مشخصات میز کنفرانس مناسب چیست ؟

چوب فروش
12 اسفند, 1396
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

 میز کنفرانس

مشخصات میز کنفرانس مناسب چیست ؟

میز کنفرانس یا میز جلسات یکی از ملزومات محیطهای اداری می باشد که یا بصورت جداگانه و یا در مقابل میز مدیریت قرار می گیرد که طراحی هر کدام از آنها با یکریگر متفاوت است.

از جمله مشخصات استاندارد میز های کنفرانس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزهای کنفرانس بر اساس تعداد نفرات و ابعاد اتاق تهیه می شوند. برای هر صندلی کنفرانس باید ۷۰ سانتیمتر فضا در نظر گرفته شود.
  • کمترین عرض برای یک میز جلسات استاندارد نباید کمتر از ۹۰ سانتیمتر باشد. ولی بسیار اتفاق می افتد که این قانون نانوشته نادیده گرفته شود .
  • برای میزهای جلسات با تعداد افراد زیاد بهتر است از میزهای U استفاده گردد. این میزها در قسمت میانی یک لاین جدا کننده دارند که برای پذیرایی و ارایه خدمات به مهمانان در نظر گرفته می شود همچنین برای این میزها حتما فضایی برای عبور سیم و کابل باید وجود داشته باشد که برای استفاده از مانیتور و میکروفون الزامیست.
  • پایداری یک میز کنفرانس حتما باید مد نظر باشد تا با کوچکترین فشار و یا حرکتی جابجا و یا واژگون نشود.
  • بهتر است در کنار یک میز جلسات از کردنزا نیز استفاده گردد تا وسایل مورد نیاز و پذیرایی داخل آن قرار گیرد.

وجود یک فایل در کردنزا نیز الزامی به نظر می رسد. از جمله مشخصات میز کنفرانس ، یراق آلات تزیینی زیبا برای میزهای کنفرانس وجود دارد که در هنگام سفارش می توانید به میز خود اضافه کنید. اگر برای میز اداری خود احتیاج به یک میز جلسات نیز دارید بهتر است همزمان این خرید را انجام دهید تا ترکیب رنگ و مدل آنها با یکدیگر تطابق داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی چوب فروش با در نظر گرفتن اصول فنی و تنوع بالای محصولات امکان کم نظیری را برای تهیه ملزومات اداری از جمله میز اداری ، میز جلسات ، فایل ، کتابخانه ، کمد زونکن ، کمد ، صندلی و مبلمان اداری فراهم کرده است .

 

 

 

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.