کمد کتابخانه نوجوان

چوب فروش
19 تیر, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کمد-کتابخانه-نوجوان-با-قیمت

کمد کتابخانه نوجوان

کمد کتابخانه نوجوان، محصولی مدرن و کاربردی است که در بیشتر مواقع به ست فضای داخلی دوران کودکی افزوده می‌شود. از ابتدای سنین نوجوانی، نیاز به قرار دادن کتاب و لوازم تحریر بوجود می‌آید به همین علت کمد کتابخانه نوجوان، راه حلی ساده و کم هزینه است که برای ایجاد چنین قسمتی در اتاق بسیار راهگشا می‌باشد. مانند دیگر محصولات دکوراسیون داخلی مسکونی، این کالا نیز از تنوع بسیار زیادی در طراحی و اجرا برخوردار است و به همین علت در انتخاب آن باید به دو نکته توجه نمود. در این مطلب یادآور می‌شویم که در خرید انواع کمد نوجوان چه مواردی را باید مد نظر قرار دهیم.

مدل-کتابخانه-مدرن-اتاق-نوجوان

سبک

هر وسیله‌ای که به قسمتی از خانه اضافه می‌شود باید از تناسب رنگ و مدل برخوردار باشد. این تناسب در فضاهای کوچک اولویت بیشتری دارند زیرا کادر دید محدود و پایدار است. محدودیت دید، موجب می‌شود تا کوچکترین جزییات به چشم بیایند و امکان فریب دیداری فراهم نباشد. یکی از نکاتی که طراحان با زیرکی از آن استفاده می‌کنند، فریب دیداری است ولی اجرای این امکان در قسمت‌های کوچک بسیار دشوار است و از همین رو انتخاب سبک، بسیار اهمیت دارد.

کمد کتابخانه نوجوان، به قسمتی از خانه اضافه می‌شود که فضای محدودی دارد و به همین علت به انتخاب صحیح سبک، نیاز دارد. بطور مثال برای دکوراسیون محیط های کوچک می‌توانیم مدل‌های دیواری را انتخاب کنیم. تا از اشغال فضای محیطی جلوگیری کنیم. و یا اگر فضای بیشتری داریم از ترکیب کمد و ویترین استفاده کنیم تا به زیبایی بیشتر اتاق کمک کنیم.

یکی از تفاوت‌های مهم کمد کتابخانه نوجوان با مدل‌های دیگر این دسته، نوع طراحی می‌باشد. طراحی فانتزی و کاربردی را شاید بهترین سبک این دسته بتوان برشمرد تا با دیگر آیتم‌های داخلی ترکیب داشته باشد. در نظر داشته باشید با به یک قفسه کتاب مدرن نمی‌اندیشیم بلکه به قفسه کتابی احتیاج داریم که برای سنین نوجوانی مناسب باشد. نوع وسایل و کاربردهای آن، در این سنین بسیار متفاوت از توقع و خواسته ما در سنین جوانی خواهد بود. پس به انتخاب سبکی خاص، زیبا و کاربردی نیاز داریم که با دیگر وسایل اتاق و میزان فضا کاملا در هماهنگی باشد.

مدل-کمد-کتابخانه-نوجوان-دختر

رنگ

روشن، تیره، خنثی، واژه هایست که بطور مداوم در انتخاب رنگ به آن می‌رسیم ولی این لغات اصلا مهم نیست تا زمانیکه انتخاب شما نباشند. رنگ بطور کامل مبتنی بر سلیقه افراد است و اصلا مهم نیست شما چه رنگی را برای اتاق نوجوان استفاده می‌کنید بلکه تنها نکته کلیدی کنتراس و یا تناسب است. این نکته را بطور کلی می‌توان در همه ابعاد طراحی داخلی مسکونی و اداری برشمرد که تناسب بر رنگ و مدل ارجعیت دارد. تناسب بین اجزا در رنگ و سبک بسیار مهمتر از آن است که شما به تنهایی چه سبکی و یا چه رنگی را انتخاب می‌کنید.

 

اگرمی خواهید با انواع قفسه کتاب های کاربردی آشنا شوید و یکی از آن ها را برای خود تهیه کنید اینجا کلیک کنید.

چه رنگی مناسب اتاق نوجوان است؟

کمد کتابخانه نوجوان، به دلیل ذات جوانی و شادابی، به رنگ‌های روشن و شاد نیاز دارد تا نمایانگر روحیه در این سنین باشد اما این نکته یک استاندارد محسوب نمی‌شود. زیرا گاهی افرادی در این سنین هستند که به رنگهای تیره و یا حتی بسیار تیره گرایش بیشتری دارند. ولی در کل می‌توان بیان کرد که نگاه غالب به این فضا مبتنی بر رنگ‌های روشن و گاهی فانتزی می‌باشد.

اگر کمد کتابخانه نوجوان را میخواهید به وسایلی که از قبل در اتاق وجود دارد اضافه کنید شاید کار کمی دشوار باشد زیرا انتخاب رنگ همانند، گاهی به دلیل گذر زمان امکان پذیر نیست. انتخاب رنگ‌های مشابه هم بطور کلی به تناسب رنگ داخلی ضربه می‌زنند پس شاید بهترین راه‌حل استفاده از رنگهای متناظر باشد تا به یکپارچگی فضای داخلی اتاق کمک نماید.

نقشه‌ای از رنگ‌های متناظر وجود دارد که میتوان از آن بهره برد. گاهی برخی از رنگ‌ها در نگاه اول هیچ تناسبی با یکدیگر ندارند ولی در کنار یکدیگر یک ترکیب زیبا و خاص را ایجاد می‌کنند. پس پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب رنگ جسور باشید و از ایجاد ترکیب رنگ‌های متفاوت نهراسید.

کمد-کتابخانه-دیواری-نوجوان-برای-اتاق-کوچک

خلاصه :

کمد کتابخانه نوجوان در مدل‌های متنوعی در طراحی و تولید عرضه می‌گردد. سبک و رنگ مورد نظر را بر اساس تناسب ابعادی و رنگ انتخاب نمایید. استفاده از رنگ‌های متناظر بهترین ترکیب کمد کتابخانه نوجوان با دیگر آیتم‌های موجود در اتاق است. چوب فروش بزرگترین فروشگاه آنلاین محصولات دکوراسیون اداری در کشور است که انواع متنوعی از کمد کتابخانه نوجوان را تولید و عرضه می‌نماید برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید .

 


 

مشاهده انواع کتابخانه های طرح مدرن 

 

 

 

 

 

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.