5 مزیت خرید تخت تاشو

چوب فروش
3 تیر, 1399
1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
انواع-تخت-تاشو-و-کمجا

خرید تخت تاشو ، شاید یکی از انتخاب‌های سخت و دشوار باشد. در اینجا به نکاتی اشاره خواهد شد که برای خریداران این محصول مفید خواهد بود.

محدودیت های مکانی یکی از مهمترین چالش های امروز است. این امر به دلایل مختلف مانند افزایش هزینه و تقاضای زمین افزایش یافته است. هزینه های روزمره زندگی نیز به سرعت در حال افزایش است و همین امر باعث شده تا مبلمان خلاقانه ای به وجود بیایند. انتخاب تخت تاشو یکی از این نوع راه حل‌ها هستند که نه تنها موجب صرفه جویی در فضا می شوند بلکه باعث می شوند خانه شما نیز جذاب به نظر برسد. بسیاری از افراد این امر را در آپارتمانهای کوچک و مکانهای کوچک زندگی پذیرفته اند. در این مقاله پنج مزیت خرید تخت تاشو مورد بحث قرار خواهد گرفت.

انواع تخت‌های تاشو

برای خرید ابتدا باید بدانید که دو نوع متفاوت از آن وجود دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع تخت تاشو معمولاً با تشک به همراه یک قاب فلزی در دسترس هستند. این مدل دارای دسته های قابل باز و بسته شدن می‌باشد و از قدرت و دوام مطلوبی برخوردار است. تخت تاشو فلزی برای خانه‌های کوچک، خوابگاه‌ها و فضاهای محدود مناسب است زیرا هم دوام خوبی دارد و هم موجب حفظ فضای محیط در روز می‌گردد. بزرگترین مزیت تخت تاشو در این مدل قابلیت حمل و نقل آسان است.

 

تخت-تاشو-دو-نفره-چوبی

 

انواع دیگر تخت تاشو وجود دارد که قابل حمل و نقل نیست. با توجه به فضای موجود، می توانید تختخواب های کوچک، متوسط و یا بزرگ تهیه کنید. با خرید این محصول ثابت می توان در طول روز آن را به سمت دیوار خم کرد و در صورت لزوم می توان آنها را بیرون کشید. برخی حتی در هنگام تاشو به عنوان مبل یا صندلی قابل استفاده هستند. تخت تاشو ثابت برای صرفه جویی در فضای خانه بسیار ایده‌آل است. میزان کیفیت جک‌های نگهدارنده در زمان خرید تخت باید مورد توجه باشد.

مزایای خرید تخت تاشو

 

فضای مفید

تخت های تاشو به دلیل فضای کمتری که در یک اتاق می گیرد محبوبیت زیادی کسب کرده اند. اگر در یک فضای اجاره ای، اتاق یا خوابگاه زندگی می کنید، به تختخواب های بزرگ احتیاج نخواهید داشت. آنها بیشتر فضا را اشغال می کنند و حمل و نقل آنها از جایی به مکانی دیگر دشوار است. به راحتی می توانید تخت را به همراه تشک تا کنید، آن را بالا ببرید و در کمد خود ذخیره کنید. برخی از انواع تخت تاشو دارای چرخ هایی برای حرکت آسان هستند. خرید تخت تاشو فضای مفید را برای کمترین قسمت‌های خانه بوجود می‌آورد.

این فضای مفید در زمان خرید تخت متحرک نیز وجود دارد که در اصطلاح نوع بهاری تخت تاشو نام گرفته است. شما به راحتی با خرید تخت های تاشو بهاری در زمان سفر نیز می‌توانید در کمترین فضا آن را حمل کنید و از لذت خوای بر روی تخت خود بهره بگیرید.

 

انواع-تخت-تاشو-یک-نفره

 

قابلیت حمل

تخت تاشو بهاری که دارای بازوهای ارتجاعی هستند را می توانید برای پیک نیک، کنار سواحل، اردوگاه ها و حتی داخل چادرها با خود به همراه ببرید، این امر سفر شما را بصورت باور نکردنی کامل می‌کند. معمولاً افراد در مسافرت و یا چادرخواب آرام ندارند زیرا ممکن است محیط خواب راحت نباشد. اما با خرید تخت های تاشو قابل حمل، حتی در مسافرت نیز خواب آسوده خواهند داشت.

