میز کار ایستاده

چوب فروش
10 آبان, 1397
1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
میز کار ایستاده

میز کار ایستاده

استفاده از انواع میز کار ایستاده چیز جدیدی نیست. مطالعات اخیر هشدار می دهد که زمان طولانی کار نشسته به بیماری های قلبی و مرگ زودهنگام منجر می‌شود.

اورتون در سال 1797 گفته است: “یک زندگی آرام ممکن است زیانبار باشد”. بنابراین باید مراقبت جدی از بدن را در زمان کار در دستور کار قرار داد.  شما در زمان خواندن و نوشتن، هرگز سر خود را مدت طولانی پایین نگه ندارید و سینه خود را خم نکنید. برای جلوگیری از این مشکل باید از میز کار ایستاده استفاده نمود.

پزشک سوئیسی Samuel-Auguste Tissot برخی از بیماری هایی را که با نشستن بیش از حد بوجود می‌آید را مشخص کرده است: خونریزی داخلی ، خستگی مفرط، اشکال در ستون فقرات و هموروئید بخشی از این بیماری ها هستند. وی ورزش در طول روز و همچنین استفاده از میز کار ایستاده در زمان کار را برای بیماران تجویز می‌کند.

افراد دیگری نیز از کار ایستاده حمایت می کنند. در سال 1836، وزیر و استاد آمریکایی ابانیزر پورتر اظهار داشت که ” ایستاده برای درمان “

زندگی اداری در قرن نوزدهم بسیار کمتر از امروز بوده است. متون منتشر شده در یک کتاب در سال 1858 نشان می‌دهد که متخصصان حرفه ای در حال کار کردن روی پای خود و با استفاده از میز کار ایستاده بوده اند. در آن دوران بیش از نیمی از زمان کار بصورت ایستاده انجام می‌شده است. این روال تقریبا تا اواسط قرن بیستم هم ادامه داشته است. اما از آن زمان به بعد سال به سال زمان کار نشسته و استفاده از انواع میز اداری نشسته افزایش یافت. و به همین دلیل بیماریهای مرتبط با این رویکرد رو به افزایش گذاشت.

امروزه در کشورهای مدرن پویشی برای استفاده از محصولات اداری ارگونومیک مانند میز کار ایستاده و ورزش طی روز بوجود آمده است که کارمندان را تشویق به کار پویا می‌کند.

لزوم مراقبت از بدن در زمان کار امروزه به یک علم با استانداردهای خاص تبدیل شده است که تمامی کارمندان و کارکنان باید از آن تبعیت کنند.

چوب فروش نیز در جهت حفظ سلامتی افراد، میز کار و انواع دیگر محصولات دکوراسیون اداری را بر اساس اصول ارگونومیک تولید می‌کند.

پارتیشن اداری از جمله محصولات سفارشی در چوب فروش است که کاملا بر اساس اصول ایمنی و ارگونومیک تولید و عرضه می‌شود.


برای خرید میز کار ایستاده کلیک کنید

به post امتیاز دهید:

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.