خرید انواع میز به صورت آنلاین

چوب فروش
23 تیر, 1400
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
خرید-میز-و-مبلمان-اداری-اینترنتی

خرید میز و مبلمان داخلی به صورت آنلاین بهتر است یا حضوری؟ چطور یک خرید آنلاین مطمئن داشته باشیم؟در بین روش های خرید میز کدام یک بهتر است؟چطور چیزی را که ندیدیم بخریم؟

اگر هنگام خردید اینترنتی با این دسته از سوالات مواجه می شوید پس این مطلب برای شماست.

سوالاتی که قرار است به طور کامل در این مطلب به آن ها جواب دهیم. مبلمان اداری یکی از آیتم هایی هست که خرید اینترنتی آن می تواند در عین ساده بودن مشکلاتی نیز داشته باشد. و شما را دچار نگرانی ها و اضطراب هایی درباره ی جنس، کیفیت و تحویل به موقع کالا کند.

اما با نکات و ترفندهایی درباره روش های خرید میز که ما در این مقاله آموزشی از چوب فروش به شما می گوییم، می توانید با خیال راحت و فقط با چند کلیک مبلمان داخلی خود را با اعتماد کامل سفارش دهید.

خرید-انواع-میز-به-صورت-آنلاین

 

خرید اینترنی خوب یا بد؟

خرید اینترنتی هم مانند هر اتفاق دیگری مزایا و معایب خاص خود را دارد.اگر اصولی و با رعایت تمامی نکات انجام شود خیلی خوب است. در غیر این صورت تماما ضرر است.

اما با این حال با گسترش تکنولوژی و همچنین پیدایش ویروس کرونا و قرنطیه ها، کسب و کارهای اینترنتی مانند آنلاین شاپ ها و فروشگاه های اینترنتی بیشتر از قبل رونق پیدا کردند. این فروشگاه کار افراد را برای خرید هر نوع وسیله اعم از پوشاک، خوراک، دکوراسیون و … بسیار راحت کرده اند.

مخصوصا در این ایام کرونا که بهتر است کمتر در معرض شلوغی و ازدحام قرار بگیریم و بیشتر در خانه بمانیم، به راحتی می توانیم با چند کلیک ساده هر خریدی را انجام دهیم. پس یکی از روش های خرید میز یا انواع دیگر مبلمان داخلی،خرید به صورت آنلاین است.

اما تمام این فروشگاه ها و آنلاین شاپ ها مورد اعتماد نیستند. پلیس فتا گزارش های بسیاری مبنی بر انواع تخلفات و کلاهبرداری های متنوع از این نوع کسب و کارها در سال جاری ارائه داده است. و این امر موجب شده که افراد در خریدهای آنلاین بیشتر از قبل سختگیرتر شوند.

گرچه خرید میز و این دسته از وسایل نسبت به اجناس دیگر راحتر است، اما باز هم مواردی هست که اگر در خرید میز و مبلمان به صورت اینترنتی رعایت نکنید ممکن است ضرر های زیادی را متحمل شوید.

خرید-اینترنتی-مطمئن-میز-و-مبلمان

روش های خرید میز اینترنتی مطمئن

و اما نکات طلایی برای خرید انواع میز و مبلمان اداری به صورت آنلاین که در واقع این نکات برای خرید هر نوع جنس یا محصول اینترنتی باید رعایت شود.

1- بیش از یک بار اندازه گیری کنید

از آن جایی که شما نمی توانید به صورت حضوری بروید و ابعاد را به صورت واضح و از نزدیک ببینید و تمام چیزی که می بینید یک عکس و چند خط اطلاعات است، پس باید از از مهارت خوبی در اندازه گیری داشته باشید.

در خرید انواع میز و محصولات مشابه مانند کتابخانه ها، ابتدا باید ابعاد میزی را که میخواهید و جایی که قرار است میز قرار بگیرد را اندازه گیری و بررسی کنید. و نه یکبار! بلکه چندین بار.

سپس با دقت اطلاعات مربوط به محصول انتخابی را بخوانید و مطمعن شوی که میز یا محصولی را انتخاب می کنید که دقیقا اندازه ی فضای شما باشد.

