میز کنفرانس و میز جلسات

چوب فروش
27 خرداد, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
میز كنفرانس

میز کنفرانس و جلسات

میز کنفرانس مدرن

میز کنفرانس و یا میز جلسات با توجه به ابعاد فضای قرار گیری سفارش و تهیه می گردد. تعداد افرادی که در یک زمان از میز استفاده می کنند و فضای مناسب برای قرار گیری هر صندلی از استاندارد هایی است که تولید کنندگان معتبر به آن توجه دارند. اینکه چه نوع و مدلی از میزهای جلسات برای شرکت مناسب است بیشتر به نوع فعالیت سازمان بستگی دارد. گاهی میزهای جلسات درون سازمانی هستند و برای یک فعالیت خاص طراحی می شوند که قطعا با ابعاد خاص و تنها برای آن فعالیت هستند.

میزهای کنفرانس مدرن که بیشتر توجه این مطلب به این دسته است کیفیتی به مراتب بالاتر دارند. مراجعه کنندگان و یا مشتریان در اولین برخورد با یک مجموعه کاری به قسمت جلسات هدایت می شوند که طراحی آن فضا و میز جلسات رویکرد ما به نوع کیفیت و پاسخ گویی به نیازهای مشتریان را نمایان می سازد. پس توجه به این نقطه دقیقا متناسب با فروش چهره به چهره و متقاعد نمودن مشتریان دارد.

آنچه مشتریان در اولین فرصت برخورد با یک شرکت و سازمان به آن توجه می کنند توجه به نوع برخورد کارفرمایان با حوزه کسب و کار خود است. بطور مثال چگونه به یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی می توان اعتماد نمود در حالیکه اولین اصول طراحی در خود شرکت رعایت نشده است.

میزهای کنفرانس و جلسات باید بر اساس نوع جلساتی که تشکیل خواهد شد سفارش داده شوند. بطور مثال اگر در زمان جلسات از ویدیو پروژکتور و یا تلویزیون برای نشان دادن و توضیح استفاده می کنید حتما باید نوع طراحی میز جلسات به نحوی باشد که افراد حاضر به سادگی بتوانند قسمت دیداری را ببینند.

یا اگر ممکن است، افرادی که حضور پیدا کرده اند هر لحظه ممکن باشد که بخواهند از برق و یا کابل شبکه استفاده کنند این نکته پیش بینی شده باشد. چون گاهی مراجه کنندگان نیاز خود را ممکن است بخواهند از طریق کامپیوتر و یا موبایل شخصی خود ارایه دهند که بسیار مطلوب است که این نکته پیش بینی شده باشد.

میز کنفرانس استاندارد برای هر صندلی ۷۰ سانتیمتر باید فضای اختصاصی داشته باشد تا افراد به راحتی بتوانند از آن استفاده نمایند. صندلی کنفرانس نیز باید مطابق با نیاز مدیران پیش بینی شود و مهمترین نکته ای که باید توجه شود این است که صندلی با پایه ثابت باشد و یا چرخدار استفاده گردد.

میزکنفرانس حتما از نظر ابعاد باید مطابق با استاندردهای روز باشد تا کاربران در زمان استفاده دچار مشکل و خستگی نشوند. این محصول امروزه در مدل های مختلف و اندازه های گوناگون وجود دارند و بیشتر به صورت سفارشی تهیه می شوند. از محصولات جانبی و مورد نیاز در اتاق جلسات کردنزا می باشد که بسیار مورد اهمیت و نیاز است و در فضاهای مدرن اداری در کنار میز کنفرانس از این محصول نیز استفاده می گردد.

 

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.