میز دفتر کار

چوب فروش
23 مرداد, 1400
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
انتخاب-میز-دفتر-کار

چگونه میز دفتر کار مناسب انتخاب کنیم؟

میز دفتر کار یکی از تجهیزات اصلی هر کاری است. چه شما مدیر باشید چه کارمند چه حتی کار شخصی خودتان و یا در منزل، شما حتما به یک میز مناسب برای کار خود نیاز دارید. چرا که بیش از یک سوم از روز خود را در محل کار و پشت میز می گذرانید. پس قبل از خرید باید آگاهی و شناخت کامل نسبت به انواع میزهای اداری و میزهای کار داشته باشید.

در این جا 8 نکته مهم و اصلی ر بررسی می کنیم.

میز-دفتر-کار-مینیمال-و-مدرن

ارگونومیک

میز دفتر کار و تمامی محصولاتی که با بدن انسان ارتباط مستقیم دارند باید ارگونومیک باشند. ارگونومیک به متناسب سازی ابزار مورد استفاده انسان مطابق با آناتومی بدن گفته می‌شود.

مهندسی این ابزار بر اساس رویکردی طراحی و تولید می‌شود که بدن در زمان استفاده از آسایش حداکثری برخوردار باشد. ارگونومیک تضمین کننده سلامتی کاربر است، که در مورد صندلی اداری و میز دفتر کار، اهمیت ویژ‌ه ای دارد.

بسیاری از محصولاتی که بطور انبوه در بازار عرضه می‌شوند و از قیمت پایینی برخوردار هستند بی توجه به مسائل و استانداردهای ارگونومیک تولید می‌شوند. توجه داشته باشید که ارگونومیک کاملا همراستا با سلامتی افراد است. در صورت عدم توجه به آن در طولانی مدت قطعا بر سلامتی فیزیکی افراد تاثیر می‌گذارد. تحقیقات گسترده نشان می‌دهد که آسیب فیزیکی به افراد در زمان کار، موجب کاهش راندمان و در نتیجه عدم وفاداری سازمانی در پرسنل می‌گردد.

میز دفتر کار بیش از آنکه تصور می‌کنیم بر روی عوامل بسیار تاثیر گذار است. کاهش رضایتمندی کارکنان، موجب اثرات منفی بر روی راندمان و بهره‌وری کلی یک شرکت دارد. همچنین ترک کار و جذب نیروی مجدد همواره از چالش‌های مدیران است که با ایجاد یک محیط استاندارد می‌توان آن را به حداقل رساند.

میز-کار-ارگونومیک

طراحی داخلی

میز دفتر کار، باید تابعی از طراحی داخلی مجموعه باشد. بسیار دیده می‌شود که مدیران بدون توجه به فضای داخلی دستور خرید میز، صندلی و مبلمان می‌دهند که یک اشتباه است.

میز دفتر کار یکی از آیتم‌های اصلی در طراحی داخلی می‌باشد، که در کنار صندلی و مبلمان اداری از مهمترین بخش‌ها در دکوراسیون داخلی است.

این اجازه را به تیم طراحی خود بدهید تا چیدمانی زیبا از عناصر متنوع را در کنار یکدیگر به شما پیشنهاد دهند و در نهایت با اعمال نظرات خود و به دست آمدن یک طرح نهایی، اقدام به خرید میز دفتر کار و دیگر مجموعه کالاهای مورد نظر را خریداری نمایید.

طراحی-دفتر-کار-و-میز-مناسب-برای-کار

زیبایی

در تهیه میز دفتر کار، استانداردهای علمی در اولویت هستند و اولین نکته تطابق کامل با رویکردهای مبتنی با سلامتی فیزیکی هستند. بعد از این نکته، توجه به زیبایی در اولویت قرار دارد. زیبایی، توجه همه را به این نکته جلب می‌کند که شما به چه میزان به فعالیت خود در قبال مشتریان خود حساس هستید.

توجه به زیبایی، حس امنیت ایجاد می‌کند و روابط بین افراد را بهبود می‌بخشد. بهبود روابط کاری منجر به افزایش بهره‌وری و رضایتمندی می‌گردد.

