
وبلاگ
کتابخانه و فایلینگ اداری

نکاتی کلیدی در کتابخانه و فایلینگ اداری
کتابخانه و فایلینگ اداری دو محصول کاملا مرتبط و مکمل یکدیگر در محیطهای اداری هستند.
هر محیط اداری نیازمند تجهیزات اولیه برای پرسنل خود است تا بتوانند روندهای کاری را
به بهترین شکل انجام دهند یکی از موارد و روندهای کاری در تمامی سازمانها و شرکتها
دسترسی به متریال مورد نیازمانند کتاب و زونکن و همچنین آرشیو اسناد است.
کتابخانه و فایلینگ اداری تقریبا بدون هیچ استثنایی از تجهیزات قطعی و مورد نیاز تمامی بخشهای کاری هستند.
قفسه یا طبقه بندی ؟
به صورت عامیانه می توان گفت در بعضی مواقع از کتابخانه ، با نام قسه یا طبقه بندی نیز یاد میشود.
کتابخانه و فایلینگ اداری به دلیل تقاضای دائمی در مدلهای مختلف و در اندازه های گوناگون تولید و عرضه میگردد. از نکات مهم در تهیه قفسه و کتابخانه وجود استانداردهای دقیق در این دو محصول است. مصرف روزانه و طولانی مدت با بالاترین اصطحکاک فنی ، توجه به وجود این استانداردها را بیشتر میکند. کتابخانه و فایلینگ اداری که در دسته محصولات دکوراسیون اداری قرار میگیرند ، باید بر اساس رویکرد اداری و متریالهای مناسب با این بخش تولید شده باشند.
انتخاب بر اساس متریال
قفسه و کتابخانه باید بر اساس متریال مناسب ، که استحکام مطلوب را داشته باشند در اختیار خریداران قرار گیرند. هر دو محصول کتابخانه و فایلینگ اداری ، همواره وزن زیادی را تحمل میکنند به همین علت استفاده از متریال مستحکم اولین شرط یک خرید ایدهآل است. چوب، ام دی اف و فلز سه متریال پرکاربرد است که هر یک مزایا و معایبی دارد و تنها نوع کاربرد و جایگاه در بخشهای مختلف در تعیین هر یک تاثیر گذار است. همچنین از نکات مهم دیگر در تعیین متریال کتابخانه و فایلینگ اداری، توجه به نوع طراحی دکوراسیون داخلی نیز میباشد. یک طراحی صحیح بطور یکپارچه در نظر گرفته میشود و هر یک از اجزا باید در خدمت کل مجموعه باشند.
تناسب در طراحی
کتابخانه در بخش طراحی باید کاملا متناسب با نوع کارکرد باشند.
انواع مختلف کتابخانه و فایلینگ اداری که در بازار ارائه میشوند هر یک
برای یک نیاز خاص طراحی شدهاند که توجه به نوع کاربرد هر بخش از آن
در انتخاب و یا سفارش صحیح کمک میکند.
لزوم توجه به نگاه فعلی به حوزه کاری همراه با چشم انداز آینده از نکات مهم در انتخاب قفسه و کتابخانه و حتی دیگر محصولات دکوراسیون اداری مانند میز و صندلی اداری است.
استاندارد در تولید کتابخانه !!
همانطور که پیشتر بیان شد کتابخانه باید بر اساس استانداردها تولید و عرضه شوند.
استاندارد در ابعاد از مهمترین نکات در خرید این محصولات است.
ابعاد محصول بر اساس وزن و نوع حداکثری استفاده از کالا تعیین میگردد.
ابعاد کتابخانه و فایلینگ اداری اگر خارج از تحمل آنان باشد، موجب کاهش عمر مفید میشود.
انواع محصولات کتابخانه در چوب فروش
هر محصول مرتبط با دکوراسیون داخلی از دو بخش متریال اصلی و یراقآلات تشکیل شده است. به بیان ساده محصولی با کیفیت تلقی میشود که هم از متریال مناسبی برای ساخت تهیه شده باشد و هم از یراق آلات با کیفیت و درجه یک در ساخت آن استفاده شده باشد. یراق، ارتباط مستقیمی با استفاده کاربر دارد و از این رو باید دارای دو مشخصه باشد. اول آنکه از کیفیت بالایی برخوردار باشد که این مهم در محصولات دکوراسیون اداری نقش مهمتری دارد و نکته دوم آنکه به خصوص در مورد کتابخانه و فایلینگ اداری، کاربر در زمان استفاده با آن کاملا آسوده و راحت باشد که اگر اینچنین نباشد یک پروسه فرسایشی بین کالا و کاربر ایجاد میگردد.
کتابخانه و فایلینگ اداری در بازار کشور هم بصورت آماده قابل تهیه است و هم توسط سازندگان بصورت سفارشی تولید میگردد. چوب فروش به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین محصولات دکوراسیون داخلی در کشور این امکان را در دو بخش محصولات آماده و سفارش کالا بر اساس نیاز مشتریان را فراهم نموده است تا خریداران بتوانند در کوتاهترین زمان محصولات مورد نظر را مطابق با خواسته خویش دریافت کنند. ضمانت نامه یکساله و ارسال به سراسر کشور از جمله مزایای خرید از چوب فروش است. علاوه بر کتابخانه و فایلینگ اداری که امکان سفارشی سازی را دارند، انواع پارتیشن اداری نیز از جمله کالاهای تمام سفارشی موجود در چوب فروش است که در سه بخش طراحی دوبعدی و سه بعدی، تولید و اجرا به سفارش دهندگان ارائه میگردد.
مقاله خواندنی ” دکوراسیون بهاری برای منزل “


پی وی سی (PVC) چیست؟

قیمت پارتیشن اداری و مزایا و معایب آن

صندلی ارگونوميك باید و نبایدهای آن



چیدمان دفتر کار اداری

شستشو و نظافت مبلمان منزل

دفتر کار کوچک و افزایش فضای کار در آن

ویژگی های میز کارمندی خوب و کیفیت آن

مبلمان اداری، آشنایی و کاربرد آنها

نحوه نگهداری محصولات ام دی اف

طراحی دکوراسیون داخلی بر اساس اصول کلاسیک
