اتاق خواب خود را زیباتر کنیم

چوب فروش
28 دی, 1398
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

چگونه اتاق خواب خود را زیباتر کنیم

ارتقاء فوری
ارتقاء فوری اتاق خواب

اتاق خواب را مرتب کنید

هر روز تختخواب خود را مرتب کنید تا فوری ظاهر اتاق خواب خود را زیبا کنید. ساده ترین راه برای بهتر کردن اتاق خواب شما این است که همیشه تختخواب شما مرتب باشد. اینکار اتاق خواب شما را منظم نشان می‌دهد و در نتیجه زیبایی فضای اتاق بیشتر می‌شود. خود را عادت دهید تا به محض بیدار شدن و بلند شدن، رختخواب خود را مرتب کنید.

ساده‌ترین روش این است که پتو را صاف کنید و بر روی بالش بکشید اما بطور قطع راههای خلاقانه تری نیز برای زیباتر کردن تختخواب وجود دارد پس … بیندیشید …

اتاق خواب را مرتب کنید

اتاق خواب را تمیز کنید

هفته ای یک بار اتاق خود را تمیز کنید تا تمیز و مرتب بماند. طبیعی است که اتاق شما کثیف می‌شود و گرد و غبار می‌گیرد، بنابراین باید مرتباً آن را تمیز کنید. هفته ای یک بار وقت خود را برای تمیز کردن اتاق خود اختصاص دهید. همه چیز را پاک کنید، پنجره های خود را تمیز کنید ، کف اتاق را تمیز کرده و وسایلی که جابجا شده‌اند را در جای خود قرار دهید.

برای تمیز کردن اتاق نیازی نیست ساعت ها وقت بگذارید. اگر این کار را هر هفته انجام دهید، احتمالاً 20 تا 30 دقیقه  بیشتر طول نمی کشد تا فضای شما تمیز شود و اتاق خواب شما همیشه زیبا به نظر برسد.

اتاق خواب را تمیز کنید

لباسهای خود را ببخشید

کمد لباس های خود را مرتب کنید و آنهایی را که نمی پوشید ، دسته بندی کنید. همه چیز را از کمد خود خارج کنید و آن را روی تخت خود بگذارید. تمام لباسهایی را که مدتهاست نمی پوشید را در جعبه ای قرار دهید تا اهدا کنید و تنها لباسهایی را نگهدارید که برای شما عالی به نظر می‌رسند و از آن استفاده می‌کنید. سپس بقیه لباسهای خود را امتحان کنید و فقط وسایلی را نگه دارید که به نظر شما عالی هستند و حتما از آن استفاده می‌کنید، این دسته را بطور مرتب و بر اساس اولویتهای خود مجددا در کمد بچینید.

لباسهای فصلی را از هم تفکیک کنید تا برای دسترسی به لباسهای هر فصل راحت باشید و از بهم ریختگی همه کمد خود جلوگیری کنید.

لباسهای خود را ببخشید

بسته بندی

درهم و برهم کردن اتاق خواب خود را کم کنید تا شیک تر به نظر برسد. درهم و برهمی می تواند روحیه شما را تحت الشعاع قرار دهد و از زیبایی اتاق شما بکاهد. موارد موجود در اتاق خود را چک کنید و فقط آنچه را که دوست دارید نگه دارید. مواردی را که نمی خواهید اهدا کنید یا بفروشید.

تعویض و مبادله مواردی که نمی‌خواهید با دوستانتان، تنوع خوبی به اتاق شما می‌بخشد و از هزینه‌های بیهوده و زیاد جلوگیری می‌کند.

نکته: لباس های شسته شده خود را فوراً در محل خود قرار دهید تا فضای شما به هم نریزد. لباس های تمیز را در کمد قرار دهید و لیاسهای کثیف را در محلی که از جلوی چشم دور است و برای اینکار پیش بینی کرده‌اید قرار دهید.

بسته بندی

وسایل اتاق خواب را سازماندهی کنید

 کمد خود را طوری تنظیم کنید که اتاق خواب شما زیبا به نظر برسد. سازماندهی ، منظره ای مرتب ایجاد می کند و زندگی را برای شما آسان تر می کند. برای هر آنچه در اختیار دارید ، یک نقطه تعیین کنید و وسایل را بعد از استفاده آنجا قرار دهید. از همه فضایی که در اتاق در اختیار دارید بطور کامل استفاده کنید حتی زیر تخت.

قفسه بندی و تفکیک هر بخش موجب ساماندهی اتاق می‌شود و دسترسی را آسان می‌کند ضمن آنکه اتاق شما زیباتر به نظر می‌رسد. استفاده از دراور برای ساماندهی لباسها و قسه بندی برای قرار دادن کفشها و همچنین استفاده از قفسه کتاب برای قرار دادن موارد مرتبط و یا حتی وسایل تزیینی از جمله مواردیست که در بخشهای کوچک مقدار زیادی فضا ایجاد می‌کند.

وسایل اتاق خواب را سازماندهی کنید

دوباره بچینید

مبلمان خود را مجددا مرتب کنید تا ظاهر آن تغییر کند. جابجایی مبلمان شما فوراً ظاهر اتاق خواب شما را بدون اینکه یک سکه خرج کنید تغییر می دهد. همه چیز را از مبلمان خود دور کنید و آن را کنار بگذارید، پس از مرتب کردن اتاق محل جدیدی را در نظر بگیرید و یک تنوع ساده ولی تاثیر گذار ایجاد کنید.

برای اتاق خود ازقبل یک طرح برنامه ریزی کنید تا بدانید هر قسمت چگونه قرار است تغییر کند.

گاهی یک قطعه می‌تواند فضای اتاق شما را بسیار تغییر دهد البته به شرط آنکه جسورانه عمل کنید و از قوانین همیشگی خود فاصله بگیرید.

در اینجا چند ایده را بیان می‌کنیم:

در پشت تخت خود چراغ آویزان کنید.

یک دیوار را به آثار هنری یا عکس بپوشانید.

یک قطعه بزرگ هنری آویزان کنید.

یک دیوار را کاغذ دیواری کنید.

 


[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_single_image image=”8611″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”custom_link” link=”https://choobforoosh.com/product-category/%d9%85%db%8c%d8%b2-%da%af%d8%b1%d9%88%d9%87%db%8c/”]

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.