می بخشد تا یک فضای مناسب برای کار در خانه خود طراحی کنید. این دفاتر خانگی، که در همه جا از شرق آسیا تا غرب آمریکا را در برگرفته یک نکته مشترک دارند و آن فضایی پیچیده و جدا از وسوسه های وسوسه انگیز مانند تلویزیون، رادیو و … هستند.

دکوراسیون دفتر کار خانگی، عقب نشینی از فضای خانه و تمایل به دفتر کار را دارد جایی برای ایجاد فعالیت و پرورش خلاقیت بدون درگیری در مورد کار خانه و سرگرمی با بچه‌ها. خودتان می‌توانید نسبت به طراحی دکوراسیون دفتر کار خانگی خود بپردازید به همین علت ما ایده‌های زیبایی را از این دفاتر برای شما جمع آوری کرده‌ایم تا شما را هدایت کند. این ایده‌ها خلاقانه، ساده و کاربردی هستند و شما می‌توانید مطابق با فضای خود از آنها استفاده کنید. با ما همراه باشید …

 

فضای-کار-مینیمالی

فضای کار مینیمالیستی

دکوراسیون دفتر خانگی که مشاهده می‌کنید یک دیوار اتاق را اشغال کرده است. انتخاب رنگ سفید مطابق با رنگ دیوارهاست تا در فضای اتاق ادغام شود. با چیدمان محدودی از اشیاء تزیینی با رنگ‌های متفاوت و متناسب با دکوراسیون داخلی. استفاده از سفید موجب شادابی محیط می‌گردد، برای قسمت‌های کوچک استفاده از رنگ سفید یک راهکار تضمین شده است.

 

دکوراسیون-دفتر-کار-در-خانه

میز مطالعه دیواری

فضای محدود، همواره نیاز به خلاقیت بیشتری در دکوراسیون دفتر کار خانگی دارد. میز تحریر ساده دیواری که بطور معمول بصورت یک باکس بر روی دیوار قرار دارد و در زمان استفاده باز می‌شود. این مدل برای قسمت‌های کوچک، طراحی شده است و هزینه پایینی دارد.

 

اتاق-کار-خانگی

اتاق کار خانگی کوچک و اهمیت دکوراسیون دفتر کار خانگی

اگر شما فضای مجزا یی را در خانه برای کار در نظر دارید، با یک دکوراسیون دفتر کار خانگی زیبا می‌توانید آنجا را برای زمان فعالیت خود زیبا کنید. طراحی این دفتر کار زیبا که مشاهده می‌کنید تمامی المان‌های مهم برای کار را در نظر دارد. استفاده حداکثری از فضا مهمترین و رنگ‌های روشن و خنثی موجب شده است فضا بیشتر از آنچه هست به نظر بیاید.

ضمن آنکه فضای بسیار مفیدی برای کاربر نیز در نظر گرفته شده است.

 

دکوراسیون-اداری-و-مسکونی

بزرگ و کم نظیر

طراحی زیبا و کم نظیر توسط طراح معروف ایالات متحده، کانگ چانگ. یک جزیره کاری که دکوراسیون دفتر کار خانگی بسیار منحصر بفردی بوجود آورده است. میز منحنی با پایه مورب، ترکیب رنگ دکوراسیون با کفپوش و حتی پنکه‌ ای که بر روی سقف قرار دارد. حتی انتخاب صندلی کار، کاملا متناسب با فضای کلی در نظر گرفته شده است.

 

دکوراسیون-عرشه-کشتی

عرشه کشتی

دکوراسیون دفتر کار خانگی که مشاهده می‌کنید با الهام از عرشه کشتی طراحی شده است. حتی سکان کشتی و کنسول تجهیزات در این تصویر دیده می‌شود. به دلیل فضای زیاد و آنکه در قسمت فوقانی خانه قرار دارد طراح به درستی از یک المان صحیح استفاده کرده است که سبکی بی نظیر را بوجود آورده است. در این میان نمی‌توان از انتخاب صحیح رنگ‌ها غافل شد.

