نگاه کلی به میز مطالعه ام دی اف

چوب فروش
18 خرداد, 1399
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

میز مطالعه ام دی اف با کاربری های متنوع . خواندن و نوشتن یکی از مهمترین بخش های زندگی هر کسی است. هر دو این کارها بطور منظم توسط افراد در هر سنی انجام می شود. برای تمرکز بر روی خواندن و نوشتن، یک میز مطالعه با کیفیت مناسب اجتناب ناپذیر است. چه دانشجو باشید، چه نویسنده، چه زن خانه دار و …  برای مطالعه یا نوشتن به یک میز مطالعه نیاز دارید. دانش آموزان می توانند با استفاده از یک میز مطالعه ام دی اف ، به طور مؤثر در مطالعات و تحصیل خود متمرکز شوند. همچنین، متخصصان شاغل می توانند کار خود را بر روی رایانه و یا سایر مدارک  روی میز مطالعه انجام دهند. هر دفتر یا خانه ای بدون میز مطالعه ناقص است.

با توجه به نیاز کاربران، اندازه ، طرح ، مواد مورد استفاده ، دوام ، نوع کاربرد و غیره ، انتخاب میز مطالعه متفاوت است. امروزه انواع میز مطالعه به شکل های زیبایی در دسترس قرار گرفته است تا توجه کاربران برای استفاده از آن جلب شود. با مجموعه گسترده ای از میز مطالعه موجود در حال حاضر، 7مورد کاربردی را با شرح ویژگی‌ها توضیح می‌دهیم.

1. میز مطالعه ام دی اف در یک نگاه

 

میز-مطالعه-در-یک-نگاه

 

میز مطالعه ام دی اف، یک میز تحریر ساده اما کلاسیک است. این میز که با قیمت مناسب طراحی شده است، می تواند توسط کاربران همه مشاغل استفاده شود. حتی هنگامی که نیاز به خواندن یا نوشتن در خانه دارید، می‌توانید از این میز مطالعه استفاده کنید. یک طبقه اضافی اجازه می‌دهد تا بتوانید تمام لوازم اداری و تحریر خود را در آن قرار دهید. اکنون می توانید اسناد، کتابهای کاری، رایانه ، ماوس و چندین لوازم جانبی دیگر را مرتب بر روی این میز قرار دهید. شکل ظریف میز مطالعه ام دی اف تمرکز شما را بر روی کار نشان می دهد.

 

ویژگی های میز مطالعه

میز مطالعه ام دی اف با دو رویه ام دی اف و چوب نسوز تولید شده است که در نوع MDF نوار PVC برای لبه‌های میز بکار رفته است.

استفاده از پا‌یه‌های تنظیم شونده از ایجاد اصطحکاک در زمان کار جلوگیری می‌کند.

در تولید میز ام دی اف از مواد سازگار با محیط زیست استفاده شده است.

میز مطالعه در برابر آب ، خراش و بو مقاوم است.

باز و بسته کردن میز بسیار ساده است و از ظاهر شیک و ساده برخوردار است.

 

2. میز مطالعه ارزان

 

میز-مطالعه-ام-دی-اف-ارزان

 

این میز مطالعه ارزان بسیار جمع و جور ارائه شده است و از ساده‌ترین طراحی برخوردار می‌باشد.

در واقع با توجه به اندازه، فضای محدودی دارد ولی قسمتهای ذخیره‌سازی مناسبی  دارد. دو کشو و دو طبقه فضای ذخیره‌سازی مناسب ایجاد کرده است تا کاربر بتواند تجهیزات لازم را در آنها قرار دهد. میز مطالعه ارزان برای فضای کوچک مناسب است. برای تمیز کردن این میز مطالعه ام دی اف ارزان کافیست از یک دستمال نرم و مرطوب استفاده شود.  احساس سادگی، حسی است که این میز مطالعه با طراحی منحصر بفرد القا می‌کند.

 

ویژگی های میز مطالعه ارزان

می توان آن را به راحتی با هر نوع دکوراسیون داخلی منزل و دفتر کار تکمیل کرد.

از چوب کامپوزیت با چگالی متوسط ​​و بادوام و شیک استفاده شده است.

مواد مورد استفاده در میان چوبهای کامپوزیت با چگالی متوسط ​​پایدارترین آنها به حساب می آید که از بوی ناخوشایند هم خبری نیست.

در دسترس بودن گزینه های رنگی متعدد، به شما امکان می دهد بهترین موردی را انتخاب کنید که مناسب فضای شما باشد.

 

میز مطالعه کنکوری

 

3. میز مطالعه دیواری

به طور کلی، بیشتر خانه ها و دفاتر برای تهیه تجهیزات مبلمان، بر صرفه جویی فضای موجود تمرکز می کنند. دلیل این امر این است که فضا یکی از بزرگترین نگرانی ها است و می توان فضای ذخیره شده در اثر چنین قطعات مبلمان را برای سایر تجهیزات مورد استفاده قرار داد. این نسخه از میز مطالعه ام دی اف دیواری  که به شکل L طراحی شده است، باعث می شود در فضای خانه یا محل کار یا اتاق خواب شما کمترین فضا اشغال شود. هنگامی که شروع به استفاده از میز مطالعه دیواری می‌کنید می‌توانید سرمایه گذاری شایسته خود را ببینید.

