بازخورد درباره این کالا

میز مدیریت و کنفرانس مدرن – مدل KC610

5.00
از 1 رای

1دیدگاه

شناسه محصول: KC610
برچسب: , , ,
  • مشکی
  • نقره ای
  • نوک مدادی
پاک کردن
ویژگی‌های کالا
  • جهت سفارش ابعاد متنوع تر - رنگهای متنوع تر - زیرمانیتوری همرنگ صفحه میز و اکسسوری مانند پریز توکار با واحد فروش دفتر مرکزی تماس حاصل نمایید.
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
بروزرسانی قیمت: 25 بهمن 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
میز مدیریت و کنفرانس مدرن – مدل KC610

میز مدیریت و کنفرانس مدرن مدل KC610 مناسب افراد خاص است. این محصول با ساختار تمام فلزی که دارد می‌تواند انتخاب مناسبی برای محیط اداری شما باشد.

این میز طراحی ساده ای دارد که همین سادگی باعث جذابیت آن شده است .از این میز می توان در ادارات، بانک ها، دفاتر وکالت و شرکت ها نیز استفاده کرد.به دلیل اینکه مهم ترین قسمت یک شرکت اتاق مدیریت و در اتاق مدیریت میز مدیریت در معرض دید مخاطبان می باشد، باید به آن توجه ویژه ای داشت. در ادامه نیز به برخی از ویژگی های این محصول می پردازیم.

نوع متریال

جنس این میزها از ام دی اف بسیار با کیفیت ساخته شده است که معمولا از قطر 16 میل استفاده می شود، البته در صورت سفارش مشتری می توان صفحات ام دی اف را دور دوبل 32 میل تولید کرد. پایه های این میز از آهن است و برای رنگ کاری این میز از فناوری الکترو استاتیک استفاده شده است که این به معنی دوام بسیار بالا و جلوگیری از زنگ زدگی در دراز مدت می شود.

ویژگی ظاهری

ابعاد این میز برای مدیریت 70*140 و برای میز کنفرانس 90*160 و ارتفاع هر دو 76.5 می باشد . این میز در قالب چند رنگ مختلف عرضه می شود که با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید سفارش دهید.

نصب آسان

کلیه محصولات در چوب فروش الیت هستند، یعنی فقط با یک آچار آلن می توان در عرض چند دقیقه این محصولات را مونتاژ و دمونتاژ کرد. به همین راحتی 🙂

کیفیت مناسب

میز مدیریت و کنفرانس مدل KC610 همانطور که اشاره کردیم با ام دی اف بسیار با کیفیت و همینطور با استاندارد بالا ساخته شده است، ام دی اف استفاده شده در این میز از بهترین نوع ام دی اف در بازار ایران می باشد. با توجه به طراحی مقاوم و پایه‌ های قوی، این میز قادر است وزن بالا را تحمل کند. همچنین، جنس صفحه رویی این میز مقاومت بسیار بالایی نسبت به خط و خش دارد.

محافظت از سلامت کاربر

در دنیای امروز، زمان بیشتری را در فضاهای داخلی و در حالت نشسته، پشت میز سپری می‌کنیم. از این رو، راحتی و سلامت شما برای چوب فروش بسیار مهم است. میز مدیریت و کنفرانس مدرن مدل KC610  با طراحی کاملاً ارگونومیک، باعث می شود کاربر و مشتریان، در حالت نشستن خستگی کمتری را احساس کند.

قیمت مناسب و اقتصادی

با توجه به تقاضای بالا برای میزهای کامپیوتر این محصولات به صورت گسترده‌ تولید و ارائه می‌شوند. اما نکته قابل توجه این است که این میزها علاوه قیمت مناسب، کیفیت بالایی نیز دارند.تنوع بالای این محصولات به شما امکان می‌دهد تا با هزینه مقرون به صرفه، یک میز حرفه ای برای خود داشته باشید.

تنوع طرح، رنگ و ابعاد

با توجه به تنوع فراوان در طرح، رنگ، و ابعاد مختلف، میزهای مدیریت به شما این امکان را می‌دهند تا بر اساس سبک طراحی و ابعاد دقیق فضای خود، مدل مناسبی را انتخاب کرده و باعث ایجاد یک ظاهر هماهنگ و زیبا در دکوراسیون خود شوید. ضمن اینکه در چوب فروش هر محصولی با هر طرح و ابعادی قابل تولید هست که این موضوع ما را از تولید کنندگان دیگر متمایز می کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

میز مدیریت و کنفرانس مدل KC610 مانند تمام محصولات دیگر شرکت چوب فروش شامل 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، وجود گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش نشان از کیفیت بالای تولید و مواد بکار رفته درجه یک، در این محصول می باشد. این یعنی شرکت چوب فروش به محصولات خود اطمینان کامل دارد.

 کلام پایانی

میز مدیریت مدل KC610 ، بصورت دمونتاژ ارسال می‌گردد و در استان‌های تهران و البرز توسط تیم‌های اعزامی چوب فروش در محل مورد نظر ، مونتاژ و نصب می‌گردد. در سایر نقاط کشور، این محصول در بسته بندی ویژه و همراه با بروشورهای کامل نصب و لیبل‌ های قطعات بصورت مجزا ارسال می‌ گردد. همچنین خریداران برای دریافت مشاوره و راهنمایی می‌ توانند از خدمات 24 ساعته پشتیبانی چوب فروش استفاده کنند. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با مجموعه چوب فروش و اطلاع از تخفیف های ویژه، ما را در صفحه ی اینستاگرام چوب فروش دنبال کنید.

 


مشاهده مجموعه ست میز مدیریت و کنفرانس

 

میز مدیریت و کنفرانس مدرن – مدل KC610
مشخصات دیگر
قطر صفحه رویی

دور دوبل با ضخامت 32 میلیمتر | ضخامت 16 میلیمتر

امتیاز کاربران به:

میز مدیریت و کنفرانس مدرن – مدل KC610 (1نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران
  1. توسط زمانی در تاریخ

    ساده و شیک مثله همیشه

    • توسط مدیر فروشگاه در تاریخ

      لطف شماست

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

کالاهای مرتبط