 

دفتر-کار-کلاسیک-و-مدرن

کلاسیک و مدرن

نور زیادی که در محیط وجود دارد در کنار فضای زیادی که برای دفتر کار خانگی وجود داشته است موجب شده است برت مک مولن طراح این عکس، از ترکیب سبک کلاسیک و مدرن استفاده کند. در نگاه اول فضا کاملا کلاسیک به نظر می‌آید اما با دقت بیشتر المان‌های مدرن را می‌توان پیدا کرد و از آن لذت برد. همچنین ترکیب رنگ‌های استفاده شده لهجه‌ی متفاوتی از کنتراست را در برگرفته است. دکوراسیون دفتر خانگی ، شامل هیچ محدودیتی نمی‌شود.

 

محیط-کار-در-پنت-هاوس

پنت هاوس

دکوراسیون دفتر کار خانگی فوق، شبیه یک پنت هاوس بر بالای یک برج بزرگ است در صورتی که اینچنین نیست تنها طراح از این سبک در مورد آن استفاده کرده است. استفاده کاملا دقیق و حداکثری از نور طبیعی محیط بزرگترین مزیت این طراحی است. سبک دکوراسیون کاملا مدرن در نظر گرفته شده و هیچ المان کلاسیکی دیده نمی‌شود زیرا 100 سال گذشته پنت هاوس وجود نداشته است.

 

دکوراسیون-رنگین-کمانی

رنگین کمان

سبز روشن و طلایی، کفپوش راه راه سبز محو و پریشان و قرینه سازی با کمد‌های سفید رنگ، یک رنگین کمان اختصاصی بوجود آورده است. نکته قابل توجه استفاده حداکثری از فضا می‌باشد حتی بالای هر کمد قفسه بندی شده تا کاربر بتواند از حداکثر فضا استفاده کند.

 

دفتر-کار-آفتابی

دفتر کار خانگی آفتابی

این فضای شاد مملو از زوایای تیز است و در عین حال زیبایی سرگرم کننده را حفظ می کند.

الکساندرا فون فورستنبرگ از یک میز مدرن آکریلیک و دو صندلی میلو بالگمن بهره برده است. استفاده از منظره طبیعی و استفاده از المان خورشید سبکی جالب توجه را شکل داده. همانطور که می‌بینید آنچه در دکوراسیون دفتر کار خانگی اهمیت دارد فضای موجود است و استفاده و الهام از محیط اجرایی می‌باشد.

 

دفتر-کار-گالری

گالری

دکوراسیون دفتر کار خانگی را که مشاهده می‌کنید توسط مارتین لارنس بولارد طراحی شده است.

صندلی قدیمی و کلاسیک و دیوارهای پوشیده شده از تابلو نمایانگر یک گالری خانگی پر شده از آثار هنریست. سبک پویا و هنری و کنتراست دقیق رنگ‌ها حتی در استفاده از تابلوها کاملا چشمگیر است و دقت نظر طراح را به کوچکترین جزییات نشان می‌دهد.

 

دفتر-کار-نئو-کلاسیک

نئوکلاسیک

درب‌های فرانسوی شما را به یک فضای پذیرایی هدایت نمی‌کند بلکه دکوراسیون دفتر خانگی را نشان می‌دهد که به زیباترین شکل طراحی شده است. نقطه کانونی طراحی صندلی سبز است که به درستی با دیگر عناصر موجود همراه شده. سبکی کاملا کلاسیک که به کوچکترین نکات در طراحی آن توجه شده است.

 

دفتر-کار-پاریسی

دفتر کار پاریسی

این تصویر شما را قطعا به یاد فرانسه و عروس زیبای آن پاریس می‌اندازد.

مدرن، جذاب، دیدنی مشخصات یک دکوراسیون دفتر کار خانگی با شکوه است،

گویی که به یک تابلوی عکس از یک هنرمند مشهور نگاه می‌کنید. فرش مراکشی حتی شما را به گذشته فرانسه می‌برد و ظاهری فریبنده به دفتر کار می‌دهد.

 

دالان-رنگی-دکوراسیون

دالان رنگی

از دهانه یک دالان به منظره‌ای نگاه می‌کنید که دکوراسیون دفتر کار خانگی را نشان می‌دهد که در چشم انداز آن قفسه کتاب‌های رنگی با پس زمینه آسمان وجود دارد. طراحی کاملا مدرن و شیک و جذاب که رنگ اصلی آن از درخت ماهون الهام گرفته شده است. استفاده از میز پایه فلزی مدرن، به جذابیت محیط بسیار افزوده است.

