بازخورد درباره این کالا

میز تلویزیون مدرن – مدل TV20

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: TV20
برچسب: ,
پاک کردن
ویژگی‌های کالا
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
بروزرسانی قیمت: 18 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
میز تلویزیون مدرن – مدل TV20

مینیمال و شیک

میز تلویزیون مدرن با شناسه TV20 اولین محصول در دسته میز تلویزیون فروشگاه اینترنتی چوب فروش است. همانطور که یکی از بزرگترین اهداف چوب فروش در طراحی و تولید تمامی محصولات، ارائه محصولاتی بوده که بتواند همراه با طراحی های ساده و منحصر به فرد، بیشترین کارایی و کاربرد را در اختیار کاربران قرار دهد و همگام با به روز ترین نمونه ها در سطح جهان و سلیقه ی اکثریت مخاطبان پیش رود، این میز تلویزیون مدرن هم از قاعده همیشگی چوب فروش خارج نبوده و نیست.

یکی از ویژگی های بارز که به راحتی می توانید در طراحی تمام محصولات چوب فروش اعم از محصولات اداری مانند میزهای کنفرانس، میزهای اداری یا محصولات خاص و اکسسوری های منزل مانند جا کفشی، میز جلو مبلی، میز ناهار خوری و … ببینید ظاهر مینیمال و در عین حال شیک و زیبای محصولات است که به راحتی در هر محیط و فضایی با هر سبکی سازگار می شوند.

میز تلویزیون TV20  با دارا بودن همین ویژگی های ظاهری از جمله ظاهر مینیمال و شیک، دو کشو با درب مگنتی، ابعاد کوچک و وزن سبک و رنگ بندی های جذاب و متنوع این امکان را به شما می دهد که کمترین فضا را اشغال و بیشترین استفاده را از یک میز تلویزون داشته باشید.

مشخصات فنی محصول

این میز تلویزیون مدرن دارای مشخصات زیر می باشد. جزئیات بیشتر را می تواند در عکس های گالری مربوط به محصول مشاهده کنید.

شناسه: TV20

متریال: تمام ام دی اف دور دوبل 32 میل

طول: 180 سانتی متر

عرض: 30 سانتی متر

ارتفاع:25 سانتی متر

طول کشو ها:45 سانتی متر

دارای دو کشو با درب مگنتی

امکان انتخاب 2 رنگ برای بدنه و کشو ها

امکان ارسال میز تلویزیون مدرن به سراسر ایران

مزایای خرید میز تلویزیون مدرن TV20 از چوب فروش

چوب فروش با بیش از دو دهه سابقه در طراحی و تولید انواع مبلمان اداری ام دی اف یکی از فروشگاه های معتبری است که می توانید با اطمینان از اصالت و کیفیت کالاها، فقط با چند کلیک اقدام به خرید این میز تلویزیون مدرن و شیک و یا محصول مورد نظر خود کنید.

چوب فروش یک وب سایت رسمی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که تمامی محصولات برند سازینه چوب را به صورت آنلاین به فروش می رساند.

تمامی کالاها داری گارانتی کیفی و خدمات پس از فروش هستند. همچنین در صورت وجود هر گونه مغایرت یا ایراد در محصول، ضمانت برگشت نیز دارند.

یکی دیگر از مزایای ویژه چوب فروش که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته امکان سفارشی سازی این میز تلویزیون مدرن و تمامی محصولات دیگر است. شما می توانید با استفاده از این قابلیت رنگ، ابعاد و طرح محصول را به دلخواه تغییر دهید یا اینکه کاملا طرح اختصاصی خود را با کارشناسان این مجموعه مطرح کرده و نقشه اولیه و در صورت تایید محصول اجرا شده خود را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب تحویل بگیرید.

 

امتیاز کاربران به:

میز تلویزیون مدرن – مدل TV20 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

کالاهای مرتبط