بازخورد درباره این کالا

میز اداری MDF کمد دار – مدل T101

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: T101
برچسب: , , , , ,
  • 120x60
  • 140x60
پاک کردن
ویژگی‌های کالا
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
بروزرسانی قیمت: 18 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
میز اداری MDF کمد دار – مدل T101

میز اداری MDF کمد دار  مدل T101

این میز طراحی یک دست و همینطور مینیمال دارد. از این محصول بعنوان میز کار، میز کامپیوتر، میز تحریر و حتی میز کارمندی می‌توان استفاده نمود. از مزیت‌های اصلی این میز وجود محفظه کابل بر روی صفحه میز می‌ باشد که آشفتگی و درهم ریختگی کابل‌ های کامپیوتر و دیگر وسایل را تا حد زیادی سامان می‌بخشد.

نوع مواد استفاده شده

ساختار این محصول تمام MDF است. همچنین استفاده از نوار لبه پی وی سی باعث شده است تا دوام و مقاومت آن نسبت به متریال هایی نظیر لترون بسیار بیشتر باشد  قطر صفحات ام دی اف آن 16 میلیمتر است. البته در صورت سفارش مشتری می توان صفحات ام دی اف را دور دوبل 32 میل تولید کرد. همچنین جنس پایه های این میز از استیل مقاوم می باشد.

ویژگی های بصری

ابعاد این میز  60*140 و ارتفاع 76.5 می باشد است. 1 کشو دارد و 1 کمد دارد که محل قرارگیری وسایل است.مشتری می تواند برای کشو به جای ریل ساده، ریل آرام سفارش دهد.پایه های میز قابلیت رگلاژ را دارند و شما می توانید آنها را نسبت به شیب و سطح محل تراز نمائید که به پایداری بیشتر محصول کمک خواهد کرد.صفحه‌ی میز نیز بصورت دور دوبل که نمایی بصورت 32 میلیمتر ایجاد میکند عرضه می‌شود.

نصب آسان

نصب تمامی محصولات چوب فروش، آسان است، چرا؟ چون تمامی محصولات الیت هستند، این یعنی به راحتی با آچار آلن می توان قطعات محصول را در عرض چند دقیقه مونتاژ و دمونتاژ کرد.

کیفیت مناسب

میز اداری MDF کمد دار مدل T101 با استاندارد بالا ساخته شده است،ام دی اف استفاده شده در این میز از بهترین نوع ام دی اف در بازار ایران، که شرکت تیسان می باشد، تهیه می شود.با توجه به متریال با کیفیت و پایه های قوی این میز می تواند وزن زیادی را تحمل کند و از طرفی دوام و عمر بالایی نیز دارد. همچنین، جنس صفحه رویی این میز مقاومت بسیار بالایی در برابر خراشیدگی و خط و خش دارد.

محافظت از حالت ارگونومیک بدن

در عصر حاضر، لایف استایل مردم به سمت زندگی ماشینی و کم تحرکی رفته است، در واقع افراد قسمت زیادی از زمان خود را پشت میز سپری می کنند. به همین دلیل، راحتی و سلامت شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. میز اداری MDF کمد دار مدل T101 با طراحی کاملاً ارگونومیک، باعث کاهش خستگی در حین نشستن می‌شود.

 

حذف واسطه ها و قیمت مناسب

در شرکت چوب فروش با توجه به این که واسطه ای وجود ندارد و مشتری مستیقما از تولید کننده خرید می کند، به همین منظور قیمت تمامی محصولات در چوب فروش بسیار مناسب می باشد.

تنوع طرح، رنگ و ابعاد

در چوب فروش، ما به شما این امکان را می‌دهیم تا محصول خود را با طرح و رنگ های متفاوت سفارش دهید. این امر به شما اطمینان می‌ دهد که محصولی که دقیقاً  مطابق با سلیقه و نیازهای شما است، ارائه شود. همچنین، ما برخلاف سایر تولیدکنندگان، قادر به تولید هر محصولی با هر طرح و ابعادی هستیم، که این ویژگی ما را منحصر به فرد می‌سازد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

میز اداری مدل T101 ، یکی از محصولات برجسته شرکت چوب فروش است که از جنس MDF ساخته شده است. این محصول نه تنها زیبا و شیک است، بلکه دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می‌ باشد. وجود گارانتی و خدمات پس از فروش نشان از کیفیت بالا و استفاده از مواد درجه یک در تولید این محصول دارد. این به معنای اطمینان کامل شرکت چوب فروش از محصولات خود است، و شما می‌توانید با اطمینان تمام، میز اداری MDF را انتخاب کنید.

چوب فروش بزرگترین فروشگاه آنلاین محصولات دکوراسیون داخلی در ایران است

 کلام پایانی

میز اداری باید به گونه ای باشد که یک فضای اختصاصی میان کارمندان ایجاد نماید. بدین معنا که هر یک پرسنل دارای میز مخصوص بوده تا نسبت به آن احساس مسئولیت نمایندمیز اداری MDF کمد دار مدل T101 بصورت دمونتاژ ارسال می‌گردد و در استان‌های تهران و البرز توسط تیم‌های اعزامی چوب فروش در محل مورد نظر ، مونتاژ و نصب می‌گردد. در سایر نقاط کشور، این محصول در بسته بندی ویژه و همراه با بروشورهای کامل نصب و لیبل‌ های قطعات بصورت مجزا ارسال می‌ گردد. همچنین خریداران برای دریافت مشاوره و راهنمایی می‌ توانند از خدمات 24 ساعته پشتیبانی چوب فروش استفاده کنند. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با مجموعه چوب فروش و اطلاع از تخفیف های ویژه، ما را در صفحه ی اینستاگرام چوب فروش دنبال کنید.

میز اداری MDF کمد دار – مدل T101
مشخصات دیگر
قطر صفحه رویی

دور دوبل با ضخامت 32 میلیمتر | ضخامت 16 میلیمتر

نوع ریل

ریل آرام بند | ریل ساده

نیاز به نصب (فقط تهران و کرج)

دارم | ندارم

امتیاز کاربران به:

میز اداری MDF کمد دار – مدل T101 (1نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران
  1. توسط asma niazi در تاریخ

    salam
    in muz dige mojood nemishe?

    • توسط تیم محتوای چوب فروش در تاریخ

      سلام و درود
      در حال حاضر خیر
      به زودی نمونه های جدید تر عرضه می شن

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

کالاهای مرتبط