 

دکوراسیون-انبار-کار

انبار کار

گویا وارد یک کارگاه زیبا شده‌ایم که پر از قفسه‌های ابزار و یراق است ولی اینچنین نیست. این فضا کاملا تصور یک دفتر کار را می‌دهد بدون آنکه در نگاه اول متوجه دکور دفتر خانگی آن بشویم. کفپوش سنگی با رنگ قهوه‌ای و یک کمد زرد در کنار یک مبل رنگارنگ فضای خاصی را به این دفتر کار خانگی بخشیده است.

 

دفتر-کار-جذاب

رو به آسمان

نیکلاس کیلر طراح این دکوراسیون دفتر خانگی است که به گفته خودش از رنگهای مرسوم در قرن 18 که بسیار برایش الهام بخش است استفاده نموده. صندلی روسی، شما را دو قرن به عقب می‌راند. فضای خلوت و پوشش ضعیف از عناصر تکمیل کننده نشاندهنده عمق فضای کار طراح است که نمی‌خواهد شما به چیزی بیشتر از آنچه او دوست دارد فکر کنید.

 

دفتر-کار-در-آمریکا

دفتر کار خانگی در منهتن

کارلوس آپاریسیو گنجینه‌ای از جزییات مدرن را در طراحی این دکوراسیون دفتر کار خانگی بکار گرفته است. نقاشی وین گونزالس در کنار مجسمه‌ای از جفری کلارک بعلاوه میز چوبی به رنگ ماهون یک نبرد کاملا برابر و سنگین در نظر بیننده است. همچنین صندلی چرخدار که روکش آن چرم ادلمن با بالاترین کیفیت به میز جذابیت بیشتری بخشیده. به نظر شما این دفتر کار در حالت نرمال جایی جز منهتن باید باشد ؟؟؟؟!!!

 

جدیدترین-مدل-دفتر-کار

کتابخانه

دکوراسیون کار خانگی که شبیه یک کتابخانه برای تحقیق است. نسخه‌ای مدرن و جذاب برای کار در خانه که نکته مهم آن یک میز وسیع و گسترده برای انجام کار روزانه می‌باشد. طراح آن می‌گوید یک فضای کار مردانه ایجاد کرده است. تصویری که مشاهده می‌کنید دکوراسیون کار خانگی در لس آنجلس است که مربوط به یک زوج هنرمند ایتالیایی می‌باشد.

 

دفتر-باز-اپن-سورس

دفتر با نمای باز

اگر همه ما می‌توانستیم یک انتخاب داشته باشیم بطور حتم خیره شدن به یک فضای باز و زیبای جنگلی بود. دکوراسیون دفتر کار خانگی در یک فضای باز و گسترده با نمایی رو به سبزی طبیعت که موجب انبساط خاطر در زمان کار می‌گردد. میز پایه فلزی و کتابخانه باز و سفید و یک کرکره کلاسیک جلوی پنجره از دیگر عناصر این فضای کار خانگی است که به زیبایی با فضای کلی همخوانی دارد.

 

دکوراسیون-مطب-دکتر

مطب

فضایی مدرن و ترکیبی زیبا با یک صندلی کلاسیک اولین نکاتیست که به چشم می‌خورد.

دفتر کار خانگی شبیه یک مطب و یا فضای مشاوره است و محیطی بسیار دنج و زیبا را ایجاد نموده است.

تناسب بی نظیر اجزا مختلف از کفپوش تا میز، نشان از هنر طراح این مجموع دارد.

 

دکوراسیون-مینیمالیست

مینیمالیسم استادانه

در جوار یک تپه کوهستانی، قطعا لازم نیست خود را به چالش بیاندازید ، تنها کافیست دکوراسیون دفتر کار خانگی خود را بسیار جمع و جور چیدمان کنید. یک فضای استادانه مینیمالیستی که از هرگونه اضافه کاری در آن پرهیز شده است. فراخ و زیبا دقیقا مانند کوهستان.

 


مقاله ورزش در محل کار را نیز مطالعه نمایید

 

به post امتیاز دهید:

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.