کتابخانه و فایلینگ اداری

چوب فروش
31 فروردین, 1398
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کتابخانه و فایلینگ اداری

نکاتی کلیدی در کتابخانه و فایلینگ اداری

کتابخانه و فایلینگ اداری دو محصول کاملا مرتبط و مکمل یکدیگر در محیطهای اداری هستند.

هر محیط اداری نیازمند تجهیزات اولیه برای پرسنل خود است تا بتوانند روندهای کاری را

به بهترین شکل انجام دهند یکی از موارد و روندهای کاری در تمامی سازمانها و شرکتها

دسترسی به متریال مورد نیازمانند کتاب و زونکن و همچنین آرشیو اسناد است.

کتابخانه و فایلینگ اداری تقریبا بدون هیچ استثنایی از تجهیزات قطعی و مورد نیاز تمامی بخشهای کاری هستند.

قفسه کتاب

قفسه یا طبقه بندی ؟

به صورت عامیانه می توان گفت در بعضی مواقع از کتابخانه ، با نام قسه یا طبقه بندی نیز یاد می‌شود.

کتابخانه و فایلینگ اداری به دلیل تقاضای دائمی در مدلهای مختلف و در اندازه های گوناگون تولید و عرضه می‌گردد. از نکات مهم در تهیه قفسه و کتابخانه وجود استانداردهای دقیق در این دو محصول است. مصرف روزانه و طولانی مدت با بالاترین اصطحکاک فنی ، توجه به وجود این استانداردها را بیشتر می‌کند. کتابخانه و فایلینگ اداری که در دسته محصولات دکوراسیون اداری قرار می‌گیرند ، باید بر اساس رویکرد اداری و متریالهای مناسب با این بخش تولید شده باشند.

کتابخانه ام دی اف

انتخاب بر اساس متریال

قفسه و کتابخانه باید بر اساس متریال مناسب ، که استحکام مطلوب را داشته باشند در اختیار خریداران قرار گیرند. هر دو محصول کتابخانه و فایلینگ اداری ، همواره وزن زیادی را تحمل می‌کنند به همین علت استفاده از متریال مستحکم اولین شرط یک خرید ایده‌آل است. چوب، ام دی اف و فلز سه متریال پرکاربرد است که هر یک مزایا و معایبی دارد و تنها نوع کاربرد و جایگاه در بخشهای مختلف در تعیین هر یک تاثیر گذار است. همچنین از نکات مهم دیگر در تعیین متریال کتابخانه و فایلینگ اداری، توجه به نوع طراحی دکوراسیون داخلی نیز می‌باشد. یک طراحی صحیح بطور یکپارچه در نظر گرفته می‌شود و هر یک از اجزا باید در خدمت کل مجموعه باشند.

کتابخانه فانتزی

تناسب در طراحی

کتابخانه‌ در بخش طراحی باید کاملا متناسب با نوع کارکرد باشند.

انواع مختلف کتابخانه و فایلینگ اداری که در بازار ارائه می‌شوند هر یک

برای یک نیاز خاص طراحی شده‌اند که توجه به نوع کاربرد هر بخش از آن

در انتخاب و یا سفارش صحیح کمک می‌کند.

لزوم توجه به نگاه فعلی به حوزه کاری همراه با چشم انداز آینده از نکات مهم در انتخاب قفسه و کتابخانه و حتی دیگر محصولات دکوراسیون اداری مانند میز و صندلی اداری است.

قفسه کتاب ارزان

استاندارد در تولید کتابخانه !!

همانطور که پیشتر بیان شد کتابخانه باید بر اساس استانداردها تولید و عرضه شوند.

استاندارد در ابعاد از مهمترین نکات در خرید این محصولات  است.

ابعاد محصول بر اساس وزن و نوع حداکثری استفاده از کالا تعیین می‌گردد.

ابعاد کتابخانه و فایلینگ اداری اگر خارج از تحمل آنان باشد، موجب کاهش عمر مفید می‌شود.

انواع محصولات کتابخانه در چوب فروش

هر محصول مرتبط با دکوراسیون داخلی از دو بخش متریال اصلی و یراق‌آلات تشکیل شده است. به بیان ساده محصولی با کیفیت تلقی می‌شود که هم از متریال مناسبی برای ساخت تهیه شده باشد و هم از یراق آلات با کیفیت و درجه یک در ساخت آن استفاده شده باشد. یراق، ارتباط مستقیمی با استفاده کاربر دارد و از این رو باید دارای دو مشخصه باشد. اول آنکه از کیفیت بالایی برخوردار باشد که این مهم در محصولات دکوراسیون اداری نقش مهمتری دارد و نکته دوم آنکه به خصوص در مورد کتابخانه و فایلینگ اداری، کاربر در زمان استفاده با آن کاملا آسوده و راحت باشد که اگر اینچنین نباشد یک پروسه فرسایشی بین کالا و کاربر ایجاد می‌گردد.

کتابخانه و فایلینگ اداری در بازار کشور هم بصورت آماده قابل تهیه است و هم توسط سازندگان بصورت سفارشی تولید می‌گردد. چوب فروش به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین محصولات دکوراسیون داخلی در کشور این امکان را در دو بخش محصولات آماده و سفارش کالا بر اساس نیاز مشتریان را فراهم نموده است تا خریداران بتوانند در کوتاهترین زمان محصولات مورد نظر را مطابق با خواسته خویش دریافت کنند. ضمانت نامه یکساله و ارسال به سراسر کشور از جمله مزایای خرید از چوب فروش است. علاوه بر کتابخانه و فایلینگ اداری که امکان سفارشی سازی را دارند، انواع پارتیشن اداری نیز از جمله کالاهای تمام سفارشی موجود در چوب فروش است که در سه بخش طراحی دوبعدی و سه بعدی، تولید و اجرا به سفارش دهندگان ارائه می‌گردد.


مقاله خواندنی ” دکوراسیون بهاری برای منزل

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.