در مورد تخت تاشو ثابت قابلیت حمل به شکل دیگری اتفاق می‌افتد.

امروزه مدلهای زیادی از تخت تاشو مدرن وجود دارد که به میز، مبل نشیمن و حتی میز تحریر تبدیل می‌شود و تنها زمانی که می‌خواهید بخوابید به تخت تبدیل می‌کنید.

خرید تخت‌تاشو مدرن یک مجموعه کامل است که سه یا 4 وظیفه را برای خانه انجام می‌دهد و کمترین فضا را اشغال می‌کند.

 

آسایش

تخت تاشو قابل حمل و ثابت در فضا صرفه جویی می‌کنند ولی آیا راحت هستند ؟؟؟

جواب مثبت است، این تختخوابهای تاشو کاملاً راحت هستند.

تنها تفاوت بین تخت های معمولی و تاشو این است که قابل جمع شدن هستند.

در واقع هیچ تفاوتی در تشک این نوع با دیگر مدل‌های تخت وجود ندارد و تنها ساختار قرار گیری آن بسیار جزیی متفاوت است.

حتی انواع تخت تاشو از تشک خاصی پیروی نمی‌کنند و همان تشک‌های همیشگی قابل استفاده هستند. در تخت تاشو از تشک مناسب استفاده کنید، به نحوی که به درستی از سر، شانه، گردن و ستون فقرات پشتیبانی کند.

تخت تاشو به همان میزانی که از انواع معمولی و کلاسیک تخت استفاده می‌کنید، آسایش در خواب را به همراه دارد و البته یک مزیت بیشتر نیز دارد که همان قابلیت جمع شدن است.

 

 

باز و بسته کردن ساده

خرید تخت تاشو که قابل حمل هستند از مکانیزم های ساده ای برای مونتاژ استفاده می کنند.

بطور کلی، یک قلاب وجود دارد که قسمت تاشو را بدون باز کردن آن محکم نگه می دارد.

از چرخ ها می‌توان برای حرکت استفاده کرد. سپس می توانید بست را باز کرده و سپس برای خواب در هر مکانی باز کنید. بعضی از تختخواب ها، قفل بر روی بازوها دارند که تخت را ثابت نگه می دارد. بنابراین بدیهی است که فرایند مونتاژ فقط چند دقیقه طول می کشد.

 

تخت-تاشو-ساده

 

تخت خواب های دیواری تاشو با فنر طراحی شده اند تا به راحتی آن را به سمت دیوار سوق دهند.

خود تشک نیز سبک است که می تواند در عرض چند ثانیه در دیوار جا بگیرد.

شما می توانید ظرف چند دقیقه اتاق خواب خود را به یک اتاق ناهار خوری یا اتاق نشیمن تغییر دهید.

 

توان مالی

می دانیم که تختخواب تاشو را می توان در هر نقطه و هر زمان و بدون محدودیت استفاده کرد. بیشتر برند‌های معتبر در حال ساخت تخت تاشو هستند که از مقاومت، پشتیبانی و دوام خوبی برخوردار هستند و در رنگ های مختلف به فروش می رسند و شما می توانید یکی را مطابق میل خود انتخاب کنید. از آنجا که این تختخواب ها چند منظوره است، بسیار مقرون به صرفه هستند. این بیشتر به یک سرمایه گذاری یک زمانه است و می توانید سالها از یک تخت تاشو استفاده کنید. هزینه نگهداری این تختخوابها نیز کم است. روش دیگر صرفه جویی در هزینه با خرید تخت تاشو، هزینه نکردن برای حمل و نقل است.

تخت تاشو ثابت و قابل حمل به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمانی که نیاز بود آنها را منتقل کنید.

مخصوصا در نوع ثابت بر خلاف تصور، امکان جابجایی بسیار ساده و راحت صورت می‌گیرد.

خرید تخت تاشو مدرن نیز به دلیل امکانات جانبی دیگری که دارد مانند میز ناهارخوری و یا مبل، هزینه‌ها را بسیار کاهش می‌دهد.

برای مشاوره، انتخاب و خرید انواع تخت تاشو در چوب فروش با ما تماس بگیرید.

 


انواع محصولات تخت تاشو را از اینجا مشاهده کنید

 

به post امتیاز دهید:

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.