خرید میز کنفرانس اداری 3 نکته

مسئول سایت
15 اسفند, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
میز-کنفرانس-اداری-شیک

خرید میز کنفرانس اداری از ملزومات مهم دفاتر کاری کوچک و بزرگ است که امروزه توجه ویژه‌ای به آن می‌شود. دلایل متعددی وجود دارد که خرید میز کنفرانس را به یک امر ویژه و خاص تبدیل می‌کند اما شاید بتوان مهمترین دلیل را تاثیر گذاری مضاعف بر روی مخاطب برشمرد. فضای جلسات، دو کاربری دارد که بخش اول شامل جلسات درون سازمانی می‌گردد و بخش دوم مربوط به جلسات با مشتریان و بطور کلی مخاطبان غیر سازمانی می‌شود که در این میان مشتریان نیز شامل این دسته می‌شوند.

مدیران سازمانی موفق روش‌های متعددی را بکار می‌گیرند تا نهایت تاثیر گذاری را  بر روی پرسنل و مشتریان داشته باشند. توجه به پرسنل موجب افزایش کارایی می‌گردد که در نهایت به بهبود عملکرد کلی سازمانی می‌انجامد. و تاثیر گذاری بر روی مشتریان نیز به افزایش و جذب آنها منجر خواهد شد. بر اساس همین مطالبی که بیان شد بطور کلی طراحی فضای داخلی سازمانی امروزه بسیار مورد توجه است و در این میان اتاق جلسات و میز کنفرانس از عناصر مهم تلقی می‌شوند.

میز-کنفرانس-دست-دوم

 

برای خرید و تهیه یک میز کنفرانس باید به 3 نکته کلیدی توجه نمود که در این مقاله به شرح مختصر آنها می‌پردازیم.

تناسب در خرید میز کنفرانس اداری

مقصود از تناسب توجه به ابعاد است. این ابعاد شامل ابعاد فضا، ابعاد میز کنفرانس، صندلی  و ابعاد تجهیزات جانبی می‌گردد. نکته مهم این است که تمامی مواردی که ذکر شد باید در تناسب ابعادی کامل با یکدیگر باشند. عدم توجه به این بخش موجب آشفتگی فضای داخلی اتاق جلسات می‌شود که این امر در زمان استفاده از آن نمود بیشتری پیدا می‌کند.

تولیدات با کیفیت همگی از استانداردهای خاصی پیروی می‌کنند که گاهی در نگاه اول اصلا به چشم نمی‌آیند و بسیاری از خریداران پس از خرید و روبرو شدن با مشکلات آن به این تجربه دست پیدا می‌کنند. میز کنفرانس اداری باید متناسب با فضای داخلی باشد. این نکته به این معنی نیست که تنها یک میز به راحتی در اتاق قرار گیرد بلکه میزان فضایی که هر نفر از فضای جانبی اشغال می‌کند و فضای مورد نیاز برای هر نفر در طول میز نیز باید مورد توجه باشد.

مشاهده انواع محصولات میز کنفرانس

صندلی مناسب کنفرانس استاندارد بطور میانگین 70 سانتیمتر در عرض فضا اشغال می‌کند این اندازه با احتساب فضای باز میان دو صندلی پیش بینی می‌شود و باید گفت این اندازه در پایین ترین حد استاندارد در نظر گرفته می‌شود. همچنین فضای جانبی که هر صندلی اشغال می‌کند حداقل 90 سانتیمتر است. 90 سانتیمتر فضای مورد نیاز تا دیوارهای جانبی باید لحاظ شود تا افراد به راحتی خارج شوند و همچنین رفت و آمد از کناره‌ها میسر باشد. بطور مثال در این قسمت دو اندازه کلی را توضیح دادیم لازم است برای طراحی اتاق جلسات و تهیه میز از مشاوره افراد کارشناس و تیم‌های طراحی مشاور بهره گرفته شود.

 

میز-کنفرانس-مدرن

 

رنگ

اتاق جلسات خود به تنهایی می‌تواند یک نقطه کانونی در طراحی باشد و به راحتی این پتانسیل را دارد. حال در خود فضا باید گفت خرید میز کنفرانس اداری نقطه کانونی می‌باشد. برای ایجاد تضاد کانونی رنگ مهمترین نکته بشمار می‌رود. استفاده مناسب از رنگهای متناظر و هم طیف با فضای اصلی می‌تواند به جذابیت بیشتر کل محیط کمک کند. برای ایجاد تضاد رنگ دو نکته در تصمیم گیری باید مد نظر باشند. رنگ طراحی اصلی فضای داخلی سازمانی و یا رنگ المان و یا سازمانی اصلی و طیف‌های متناظر با تم اصلی مورد استفاده در بخش‌های مختلف.

برای تعیین رنگ میز توجه به ابعاد حائظ اهمیت است. مثلا اگر بخواهیم فضای محدود را بزرگتر نشان دهیم استفاده از طیف‌های روشن مناسب است ولی اگر فضا بزرگ باشد و نور طبیعی مناسبی داشته باشد استفاده از رنگ‌های گرم و متمایل به تیره انتخاب مناسبی خواهد بود.

بهره گیری از تیم‌های طراحی در این بخش بسیار کمک کننده خواهد بود. فضا سازی‌های دو بعدی و سه بعدی کامپیوتری پیش از اجرا، از اشتباهات محاسباتی در ابعاد و انتخاب رنگ‌های نامناسب جلوگیری می‌کند.

 

میز-کنفرانس-لاکچری

 

تجهیزات جانبی

میز کنفرانس اداری قطعا به تجهیزات جانبی نیاز دارد تا کاربری آن تکمیل گردد. این تجهیزات جانبی شامل اکسسوری‌های اصلی که در ارتباط مستقیم با کاربران هستند و دیگری متعلقات جانبی فضای جلسات است که مکمل میز خواهد بود.

میز کنفرانس به تجهیزات الکترونیکی نیاز دارد تا در هر زمان کاربران به آن نیاز داشتند بدون جابجایی دسترسی‌های لازم برایشان فراهم باشد. این تجهیزات شامل ورودی و خروجی‌های متداول است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد بطور مثال سیستم برق برای اتصالات تلفن همراه و کامپیوتر‌های شخصی، و خروجی‌هایی از سیستم‌ها برای ارسال اطلاعات بر روی مانیتورینگ فضای جلسات.

 

 

میز-کنفرانس-کلاسیک

 

از دیگر تجهیزات جانبی به پرده کنفرانس و یا تلویزیون باید اشاره کرد که تجهیزات لازم محسوب می‌شود. محل قرار گرفتن مانیتور باید در بهترین ارتفاع باشد تا تمامی افراد حاضر به راحتی بتوانند از آن استفاده نمایند.

از دیگر متعلقات در زمان خرید میز کنفرانس اداری به انواع ویترین، کردنزا و کتابخانه باید اشاره کرد. قسمتی برای قرار دادن لوح تقدیر، نشان‌های شرکت و وسایل تزیینی باعث زیبا تر شدن اتاق کنفرانس می‌گردد. کردنزا برای قرار دادن وسایل پذیرایی و لوازم مورد نیاز در زمان جلسه و حتی نظافت بعد از جلسه کمک می‌کند. کتابخانه برای دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز و مرتبط با فعالیت شرکت مناسب است.

برای تهیه و یا خرید میز کنفرانس اداری با مشاوران چوب فروش تماس بگیرید.

 

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.