میز کار گروهی یا استیشن

چوب فروش
9 اردیبهشت, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
ميز كار گروهی

میز کار یا استیشن

 

میز کار گروهی مناسب محصولی است که علاوه بر رعایت کلیه استانداردها در ساخت بر اساس نیاز و مطابق با فضای موجود مورد استفاده قرار گیرد .

استیشن یا میز کار گروهی اصطلاحا به میزهایی گفته می شود که ارتفاع بلندتری دارند . دلیل نیاز به چنین محصولی عمدتا به خاطر حفظ امنیت کاربر است . استفاده از کامپیوتر و در دسترس بودن مانیتور برای دید تمامی افراد نیاز به این میز را در واحد هایی که تراکم پرسنل بالا است بیشتر نموده است .

استیشن معمولا از جنس ام دی اف تولید و عرضه می شود دلیل این امر به خاطر وزن بالای محصول است چون استفاده از لترون یا دیگر مشتقات به خاطر تحمل وزن پایین  مناسب میز کار نیستند و حتما در کوتاه مدت دچار مشکل می گردند . از این رو کلیه محصولات موجود در چوب فروش از جنس mdf عرضه می گردند .

به میز کار گروهی یا استیشن در ایران میز کافی نت نیز گفته می شود چون بصورت ابتدایی در ایران در کافی نت ها مورد استفاده قرار گرفت .

یکی دیگر از مزایای استفاده از محصول میز کار گروهی جلوگیری از ایجاد همهمه در فضاهای پر سر و صدای کاری است . از جمله واحد های فروش ، بازرگانی و پشتیبانی که معمولا آلودگی صوتی بر روند کارایی و بهره وری پرسنل تاثیر می گذارد.

امروزه استیشن در مدل های مختلف عرضه می گردند که معمولا به یک پکیج کامل تبدیل شده اند ماند میز کمد، میز طبقه که علاوه بر کارایی اولیه که همان جلوگیری از سر و صدا و حفظ امنیت کاربر بود نیازهایی دیگری مانند کمد و طبقه را بر روی خود دارند .

مدیران از آنجاییکه در بیشتر اوقات با فضای محدودی برای کارمندان خود مواجه هستند ترجیح میدهند از میز بلند استفاده کنند .وجود کمد و طبقات برای استیشن یا میز کار گروهی ایجاد فضای مناسبی است که کاربر می تواند وسایل مورد نیاز خود را بر روی آنها قرار دهد این امرباعث استفاده بهینه از فضای موجود کاری می گردد .

اصطلاح میز کار بلند به این معنی نیست که ارتفاع اصلی قسمت صفحه نیز بلندتر باشد . استاندارد قرار گیری صفحه میز از زمین بین ۷۲ تا ۷۸ سانتیمتر است که در استیشن نیز همین استاندارد رعایت می گردد و از از صندلی های استاندارد معمول در بازار می توان استفاده نمود .

بهتر است برای استفاده از استیشن حتما از صندلی ارگونومیک استفاده گردد تا در طولانی مدت بر روی سلامتی تاثیر منفی نگذارد .  انتخاب یک صندلی با استانداردهای روز دنیا موجب می گردد تا علاوه بر حفظ سلامتی در هنگام کارکردن خستگی کمتری احساس کنید .

معمولا این محصول بصورت سفارشی تولید می گردد و بازار و بورسی برای این مدل وجود ندارد که در مورد کانتر نیز این چنین است . چوب فروش با توجه به نیاز مشتریان در این زمینه اقدام به تولید و عرضه استیشن در ابعاد استاندارد و متنوع نموده است که هموطنان بتوانند بصورت آماده این محصول را تهیه کنند .

محصولات مرتبط در چوب فروش از جمله کتابخانه ، فایل ، کمد ، میز کنفرانس و … قابلیت ترکیب و هماهنگ سازی با انواع میز و استیشن را دارند .

 

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.