بازخورد درباره این کالا

میز کتابخانه اداری – مدل t125

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: t125
برچسب
  • 140x60
پاک کردن
ویژگی‌های کالا
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
بروزرسانی قیمت: 18 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
میز کتابخانه اداری – مدل t125

میز کتابخانه اداری mdf

میز کتابخانه اداری محصولی است که با توجه به این که میز ام دی اف می باشد، اما تصمیم گرفتیم آن را در دسته بندی محصولات خاص قرار دهیم. به این دلیل که این به گونه ای طراحی شده است که می توانید هم در محیط های اداری و هم منزل استفاده کنید.

طراحی کتابخانه در دو طرف پایه های این میز کاربرد و جلوه بصری این میز را دو چندان و تبدیل به یک میز منحصر به فرد کرده است.

همانند تمام محصولات عرضه شده در چوب فروش این میز کتابخانه اداری نیز طراحی و تولید شده توسط برند سازینه چوب می باشد که همراه با یک سال گرانتی کیفی و 5 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود.

رنگ بندی و ابعاد متغیر 

اگر نگاهی به دیگر محصولات ما از جمله میزهای پایه فلزی یا ام دی اف یا دسته بندی های دیگر انداخته باشید، حتما متوجه شده اید که مزیت ویژه چوب فروش به دیگر فروشگاه های آنلاین، قابلیت سفارش سازی محصولات می باشد. با استفاده از این قابلیت شما می توانید هنگام سفارش محصول مورد نظر، رنگ، ابعاد و حتی طرح را نیز به دلخواه تغییر دهید.

تنوع رنگی محصولات چوب فروش از جمله میز کتابخانه اداری به شما این امکان را می دهد تا بتوانید محصولی متناسب با سبک و دکوراسیون محیطتان انتخاب کنید.

به همین دلیل است که منعطف بودن یکی از ویژگی های بارز محصولات چوب فروش است. دقت و خلاقیت در طراحی ها به گونه است تا به راحتی در هر محیط با هر سبکی سازگار شوند.

تضمین کیفیت

چوب فروش مفتخر است که درطول بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه طراحی و تولید انوع محصولات و مبلمان ام دی اف و 4 سال فروش آنلاین توانسته بالاترین درصد رضایت و اعتماد مخاطبان و مشتریان را جذب کند.

یکی از مهمترین دلایل این امر تمرکر برا روی کیفیت بالای محصولات می باشد. به همین خاطر متریال استفاده شده برای تولید تمام محصولات از نوع مرغوب و درجه یک می باشد. به عنوان مهر تایید در جهت کسب اعتماد شما تمامی محصولات دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید .

 

 


محصول “میز اداری کارمندی” را نیز بررسی کنید

 

امتیاز کاربران به:

میز کتابخانه اداری – مدل t125 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

کالاهای مرتبط