میز مطالعه دیواری بطور بسته بندی عرضه می‌شود که در چند دقیقه با استفاده از راهنمای آن می‌توانید مونتاژ نمایید.

 

ویژگی‌های میز مطالعه دیواری

جنس میز مطالعه دیواری MDF سازگار با محیط زیست و آنتی‌باکتریال است.

قفسه‌های باز، دسترسی ساده و سریع را فراه ی‌کنند.

میز مطالعه دیواری فضای بیشتری را در کمترین فضا تأمین می‌کند.

 

4. میز مطالعه استاندارد

 

میز-مطالعه-استاندارد

 

میز مطالعه ام دی اف استاندارد ساخته شده در یک اندازه جمع و جور و با طراحی مدرن، که فوق‌العاده مناسب برای کار است که هم میز تحریر و هم میز کامپیوتر مناسب است. میز مطالعه استاندارد با پیکربندی قطعات مجزا تولید شده است که به آسانی قابل باز و بسته کردن است. این میز به راحتی در خانه و محل کار قابل استفاده است. دو کشو فضای ذخیره‌سازی مطلوبی را برای کاربر ایجاد کرده است.  نوع ماده اولیه چوب مصنوعی با روکش مقاوم در برابر رطوبت و خراش است.

میز مطالعه استاندارد برای فضاهای کوچک مناسب است زیرا به راحتی بدون اشغال فضای اضافی در یک منطقه خاص قرار می گیرد. جمع آوری قطعات موجود بسیار ساده است و در کمتر از 30 دقیقه، می توانید مونتاژ آن را تمام کنید. نوع طراحی و تولید میز مطالعه استاندارد قابل هماهنگی با انواع دکوراسیون داخلی است.

ویژگی‌های میز مطالعه استاندارد

بیشتر صندلی های اداری به دلیل داشتن 47 سانتی متر عرض و 55 سانتیمتر ارتفاع، به راحتی زیر میز مطالعه ام دی اف استاندارد قرار می‌گیرند.

کشو‌های عمیق که در زیر سطح کار موجود است به شما امکان می دهد کتاب و اسناد را ذخیره کنید.

5. میز مطالعه شیک

 

جدیدترین-مدل-میز-مطالعه

 

یکی دیگر از میزهای گوشه ای L شکل که در این لیست وجود دارد میز مطالعه شیک است که در واقع از سه تکه مجزا تشکیل شده است. میز مطالعه شیک اداری خانگی در اصل یک میز کامپیوتر است که برای صرفه جویی در فضا تنظیم شده است. بیشتر مشتریان از دیدن مونتاژ آسان آن بدون هیچ مشکلی متحیر هستند. در گوشه هر اتاقی در منزل و دفتر کار قابل تنظیم و قرار گیری است. با توجه به فضای زیادی که ایجاد می‌کند فاقد فضای ذخیره‌سازی مانند طبقه اضافه و یا کشو است. اگر از لب تاب استفاده نمی‌کنید از زیر میز مطالعه شیک برای قراردادن کیس کامپیوتر می‌توانید استفاده کنید.

 

یکی از بهترین جنبه های میز مطالعه ام دی اف شیک صرفه جویی در فضا است.

علاوه بر صرفه جویی در فضا، قطعات مجزا ، باز و بسته کردن و حمل و نقل میز مطالعه شیک را آسان می‌کند.

نوع طراحی میز مطالعه به نحوی است که در هر فضای اداری و خانگی قابل استفاده است.

پیکربندی میز بسیار مستحکم است و از مقاوت مناسبی برخوردار است و نسبت به موارد دیگر، وزن بیشتری را تحمل می‌کند.

ویژگی‌های میز مطالعه شیک

دوام بالا با استفاده از پایه فلزی تضمین می‌گردد.

راحتی زیاد در زمان استفاده از میز مطالعه شیک

باز و بسته کردن ساده با راهنمای مونتاژ

امکان قرار دادن شیشه بر روی صفحه میز

 

6. میز مطالعه تاشو

 

انواع-میز-تاشو

 

میز مطالعه تاشو به عنوان یک میز مطالعه چند منظوره شناخته می شود و موجب صرفه جویی در فضای مصرفی می شود. صرف نظر از آنکه مانند هر میز دیگری که معرفی شد قابلیت خواندن و نوشتن و استفاده از کامپیوتر را دارد، میز مطالعه تاشو قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد. تنظیم ارتفاع تا دقیقا 50 درصد کاسته می‌شود. میز مطالعه تاشو قابل حمل بصورت آسان است. میز مطالعه تاشو طیف گسترده‌ای از نیازهای مختلف کاربران از میز تحریر تا میز نقاشی کودکان را پوشش می‌دهد که هم در فضا صرفه جویی می‌شود و هم در هزینه‌ها.

میز مطالعه  ام دی اف تاشو با رویه مقاوم از جنس ام دی اف می‌باشد که هم مقاومت لازم را دارد و هم تمیز کردن آن ساده است.

 

ویژگی‌های میز مطالعه شیک

پایه فلزی میز مطالعه تاشو از جنس آهن آبدیده

وزن کمتر نسبت به دیگر انواع میز مطالعه که حمل را آسان می‌کند

 

دلایل اهمیت استفاده از میز مطالعه ام دی اف مناسب

  • آسودگی در زمان کار
  • حفظ سلامتی کاربر
  • کاهش هزینه
  • تمرکز بیشتر بر روی کار

 


آموزش ساخت قفسه کتاب


 

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.