5 عنصر دکوراسیون اداری شیک

مسئول سایت
27 بهمن, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
دکوراسیون-اداری-شیک

دکوراسیون اداری شیک، مجموعه‌ای از عناصر است که با ترکیبی متناسب در کنار یکدیگر قرار دارند. نکته کلیدی در فضاسازی اداری، تناسب اجزا با یکدیگر است. این تناسب باید شامل کوچکترین جزییات نیز باشد تا یک محیط اداری زیبا را تشکیل دهند. در این مقاله به 5 عنصر اصلی که در ارتباط مستقیم با کاربر هستند می‌پردازیم که توجه به آنها علاوه بر افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی به روندهای مثبت کاری نیز می‌انجامد.

میز تحریر در دکوراسیون اداری شیک

میز تحریر اولین عنصری است که در ارتباط مستقیم با کاربر قرار دارد و به نوعی بیشترین تعداد را در محل کار به خود اختصاص می‌دهد. طراحی میز باید بر اساس اصول مدرن باشد که از قاعده آشفتگی و ترکیب‌های نامتناسب به دور است. مفهوم مدرن در توجه به طراحی ساده و در عین حال بسیار زیبا نهفته است. میز تحریر مدرن ترکیبی از طراحی زیبا در کنار استفاده از متریال مدرن و کاربردی است.

انواع میزهای اداری را از اینجا مشاهده نمایید

 

دکوراسیون-میز-تحریر

 

دکوراسیون اداری شیک باید به دور از طراحی‌های زود گذر شکل بگیرد. سادگی تنها مفهومیست که هیچگاه تاثیر خود را از دست نمی‌دهد. توجه به نوع متریال و رنگ مناسب از عواملیست که در طراحی مینیمال و مدرن مورد توجه قرار می‌گیرد.

صندلی کارمندی

تکمیل کننده میز کار است و از الزامات فضای اداری محسوب می‌شود.

صندلی ارتباط مستقیمی با سلامتی کاربر دارد و از این رو باید استانداردهای لازم را در طراحی داشته باشد. دو استاندارد ارگونومیک و بیفما در تولید صندلی اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. استاندارد ارگونومیک، تضمین کننده سلامتی کاربر بشمار می‌رود و بیفما استاندارد لازم در کیفیت و پایداری صندلی را گارانتی می‌کند.

 

دکوراسیون-صندلی-اداری

 

صندلی یکی از اجزای مهم و انقلابی دکوراسیون اداری شیک می‌تواند باشد در صورتیکه از مدل و رنگ آمیزی خاصی برخوردار باشد. صندلی به تنهایی این قابلیت را دارد تا در طراحی دکوراسیون داخلی یک نقطه کانونی باشد. امروزه مدل‌های بسیار زیبا و خاصی در بازار با تنوع بسیار وجود دارد که هر یک می‌تواند زیبایی محل کار را دو چندان کند.

کمد کنار میز اداری

کمد کنار میز اداری که به آن ست میز نیز گفته می‌شود مکمل فضای کاربریست. در واقع یک فضای ذخیره سازی جانبی که از آشفتگی محل کار جلوگیری می‌نماید. یکی از نکاتی که در دکوراسیون اداری شیک باید به آن توجه نمود، نظم محل کار است. نظم محیط کار ارتباط مستقیمی با لوازم جانبی دارد تا امکان بهم ریختگی را کم کند. کمد کنار میز اداری، یک پکیج از نیازهای کاربران دارد.

 

5-عنصر-دکوراسیون-اداری-شیک-و-زیبا

 

ست میز اداری را با توجه به نیاز هر بخش می‌توان تغییر داد. بطور مثال برخی از بخشهای کاری از زونکن و اسناد بیشتر استفاده می‌کنند مانند واحد حسابداری، که برای آنها ست میز را بر اساس کمد درب دار در نظر میگیریم تا قسمت ذخیره سازی بیشتری برای زونکن داشته باشند. اما واحد طراحی به ابزار تحریر زیادی نیاز دارند پس ست میز را با کشو در نظر می‌گیریم که دسترسی سریع و راحتی برای خود داشته باشند و نظم دهی بیشتری برای ابزار کوچک در اختیارشان می‌گذاریم. توجه به ترکیب مناسب با میز اداری و صندلی نیز از جمله مواردی است که در تهیه ست کنار میز و ایجاد یک دکوراسیون اداری شیک باید به آن توجه نمود.

کمد قفسه دار

یکی دیگر از عناصر ذخیره سازی، کمد قفسه دار است. این محصول را می‌توان فضای نظم دهی عمومی و یا بخشی در نظر گرفت. بخشهای کاری به قسمتهایی برای مدارک، اسناد و … نیاز دارند که تنها مکانیزم ساماندهی این وسایل استفاده از کمد قفسه دار است.

 

دکوراسیون-کمد-ویترین-اداری

 

قسمتهای پنهان فضای داخلی، بهترین فضا برای قرار دادن چنین کمدهایی هستند زیرا به پوشش این بخشها و کاربری آن کمک می‌کنند. ایجاد تناسب داخلی هر بخش با کمدهای ذخیره سازی بسیار مهم هستند. قسمتهای قرار گیری در انتخاب طیف رنگ تاثیر دارند. از همین رو در طراحی اولیه باید به این نکته توجه نمود.

کمد ویترین اداری

کمد ویترین اداری، قسمتی برای قرار دادن وسایل تزیینی، کتابها و بروشورهای جانبی می‌تواند باشد.  ویترین از الزامات محیط اداری نیست ولی از الزامات دکوراسیون اداری شیک حتما بشمار می‌آید. ما به قسمت هایی برای افزودن روح و زیبایی بیشتر به محیط نیاز داریم که ویترین، وسایل تزیینی و گیاهان در این دسته قرار می‌گیرند.

کمد ویترین اداری، در بخشهای مختلف کاربری متفاوتی نیز دارند. مثلا در فضای عمومی و یا اتاق جلسات، برای قرار دادن لوح‌ها، تقدیرنامه‌ها و افتخارات شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند و در بخشهای کاری برای قرار دادن گیاهان، افتخارات بخشی و یا عکس کارکنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خلاصه:

دکوراسیون اداری شیک، مجموعه‌ای از اجزای مرتبط با یکدیگر است که در تناسب مدل، رنگ و ابعاد در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. استفاده از طراحان داخلی مجرب، قطعا به کیفیت تصمیم گیری کمک می‌نماید. مشاوران چوب فروش بصورت آنلاین، حضوری و تلفنی راهنمای خریداران هستند.

 

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.