کاربردی

میز دفتر کار باید کاربردی و بر اساس نیاز داخلی شرکت و یا هر بخش باشد. میز کار به تنهایی پاسخگوی نیاز کاربران نیست و به الزامات جانبی احتیاج دارد که این نیازها می‌تواند در بخش‌های مختلف متفاوت باشد. بطور مثال برای کاربران در زیر میز، محفظه‌ای برای قراردادن کیس کامپیوتر نیاز است ولی شاید در برخی بخش‌های مدیریتی از لب تاب استفاده شود و به چنین آیتم جانبی نیاز نباشد. گاهی برای برخی از کارشناسان به دلیل میزان وسایلشان به ست کنار میز اداری احتیاج است و برای بسیاری از کاربران در بخش فروش چنین احتیاجی وجود ندارد.

میز دفتر کار را شاید در مقیاس سازمانی بتوان میز کاربر نامید. پس لازم است با توجه به هر بخش نسبت به طراحی و یا خرید میز اقدام شود.

 

میز-دفتر-کاربردی

متریال

انواع مواد اولیه برای ساخت مدل‌های متنوعی از میز دفتر کار بکار می‌رود. نکته موثر در تصمیم خریداران بر اساس متریال، میزان بودجه‌ ایست که برای خرید خود پیش بینی کرده‌اند.

مهمترین عامل در افزایش قیمت یک کالا، نوع ماده اولیه محسوب می‌شود. به جز توجه به قیمت میز باید توجه نمود که چه متریالی برای چه فضایی مناسب است. میز چوبی از کیفیت بالایی برخوردار است و قیمت گرانی دارد ولی آیا این میز برای کاربران بخش بازرگانی یک شرکت مناسب است ؟؟؟ جواب در بیشتر مواقع منفی است.

زیرا میزان صدمه پذیری میز چوبی در ساعات طولانی بسیار زیاد است و کاربرانی که ساعت‌ها از آن استفاده می‌کنند به راحتی می‌توانند به آن آسیب وارد کنند.  ولی چنین میزی برای برای بخش‌هایی مانند مدیریت و معاونین مناسب است.

میز دفتر کار خود را از متریالی انتخاب کنید که با سلامتی افراد در تناقض نباشد. برخی از مواد اولیه مانند برخی از چوب‌های مصنوعی برای سلامتی مضر هستند. بهتر است پیش از سفارش، از مزایای و معایب نوع متریال مورد استفاده آگاهی کسب کنید.

متریال-میز-دفتر-کار-چه-باشد

حمل و نقل

یک شرکت متشکل از تعداد زیادی وسایل و تجهیزات است که میز دفتر کار یکی از آنها می‌باشد. وابسته به تعداد نفرات و وسعت شرکت میزان تجهیزات متغیر است ولی یک نکته ثابت دارد و آن حمل و نقل و جابجایی است. حمل و نقل به تجهیزات آسیب می‌رساند و زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. صرف زمان زیاد و آسیب دیدن تجهیزات، همیشه یک بار مالی بر روی سازمان‌ها بوده است و حتی گاهی موجب صرف نظر از جابجایی می‌شود.

طراحان در طی سالیان گذشته و با توجه به رویکرد فروش آنلاین و رویکرد نوین به مینیمال نمودن محصولات دکوراسیون داخلی، در بخش حمل و نقل نیز تحولاتی را  ایجاد نمودند.

میز دفتر کارهایی با قطعات کاملا مجزا که در یک بسته بندی کوچک در کنار یکدیگر قرار گیرند و در محل مورد نظر نیز در کوتاهترین زمان نصب شوند و این امکان برای بارها وجود داشته باشد بدون آنکه آسیبی به محصول در زمان جابجایی وارد شود.

میز-مینیمال

از کجا میزی بخریم که تمام این ویژگی ها را داشته باشد؟

شما با دانستن این ویژگی ها و آگاهی کامل به تمامی ابعاد برای خرید میز می توانید بهترین میز دفتر کار را از هرجایی که هستید خریداری کنید. چوب فروش یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر است که سالها در زمینه تولید انواع محصولات مبلمان اداری مانند انواع میزهای استاندارد، صندلی های اداری ارگونومیک، کتابخانه و … به صورت تخصصی فعالیت می کند.

این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و تمامی محصولات آن همراه با گارانتی کیفی کالا، گارانتی برگشت وجه و 60 ماه خدمات پس از فروش ارائه می شوند.

طراحی و تولید تمام محصولات فروشگاه توسط تیمی متخصص و با تایید استاندارد انجام می شود. طراحی انواع میزها و محصولات دیگر از سبک مینیمال الهام گرفته شده تا در عین سادگی، کاربردی و هماهنگ با هر دکوراسیونی باشد.

 

 

مشاهده انواع میزهای اداری به همراه قیمت در چوب فروش 

 

 

به post امتیاز دهید:

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.