فراموش نکنید که اگر میزی یا مبلمانی که می خواهید خردیاری کنید از قبل مونتاژ شده، هنگام عبور از راه پله ها یا در ورودی دچار مشکل نشود. پس راه پله و در ورودی را هم در لیست اندازه گیری های خود یادداشت کنید.

2- نظرات خریداران قبلی راهنمای طلایی شماست

هنگام خرید انواع میز فرقی نمی کند که شما از یک سایت اینترنتی خرید کنید یا یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام یا صفحات مجازی دیگر. بهترین راهنمای شما برای یک خرید مطمئن نظرات و کامنت های دیگر خریداران است.

پیج ها و آنلاین شاپ های اینستاگرامی معمولا هایلایتی با نام رضایت مشتری یا مشابه این دارند که هرچه تعداد این رضایت ها بیشتر باشد، اعتبار آن فرشگاه بیشتر می شود.

این بخش هم در بسیاری از سایت های فروشگاهی معتبر نیز دیده می شود. که صفحه ای از سایت خود را به عکس محصولات اجرا شده در محل مشتری و رضایت آن ها اختصاص می دهند.

تجربیات دیگر خریداران به شما کمک می کند که هم اعتبار و هم کیفیت محصولات آن فروشگاه را به خوبی بسنجید. پس اصلا این بخش را حذف نکنید و حتما زمانی را به خواندن نظرات و کامنت های دیگر خریداران اختصاص دهید.

قطعا هر محصولی ممکن است نظرات بد هم داشته باشد. اما این به معنی نیست که شما نباید آن محصول را بخرید. بلکه باید از آن تجربه استفاده کرده و هنگام تصیم گیری آن ها را در نظر بگیرید.

رضایت-مشتری-در-خرید-آنلاین

3- واقعیت های محصول را ببینید

هر فروشگاهی سعی می کند بهترین تصویر از محصول خود را به نمایش بگذارد.تا شما را ترغیب به خرید کنند. و این یک امر طبیعی است.

تمامی محصولات یا به صورت سه بعدی با نرم افزارهای مخصوص طراحی می شوند یا اینکه خود محصول در یک فضا با نور و تجهیزات مناسب عکاسی می شوند.

بنابراین ممکن است بافت و رنگ اصلی میز یا مبلمان به خوبی قابل تشخیص نباشد. پس هنگام خرید انواع میز و دیگر محصولات دکوراسیون داخلی مانند مبلمان، تخت و … سعی کنید تصویر واقعی محصول را در صورت وجود ببینید.

4- سیاست های خرید آنلاین (چک لیست نهایی)

در مرحله آخر خرید انواع میز و محصولات مبلمان ، چک کنید فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید موارد زیر را داشته باشد:

  • نماد اعتماد الکترونیکی
  • گارانتی کیفیت کالا
  • گارانتی برگشت وجه و تعویض کالا در صورت وجود مشکل یا مطابقت نداشتن با عکس محصول
  • پشتیبانی پاسخگو همه روزه
  • پرداخت درب منزل
  • اگر از سایت فروشگاهی خرید می کنید URL ا آدرس سایت حتما HTTPS باشد نه HTTP
  • داشتن سایزبندی و رنگبندی کامل محصولات

 

خرید امن با نماد اعتماد الکترونیک

 

بهترین فروشگاه برای خرید انواع میز و مبلمان داخلی 

 

برای خرید میز های تحریر، میز اداری، میز گروهی و … هر محصول مبلمان داخلی دیگری فروشگاه های بسیار زیادی وجود دارند. در این بین شما باید از فروشگاه هایی به صورت آنلاین خرید کنید که تمامی ویژگی های گفته شده در این مطلب را دارا باشند.

یکی از این فروشگاه های اینترنتی معتبر فروشگاه آنلاین چوب فروش می باشد که تمامی این ویژگی ها را دارا هست.

 


 

مشاهده محصولات میز در فروشگاه چوب فروش

 


 

 

 

 

 

به post امتیاز دهید:

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.