میز مدیریت مناسب

چوب فروش
18 فروردین, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

انتخاب میز مدیریت مناسب

 

بالاترین سطوح جلسات در یک شرکت در اتاق مدیریت و یا کنفرانس اتفاق می افتد. به همین دلیل طراحی داخلی این فضاها به دلایل مختلف اهمیت دارد .

آنچه از اتاق مدیریت در اولین نگاه به چشم می آید میز مدیریت است که در تهیه آن به دو نکته کلیدی باید توجه داشت اول آنکه مانند تمام میزها اصول پایه در آنها رعایت شده باشد دوم آنکه علاوه بر طراحی زیبا نیازهای مورد نظر در آن تامین شده باشد .

ابعاد میزهای مدیریتی در طول  بالای ۱۶۰ سانتیمتر و در عرض صفحه بین ۷۰ تا ۹۰ سانتیمتر متغیر هستند . معمولا میز مدیریتی دارای ست کنار میز نیز می باشد ، همچنین کردنزا نیز از ملزومات یک اتاق مدیریت ایده ال به حساب می آید که امروزه در طراحی این اتاقها به آن توجه می شود .

در فضای داخلی میز خود چه نیازهایی دارید ؟؟؟

این سوالی است که باید قبل از تهیه میز مدیریت از خود بپرسید . غالبا یک میز مدیریت مناسب باید دارای فایل سه کشو ، کمد ، جای کیس و قفسه بندی باشد . دقت داشته باشید حتما بر روی صفحه میز قسمتی برای عبور کابل وجود داشته باشد . ممکن است نیاز داشته باشید میز کنفرانس هم داشته باشید که در این زمینه حتما تعداد افرادی که برای میز در نظر دارید را با ابعاد اتاق بسنجید تا بعد از سفارش دچار مشکل نشوید .

امروزه یراق آلات بسیار زیبا و کاربردی برای میزمدیریت و میز کنفرانس وجود دارد که می توانید در هنگام سفارش آنها را نیز درخواست کنید هر چند که قیمت محصول بالا خواهد. چوب فروش با بالاترین تنوع در زمینه تجهیزات اداری شامل میزهای اداری ، میزهای کنفرانس ، فایلینگ ، انواع کتابخانه ، کمد زونکن ، صندلی اداری بر پایه فروش آنلاین یک مرجع کم نظیر برای خرید محصولات چوبی می باشد .

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.