استاندارد بیفما چیست؟

چوب فروش
21 خرداد, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

استاندارد بیفما چیست؟

استاندارد بیفما در کدام حرفه استفاده می شود؟

استاندارد بیفما در معنای عام یعنی رعایت قوانین و اصول پایه ای برای هر روند.

در صنعت صندلی اداری رعایت استاندارد بسیار حایظ اهمیت است چون با سلامتی انسان رابطه مستقیم دارد. از آنجاییکه مدت زیادی از زمان کاری با استفاده از صندلی همراه است رعایت این اصول بسیار ضروری است. صندلی اداری استاندارد لازمه ی شرایط کاری مطلوب برای کارکنان محسوب می شود.

یکی از استانداردهایی که امروزه تولید کنندگان روی آن سرمایه گذاری می کنند اصول ارگونومیک است. که بر اساس آناتومی بدن محصول طراحی و تولید می گردد .

یکی دیگر از استانداردهای تولید صندلیهای اداری استاندارد بیفما می باشد. که مربوط به صندلی های چرخدار است. این تست بر روی چرخهای صندلی انجام میگیرد که نوعی مقاومت سنجی آن محسوب می شود. در این استاندارد چرخ صندلی را برای تعداد دفعات مشخص در زوایای مختلف تحت فشار و ضربه قرار می دهند تا میزان مقاومت آن سنجیده شود. میزان فشار و زاویه فشار در تعداد دفعات متغیر است. اگر چرخهای صندلی در این آزمایش دچار تغییر و یا شکست نشوند استاندارد بیفما به آنها تعلق می گیرد.

کلیه صندلی های چوب فروش دارای استاندارد بیفما می باشند. در چوب فروش علاوه بر صندلی ها کلیه محصولات از جمله فایل اداری، میز اداری، میز کنفرانس، میز کار گروهی، کلیه کمد ها و کتابخانه ها و… بر اساس اصول ارگونومیک و استاندارد استفاده طراحی و تولید شده اند.

مشاهده محصول ” صندلی اداری ارگونومیک

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.