مدل میز ناهار خوری

چوب فروش
25 آبان, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

نحوه انتخاب مدل میز ناهار خوری مناسب برای خانه شما

بهترین مدل میز ناهار خوری برای شما میزی خواهد بود که مطابق با بودجه شما باشد . به طور جامع ساخته شده و متناسب و متناظر با سبک فضای شما باشد. در هنگام خرید نکات مهمی را باید مورد توجه قرار دهید.

نکته بسیار مهم: مدل میز ناهار خوری شما باید متناسب با محل قرار گیری میز باشد. یادتان باشد در هنگام سفارش آن فضای اطراف قرار گیری را حساب کنید.

لوسی هریس، طراح داخلی در نیویورک، می گوید: ” ابعاد مدل میز ناهار خوری به نحوی باشد که  بر روی صندلی راحت باشید و به راحتی بتوانید در اطراف میز حرکت کنید. با اندازه گیری طول و عرض محل و کسر 6 فوت مربع اندازه دقیق میز ناهار خوری برای سفارش و یا خرید به دست می‌آید.

قبل از خرید بهتر است بر اساس ابعاد مورد نظر یک وسیله را که تقریبا با همان ابعاد است را در محل قرار دهید تا مطمئن شوید اندازه درست را در نظر گرفتید.

قبل از رسیدن به انتخاب مدل میز ناهار خوری ، نیازهای خود را در نظر بگیرید

خرید میز ناهار خوری

یک مدل میز ناهار خوری گرد یا بیضی می تواند کمی فضای بیشتری برای حرکت در اطراف خود داشته باشد، زیرا گوشه ها را قطع می کند در حالیکه سطح خوبی دارد. برای فضاهای فشرده مستطیلی، ممکن است شکل بیضی بهترین گزینه باشد. همچنین مدل میز ناهار خوری بیضی برای گفتگو عالی است زیرا هیچ مقطعی در میز وجود ندارد.

پایه میز ناهار خوری

تعداد پایه ها بر تعداد افراد مختلفی که می توانند در یک میز قرار گیرند تاثیر می گذارد. هنگام خرید میز ناهار خوری روی آن بنشینید تا ببینید آیا پاهای شما به پای میز می رسند یا خیر. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای زانوی خود دارید و می توانید پای خود را در زیر میز قرار دهید. بهتر است پایه میز به شکلی باشد که مورد لزوم بتوان تعداد صندلی بیشتری به آن اضافه کرد.

سبک میز ناهار خوری را انتخاب کنید

انتخاب دشوار است. شما باید تعادل قیمت، سهولت مراقبت و سبک شخصی خود را برای انتخاب در نظر بگیرید تا پشیمان نشوید.

قیمت میز ناهار خوری

چه متریالی برای میز ناهار خوری مناسب است؟؟؟

چوب

چوب یک ماده کلاسیک است. هم با دوام است و هم راحت تعمیر می شود. چوبهای کاج، آکاسیا، انبه و تیک به دلیل قیمت مناسب محبوب هستند. هر چند که چوب یک متریال گران در تولید محسوب می شود. تولیدکنندگان تلاش کرده اند قیمت چوب جامد را کاهش دهند – Ikea دارای یک مدل میز ناهار خوری از جنس کاج جامد است که تنها 69 دلار است، همین میز در بین خرده فروشان صنعت مبلمان 1000 است .

مدل میز ناهار خوری

روکش چوب

روکش چوب اغلب یک جایگزین ارزان تر برای چوب جامد است. یک لایه بسیار نازک از چوب جامد (مواد چاپ شده مانند چوب) به یک تخته سه لا یا دیگر هسته چوب چسبانده شده است. برای شناسایی روکش خوب به هسته مرکزی و نوع روکش چسبانی توجه کنید. نگاه کردن به زیر میز یکی از راههای تشخیص مرغوبیت میز ناهار خوری با روکش چوب است.

توماس راسل، مدیر ارشد نشریه صنعت مبلمان امروز، می‌گوید: ” اطمینان حاصل کنید که مدل میز ناهار خوری سازگار با CARB است، بدین معنی که آزمایشات مربوط به انتشار گازهای گلخانه ای بر روی آن انجام شده باشد “.

شما می توانید از فروشنده دقیقا بپرسید که مدل میز ناهار خوری از چه جنسی ساخته شده است و اگرفروشنده از پاسخ مطمئن نیست، این یک پرچم قرمز است. شما می توانید انتظار داشته باشید که هزینه کمتری برای روکش های ارزان قیمت پرداخت کنید، اما با کیفیت ترین آنها به تناسب قیمت بالاتری دارند.

سنگ

سنگ مرمر، کوارتز، کامپوزیت و سنگ ریخته گری بخشی از متریال سنگی است که در انواع مدل های میز ناهار خوری استفاده می شود. سنگ با دوام است اما می تواند متخلخل باشد و لکه ها را به آسانی جذب کند. سنگ بسیار سنگین است و هزینه نگهداری و مراقبت بالایی دارد. قیمت این نوع مدل میز ناهار خوری از نسبتا بالا می باشد.

شیشه

انواع مدل میز ناهار خوری شیشه ای می تواند شامل نسخه های روشن، مات و رنگی باشد. خانم هرشاهوت گفت: آنها نسبتا ارزان هستند و می توانند احساس فضای باز ایجاد کنند. اگرچه شیشه حساس به رطوبت نیست، اما می تواند تراشه، خراش یا کرک را از گرما بگیرد.

فلز

فلز، از جمله فولاد ضد زنگ، برنج، روی و لاتین است. فلز با دوام است و به راحتی آسیب نمی بیند. اما به دلیل درخشش زیاد، هر اثر انگشتی را نشان می دهد و می تواند مداوم به ابزارهای تمیزکاری نیاز پیدا کند. همچنین تعمیر فلزات رنگ شده ممکن است سخت باشد. یک مدل میز ناهار خوری تمام فلزی می‌تواند دارای قیمت مناسبی برای خرید باشد.

پلاستیک

پلاستیک یک گزینه ارزان قیمت است. این متریال سازگار با محیط زیست نیستند و نیاز به مراقبت زیادی ندارند. همچنین دارای سبکهای بسیار ساده های در تولید هستند که عامه پسند نیستند.

مدل میز ناهار خوری خوب بر اساس متریال قابل اطمینان تولید شده است و همچنین مناسب با بودجه در نظر گرفته شده است. صحیحی و دقیق بررسی کنید و از مشاوره فروشندگان معتبر بهره بگیرید تا یک مدل میز ناهار خوری خوب را در اختیار بگیرید.

فروش میز ناهار خوری

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.