مزایای میز کنفرانس

چوب فروش
18 فروردین, 1398
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
میز کنفرانس مدرن

مزایای میز کنفرانس مدرن

در این مقاله به مزایای میز کنفرانس مدرن و نکاتی در باره آن خواهیم پرداخت.

تحقیقات کنونی نشان می دهد که بیش از دو سوم جلسات رهبران و مدیران بی فایده و 5/37 درصد از همه جلسات به عنوان “ضعیف اجرا یا غیر ضروری” طبقه بندی شده اند، که بسیاری از آن ها با برنامه ریزی نا مناسب و عدم تجهیزات مناسب به این نتیجه رسیده‌اند. میز کنفرانس مدرن و یک اتاق کنفرانس مدرن به افزایش بهره‌وری کمک می‌کند.

این نشان می دهد که کارکنان امروز انتظارات خاصی در مورد مزایای  میز کنفرانس مدرن دارند.

اگر اتاق های کنفرانس به آخرین فن آوری های روز مجهز نباشند،

شانس شرکت ها برای برگزاری جلسات با ارزش، جذاب و کارآمد بی نتیجه خواهد ماند.

میز کنفرانس  باید مجهز به تجهیزاتی باشد تا به کارآمدی جلسات کمک کند.

مزایای میز کنفرانس مدرن تنها یه میز ساده برای جلسات نیست بلکه باید

با فن آوری های روز کاملا مدرن باشد تا به تأثیر گذاری بیشتر و ایجاد خلاقیت کمک کند.

میز کنفرانس اداری

ویدئو کنفرانس

بدون همکاری و تعامل تقریبا هر جلسه یکسان است، رهبر تنها مدیر است، و هیچ کس دیگر کمک نمی کند. چرا؟ از آنجا که به اشتراک گذاری صفحه نمایش و اطلاعات با زحمت انجام می‌شود، کابلها باید جدا شوند و دوباره وصل شوند و تنظیمات مجددا صورت بگیرد به این ترتیب نیمی از زمان شرکت کنندگان در جلسه صرف کارهای بیهوده و خسته کننده می‌شود.

مزایای میز کنفرانس مدرن باید به نحوی تجهیز شده باشد که هر فرد در هر زمان و در هر جای میز کنفرانس که قرار دارد بتواند اطلاعات خود را به اشتراک بگذارد. میز کنفرانس باید به شکلی باشد که اگر برای هر نفر یک مانیتور وجود ندارد نحوه دید افراد به صفحه نمایش اصلی محدود نباشد و تمامی افراد حاضر در کنار میز کنفرانس به راحتی تصاویر و اطلاعات را ببینند.

برای اینکه از کابلها و آداپتورها آسوده باشید، سیستم بی سیم بهترین راه حل است. به هم ریختگی میز کنفرانس مدرن، موجب عدم تمرکز افراد می‌شود. همچنین بسیاری از اطلاعات امروزه بر روی موبایل افراد هستند که برای استفاده آسان باید از سیستم بی سیم استفاده نمود. یک راه حل دیگر برای تمرکز بیشتر، استفاده مانیتور مجزا برای هر فرد بر روی میز است البته باید نحوه قرار گیری نمایشگر، مانع از دید چشمی افراد بر روی میز کنفرانس مدرن نگردد.

میز کنفرانس دست دوم

روند ارائه ویدیو بی سیم

دستگاه های ارائه دهنده بی سیم ویدئویی،  یک روش آسان برای ارائه محتوا از لپ تاپ،

تبلت یا گوشی های هوشمند را بر روی یک صفحه نمایش بزرگتر در جلسات کسب و کار ارائه می دهند.

این تکنولوژی همکاری در کسب و کار را تقویت می کند و برای هر نوع فضای جلسه مناسب است.

همچنین بهتر است قبل از سفارش میز کنفرانس مدرن ،

پیش بینی های لازم برای قرار دادن تجهیزات جانبی را انجام دهید.

رزرو اتاق کنفرانس

وال استریت ژورنال گزارش داده است که نقص های طراحی و برنامه ریزی ضعیف، اغلب باعث اختلال در جلسات می شود. در شرکتهای بزرگ چندین اتاق کنفرانس با حجم بالای جلسات در زمان کار همراه است. به همین دلیل نیاز به برنامه ریز الزامی است. سیستم رزرو آنلاین به افراد این اجازه را می‌دهد تا اتاق کنفرانس را مطابق با دستور کار جلسه رزرو کنند. همچنین امکان رزرو صندلی نیز وجود دارد که از مزایای میز کنفرانس مدرن می‌باشد. این امر از به هم ریختگی و آشفتگی و همچنین سوء تفاهم های احتمالی بین افراد جلوگیری می‌کند.

میز کنفرانس شیشه ایخرید میز کنفرانس مدرن

خرید میز کنفرانس مدرن مطابق با طراحی داخلی اتاق جلسات باید باشد.

همانطور که تاکید شد میز کنفرانس باید بر اساس تجهیزات مدرن

سفارش داده شود تا روند جلسات به درستی انجام گیرد.

از مزایای میز کنفرانس امکان سفارشی سازی بر اساس ابعاد و تجهیزات جانبی را از سوی شرکتهای معتبر دارد. خرید میز کنفرانس مدرن بصورت آماده نیز وجود دارد که تنها کافیست برای تهیه آن از طریق فروشگاههای معتبر و یا خرید آنلاین اقدام شود. میز کنفرانس برای تهیه، نیازمند مشخص بودن ابعاد دقیق اتاق و طراحی دکوراسیون فضای داخلی دارد. صندلی میز کنفرانس مدرن یکی دیگر از تجهیزات جانبی بسیار مهم است که موجب آسایش و راحتی افراد در زمان جلسات می‌شود. میز کنفرانس مدرن به پویایی و رشد خلاقیت و راندمان بالای جلسات بسیار کمک می‌کند. برای دریافت مشاوره و یا خرید آنلاین انواع میز کنفرانس مدرن می‌توانید از طریق مشاوران چوب فروش اقدام کنید.


مقاله ” صندلی مدرن اداری ” را از دست ندهید.

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.