میز اداری پایه فلزی مدرن

چوب فروش
10 مهر, 1400
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
میز-پایه-فلزی

میز اداری پایه فلزی مدرن ترین و جدیدترین ترند در دو سال اخیر بوده اند. میزهای پایه فلزی که در محیط های اداری، بیشتر با ام دی اف ترکیب می شوند مزایای زیادی دارند که باعث شده در این سالها بیشتر مورد توجه و استفاده قرار بگیرند.

اگر شما به عنوان یک صاحب کسب و کار در حال خواندن این مطلب هستید پس یعنی دکوراسیون و مبلمان اداری محیط کارتان برایتان اهمیت ویژه ای دارد. و قطعا مدیران و موسسان موفق توجه ویژه ای به ظاهر و پرستیژ کاری خود داشته اند و دارند. زیرا یک محیط کار مناسب و خوب نه تنها بر روی کارکنان شما بلکه روی مخاطبان و مشتریان شما تاثیر گزار است.

بنابراین انتخاب و خرید مبلمان اداری خوب یکی از اموری است که باید در اولویت های لیست شما قرار بگیرد. معمولا مبلمان اداری از هزینه های نسبتا بالایی برخوردارند اما این هزینه نوعی سرمایه گزاری برای ارتقاء کسب وکارتان محسوب می شود. هرچند که هزینه های مربوط دکوراسیون و مبلمان اداری به موارد متعددی بستگی دارد اما به هرحال بهتر است قبل از هرکاری بودجه موجهی را برای صرف این امر اختصصاص دهید.

 

میز-گروهی-اداری-پایه-فلزی-مدرن

 

چه نوع مبلمان اداری بهتر است؟

گرچه که جواب این سوال کاملا وابسته به سلیقه شخصی هر فرد می باشد اما می توان به عنوان یک راهنمایی جواب کلی را در نظر گرفت.با توجه به تعدد سبک های مختلف دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری اغلب به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم بندی می شود.

که افراد با توجه به نوع کسب و کار و سلیقه ی شخصی خود یکی از این دو نوع را انتخاب می کند.

اما از جمله مواردی که باید هنگام انتخاب سبک طراحی فضای داخلی محیط کار در نظر بگیرید ابعاد و اندازه محیط، نوع معماری ساختمان و نوع کسب و کار می باشد.

در صورتی که محیطی که برای تاسیس کار در نظر دارید فضای بزرگی است که ستون های متعدد، پنجره های بزرگ و … دارد می توانید در صورت تمایل از سبک کلاسیک استفاده کنید. در صورت داشتن محیط کوچکتر بهترین انتخاب سبک مدرن می باشد.

 

میز-مدرن-بهتر-است-یا-میز-کلاسیک

 

نوع کسب و کار نیز می تواند در انتخاب سبک دکوراسیون تاثیر گذار باشد. مثلا کسب و کارهای فنی و مهندسی بهتر است از سبک مدرن و کسب و کارهای تجارتی و برخی فروشگاه ها می توانند از سبک های کلاسیک استفاده کنند.اما بااین حال هیچ اجبار و لزومی در این امر نیست و هر شغلی می تواند هر سبک دکوراسیونی داشته باشد.

در سبک های مدرن بیشتر از مبلمان اداری مدرن، شامل انواع میز اداری پایه فلزی که بسیار محبوب شده اند، کتابخانه های کوچک و ساده، عناصری با کمترین پیچیدگی، متریال های از جمله شیشه، چوب و ام دی اف استفاده می شود.

اما در دکوراسیون اداری کلاسیک از پارتیشن بندی های کلاسیک، کتابخانه های چوبی بزرگ، میز اداری کلاسیک و … استفاده می شود. بیشترین متریال استفاده شده در این سبک انواع چوب های مرغوب، پارچه های چرم و مخمل می باشد.

 

دکوراسیون-اداری-مدرن

قیمت-میز-اداری-پایه-فلزی-مدرن

 

میز اداری مدرن

یکی از مهمترین یا در واقع اولین عناصری که هنگام خرید مبلمان اداری در اولویت است، میز اداری می باشد. در صورت انتخاب سبک مدرن به عنوان سبک اصلی محیط داخلی دفتر کار، نگران نباشید چون تنوع میزهای اداری مدرن بسیار زیاد می باشد. شما می توانید از انواع میزهای ام دی اف مدرن ، میزهای چوبی یا میز های شیشه ای مدرن استفاده کنید.

اما یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید داشته باشید میز اداری پایه فلزی مدرن است. این میزها با ظاهر به شدت جذاب یکی از کاربردی ترین و مدرن ترین میزها اداری هستند.

محصولات فلزی این روزها نه تنها در دکوراسیون اداری، بلکه در دکوراسیون داخلی منازل هم بسیار پر طرفدار و محبوب شده اند. و به راحتی می توانند با فضای شما سازگار شوند و یک محیط شیک و راحت به ارمغان بیاورند.

 

میز-فلز-و-چوب

میز-مدرن-پایه-فلزی

 

این میزها به راحتی با انواع شاخه های سبک های مدرن مانند مینیمال، صنعتی و … هماهنگ می شوند.

به دلیل وزن سبک حمل و جا به جایی آسانی دارند و در هر زمان می توان سبک چیدمان را تغییر داد.

با هر متریالی به راحتی ترکیب می شوند و در هر نوع جذابیت ویژه خود را دارند.

نسبت به میزهای کلاسیک هزینه خیلی پایین تری دارند.

میزهای کلاسیک معمولا در ابعاد بسیار بزرگ هستند اما میزهای ادری مدرن را می توان با ابعاد کوچک هم تهیه کرد.

از کجا میز اداری مدرن پایه فلزی مدرن بخریم؟

میزهای مدرن را معمولا می توانید در هر فروشگاهی پیدا کنید اما ممکن است همه ی آن ها ضمانت کیفیت و اصالت نداشته باشند. و تمام هزینه هنگفتی که بابت مبلمان اداری می کنید باعث ضرر شود.

یکی از معتبرترین فروشگاه هایی که می توانید با کیفیت ترین و متنوع ترین میز اداری پایه فلزی مدرن را تهیه کنید، فروشگاه اینترنتی چوب فروش می باشد.

چوب فروش به عنوان طراح و تولید کننده انواع مبلمان و دکوراسیون اداری ام دی اف، متنوع ترین و به روز ترین میزهای اداری را عرضه می کند.

و نکته قابل توجه درباره این فروشگاه این است که تمامی محصولات دارای گارانتی یک ساله کیفی، خدمات پس از فروش 5 ساله و قابلیت سفارشی سازی هستند.

یعنی شما می توانید رنگ، ابعاد و حتی طرح محصول مورد نظر را به دلخواه خود تغییر دهید.

 

میز-اداری-پایه-فلزی-k120

میز-مدرن-پایه-فلزی-K270

 

 

 

به post امتیاز دهید:

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.