دکوراسیون دفتر کار

چوب فروش
7 مهر, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار ضرورت ایجاد یک فضای مناسب در زمان کار است. دکوراسیون داخلی دفتر کار از این بایت اهمیت دارد که زمان مفید سپری شده در محل کار، بیشتر از هر زمان دیگریست. طراحی مناسب باید مبتنی بر سه رویکرد اصلی باشد:

  1. متناسب با نوع فعالیت دفتر کار باشد.
  2. متناسب با روحیات فردی استفاده کننده از محل باشد.
  3. آرامش بخش و تآثیر گذار باشد.

در طراحی دکوراسیون دفتر کار برای دستیابی به چنین محیطی توجه به عناصر و اجزای کوچک، تشکیل یک واحد مدرن را می‌دهد. در استفاده از اجزای و لوازم مختلف دکوراسیون، همواره به سادگی و استفاده مناسب از رنگها بیشترین اهمیت را بدهید.

 قبل از اجرای دکوراسیون دفتر کار و تهیه وسایل مورد نظر یک رنگ اصلی را که مناسب است انتخاب و رنگهای دیگر را با آن ترکیب کنید. تضاد رنگها تا زمانی که با یکدیگر هماهنگ هستند و افراطی در آن وجود ندارد جذاب هستند. اگر دفتر کارتان بوسیله پارتیشن ایجاد شده است پس الزام استفاده از رنگ دارید ولی این محدودیت بازدارنده نیست. ولی اگر دفتر کار داخل یک اتاق است رنگ آمیزی و استفاده از کاغذ دیواری متناسب به محیط روح می‌بخشد.

پس از این مرحله نوبت به تهیه وسایل و اجرای دکوراسیون دفتر کار می‌رسد.

به چه وسایلی نیاز دارید؟

میز اداری

میز اداری را ابتدا بر اساس استانداردها در نظر بگیرید. نکته مهم در استفاده از مدل‌ میز آن است که سلامتی را به خطر نیاندازد. استفاده از تمامی وسایلی که مدت زمان طولانی کاربر از آن بصورت مستقیم استفاده می کند باید بر اساس استانداردهایی باشد که بر اساس آناتومی بدن طراحی شده اند.

 

دکوراسیون دفتر کار

 

مدل میز نکته کلیدی بعدی در انتخاب میز برای دکوراسیون دفتر کار است. علاوه بر تفاوت در مدل که تنوع زیادی دارد نوع متریال محصول هم باید مد نظر قرار گیرد. میز جدید ر اهمانطور که پیشتر بصورت کلی گفته شد بر اساس سادگی در طرح انتخاب کنید. در خرید میز به ابعاد آن توجه داشته باشد تا متناسب با فضای اتاق کار باشد. قیمت میز هم باید متعادل باشد ولی برای استفاده از محصولی با کیفیت و جذاب کمی دست و دلباز باشد. تولید کنندگان معتبر را برای خرید میز انتخاب کنید چون رویه تولید و ارائه محصول در آنها بطور دقیق و اصولی رعایت می‌شود. میز پایه فلزی نسل جدید میز اداری است که سادگی و قیمت مناسب از مزیتهای آن است و امروزه دکوراسیون دفتر کار بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فایل اداری

فایل اداری از ملزومات میز اداری است. انواع میز اداری مدرن از آنجاییکه خود یک محصول مجزا لحاظ می‌شوند نیاز به ترکیب وسایل جانبی مانند فایلینگ اداری را دارند. تفکیک میز از قسمتهای الحاقی بسیار ایده آل است زیرا امکان جابجایی و حمل و نقل را آسان می‌کند. ضمن آنکه در صورت آسیب دیدن بخش کوچک، نیاز به تعمیر کلی از بین می‌رود.

دکوراسیون دفتر کار

 

در طراحی و اجرای دکوراسیون دفتر کار ، وجود فایل کشویی و کیفیت تولید آن بسیار مهم است. یک کشوی نا مناسب که باز و بسته کردن آن سخت است را تصور کنید. استفاده مداوم از فایل اداری نیاز یک محصول با کیفیت را بیشتر می کند. فایل باید با استفاده از یراق آلات مرغوب و استاندارد تولید شده باشد. یکی دیگر از نکات مهم در فایل اداری حفظ ایمنی کاربر در زمان استفاده از کشو است. زیرا خروج ناگهانی ریل ممکن است برای فرد ایجاد خطر کند. قیمت کشو در فایل مبتنی بر یراق آلات و متریال بکار برده شده محاسبه ‌شود.

در بخش دوم مقاله به تشریح سایر اجزای دکوراسیون دفتر کار و سفارش و تهیه دقیق آن می‌پردازیم.

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.