مونتاژ الیت چیست؟

چوب فروش
12 فروردین, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

سیستم مونتاژ الیت (پیچ مخفی)

 

محصولات ام دی اف بر دو اصل مهم کیفیت محصول و نوع مونتاژ، تولید و عرضه می گردند . کیفیت محصول بر اساس نوع مهندسی فرآیند تولید و متریال بکار برده شده تعیین می گردد . اما آنچه به دست مصرف کننده می رسد باید دارای دوام و عمر طولانی باشد که همان تضمین کیفیت محصول در دراز مدت است .

فرآیند تولید محصولات ام دی اف در گذشته همواره دارای یک چالش مهم به نام مونتاژ داشت که از چندین زاویه دارای اشکالات مهم و بنیادی بود . اول آنکه محصول حتما باید بصورت مونتاژ شده ارسال می شد که در صورت تعداد بالای محصول فضای زیادی اشغال می شد و پروسه حمل و نقل با هزینه بالا و دشوار انجام می پذیرفت .

حمل و نقل محصولاتی مانند کتابخانه ، میز و فایل با شرایط دشواری صورت می گرفت و در نهایت حتما به محصولات آسیب وارد می گردید و کیفیت کالا در زمان تحویل به مشتریان با نارضایتی همراه می شد .

نوع سنتی مونتاژ محصولات دکوراسیون داخلی در واقع تضاد عمده با کاربری و وظیفه آنان داشت . استفاده از مونتاژ پیچ و به تعداد زیاد در نمای بیرونی محصول به زیبایی بصری آن ضربه وارد می نمود و راهکارهای جایگزین برای پوشش پیچ نیز بیشتر از آنکه پوشش ایجاد کند به شکل نا متعارفی موجب برجستگی اشکال محصول می گردید .

نکته نهایی در مورد سیستم مونتاژ پیچ که یکی از اشکالات آن نیز بشمار می رود در زمانی اتفاق می افتد که محصول دچاراشکال در پایداری می شود و دیگر پیچ پاسخگو نیست و باید در نقاط دیگر محصول از پیچ استفاده شود که همانطور که قبلا گفته شد به زیبایی محصول آسیب وارد می کند .

مونتاژ الیت بهترین راهکار و جایگزین برای مونتاژ محصولات دکوراسیون داخلی اداری و مسکونی است که تمام اشکالات روشهای سنتی را مرتفع می کند . این روش با استفاده از دستگاه مونتاژ الیت در واحدهای تولید انجام می پذیرد و در واقع پیچ و رلپلاک جایگزین پیچ می گردد و اتصالات فقط در فضای داخلی محصول صورت می گیرد و نمای بیرونی به هیچ عنوان در گیر نمی شود .

از مزایای دیگر این روش امکان باز و بسته کردن و یا مونتاژ و دمونتاژ محصول به تعداد دفعات متعدد و بدون هیچ آسیب پذیری است . این روش بقدری ساده و آسان است که تمامی افراد با هر سطحی از توانایی فنی می توانند به راحتی از آن استفاده کنند .

حمل و نقل برای محصولات ام دی اف که با این سیستم تولید شده اند بسیار راحت است زیرا محصولات بصورت بسته بندی و با کمترین فضای اشغالی به محل مورد نظر منتقل می شوند و در محل و در کوتاهترین زمان مونتاژ می گردند .

کلیه محصولات چوب فروش اعم از میز اداری  ، کتابخانه ، فایلینگ ، کردنزا و … با استفاده از این سیستم مونتاژ می گردند .

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.