کشته شدن مهاجران غیر قانونی در واژگونی قایق

در پی غرق شدن دو کشتی در دریای مدیترانه دست کم 11 نفر کشته شدند. آژانس‌های سازمان ملل می‌گویند ۶۴ نفر پس از غرق شدن کشتی در سواحل جنوب ایتالیا مفقود شده‌اند.

یک گروه کمک رسان آلمانی گفت که 51 نفر را از یک قایق چوبی در حال غرق شدن، از جمله دو نفر که بیهوش بودند، بیرون آورد و 10 جسد را در عرشه پایین کشتی پیدا کرد.

گروه کمک رسان افزود فکر ما با خانواده‌های این افراد است. ما عصبانی و غمگین هستیم. بازماندگان به گارد ساحلی ایتالیا تحویل داده شدند. کشتی کمک رسان، قایق چوبی را با اجساد متوفیان به ساحل منتقل کردند.

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد، سازمان بین المللی مهاجرت و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که مهاجران و پناهجویانی که توسط گروه کمک رسان آلمانی نجات یافتند از کشورهای سوریه، مصر، پاکستان و بنگلادش هستند.

به گفته آژانس‌های سازمان ملل متحد، غرق شدن دومین کشتی در حدود 200 کیلومتری شرق منطقه کالابریا ایتالیا رخ داد. قایقی که هشت روز قبل از ترکیه به راه افتاده بود، آتش گرفت و واژگون شد.

افراد نجات یافته توسط گارد ساحلی ایتالیا به همراه جسد یک زن به یک شهر کالابریا منتقل شدند. گارد ساحلی پیشتر گفته بود که با کمک آژانس مرزی اتحادیه اروپا فرونتکس به دنبال تعداد نامشخصی از مفقودان است.

آژانس‌های سازمان ملل اعلام کردند که پناهجویان و مهاجران درگیر در دومین کشتی غرق شده از ایران، سوریه و عراق بودند.

 

برای آگاهی از اخبار داغ بر روی اتاق خبر کلیک کنید.

به post امتیاز دهید:
لینک کوتاه:
https://choobforoosh.com/?p=55899
به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

خبرنامه

درصورتی که می‌خواهید پست‌های جدید برای شما پیامک یا ایمیل شود، اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش