دکوراسیون داخلی اداری

چوب فروش
21 فروردین, 1403
1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
دکوراسیون داخلی اداری

دکوراسیون داخلی اداری

دکوراسیون داخلی اداری بر سه اصل استوار است . نوع فعالیت، سلیقه فردی و افزایش راندمان مواردی هستند که در بخش اول در مورد آن توضیح داده شد. همچنین به تشریح اجزا اصلی در چیدمان دفتر کار در  قسمت دوم مقاله پرداختیم که شامل میز اداری، فایل اداری، میز کنفرانس و صندلی اداری می‌گردید. در این بخش پایانی به موارد جانبی و تکمیلی دکوراسیون داخلی اداری خواهیم پرداخت.

مبلمان اداری

مبلمانمبلمان اداری یک بخش تکمیلی در دفتر کار است. این بخش از آن جهت اهمیت دارد که با توجه به ابعاد و استفاده مراجعه کنندگان ، اگر به درستی انتخاب شود جلوه زیبایی به محل می‌بخشد. علاوه بر دارا بودن استانداردهایی که قبلا در مورد صندلی اداری بیان شد، مبلمان اداری نیز باید متناسب با ابعاد فضای قرار گیری انتخاب شود. همچنین تعداد افرادی که در بیشترین حالت از این محصول استفاده می‌کنند باید مد نظر باشد. مبلمان در دکوراسیون داخلی اداری از محصولاتی است که رنگ متضاد و در عین حال متناسب با سایر عناصر در محل به جذابیت آن اضافه می‌کند. تولید کنندگان در مورد مبلمان اداری بیشتر به زیبایی آن توجه می‌کنند و در برخی موارد استانداردهای جانبی را رعایت نمی‌کنند. بدلیل استفاده کوتاه مدت از مبلمان اداری برای مراجعه کنندگان و میهمانان جلوه و زیبایی محصول بیشتر مورد توجه تولیدکنندگان است. صندلی و مبلمان اداری دو بخش مجزا ولی بسیار مرتبط با یکدیگر در دکوراسیون داخلی اداری هستند.

 

کردنزا

کردنزا

کردنزا یک محصول جانبی در دفتر کار است. کمدهای جانبی با ارتفاع کوتاه که در دفتر کار قرار می‌گیرند اصطلاحا کردنزا نامیده می‌شوند. این محصول در دفاتر کار دارای دو کاربرد است. در بیشتر اوقات کردنزا در پشت و یا کنار میز مدیریتی قرار می‌گیرد که علاوه بر زیبایی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز و وسایل تزیینی نیز از آن استفاده می‌شود. یکی دیگر از موارد استفاده کردنزا در دکوراسیون داخلی اداری ، در کنار میزکنفرانس است. برای قرار دادن وسایل مورد نیاز که بیشتر برای پذیرایی می‌باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل کردنزا یک محصول مکمل است. مدل کردنزا معمولا کمی فانتزی و تزیینی است تا از حالت یک کمد کوچک عادی خارج شود. این محصول در چوب فروش در مدلهای متنوع و همسان از لحاظ ابعاد و رنگ عرضه می‌شوند.  از آنجاییکه تنوع و خواسته مشتریان در استفاده از کردنزا در دکوراسیون داخلی اداری متنوع است، امکان سفارشی سازی نیز وجود دارد.

 

کتابخانه

کتابخانه

کتابخانه را می‌توان جزء عناصر و اجزا یک دفتر کار اداری قرار داد. چیدمان دفتر کار بدون وجود کتابخانه غیر ممکن است. حتما باید در چیدمان دفتر کار فضایی را برای قرار دادن کتابخانه پیش بینی نمود. بهتر است فضای مناسب برای قرار دادن کتابخانه در طراحی اصلی پیش بینی شود تا متناسب با مقدار فضای مورد نیاز سفارش و خریداری شود. کتابخانه در دکوراسیون داخلی اداری کاربردی دو گانه دارد و گاهی بعنوان کمد زونکن نیز از آن استفاده می‌شود. به همین علت در زمان سفارش کتابخانه اداری فواصل طبقات برای استفاده بعنوان کمد زونکن باشد. این امر به خریدار کمک می‌کند تا با هزینه کمتری از دو کاربرد آن استفاده نماید. این محصول را بطور عمده می توان به کتابخانه درب دار و کتابخانه بدون درب تقسیم نمود. انتخاب هر کدام از این دو مدل بستگی به نوع سلیقه خریدار و نوع کاربری آن در دکوراسیون داخلی اداری دارد .

 

 

در این سه مقاله به تشریح اجزای تشکیل دهنده برای چیدمان دفتر کار و انتخاب صحیح محصولات پرداختیم. قطعا نتیجه مطلوب برای دکوراسیون اداری بهره گیری از تیمهای طراحی و اجرایی مجرب در این زمینه است. چوب فروش این کمک را به خریداران می‌کند تا با هزینه ای کمتر محصولی با کیفیت را تهیه کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.