انواع کمد

چوب فروش
23 مرداد, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
انواع کمد

انواع کمد


انواع کمد لباس یکی از ضروری ترین وسایل واحدهای مسکونی به شمار می رود. البته برخی از واحدهای اداری نیز برای قرار دادن لباسهای کارکنان نیز از کمد ام دی اف استفاده می‌کنند. کمد لباس در برخی موارد در زمان سفارش محصول به اشتباه کمد دیواری نیز نامیده می‌شود. تفاوت کمد لباس با کمد دیواری در نوع و ساختار اصلی آنهاست که در واقع کمد دیواری در محفظه ای که در محیط وجود دارد طبقه بندی و سپس بر روی ساختار آهنی موجود درب قرار می گیرد. کمد دیواری در تمامی منازل بصورت آماده وجود دارد.

کمد ام دی اف رایج ترین محصولیست که مورد استفاده قرار می گیرد . بعلت متریال مناسبی که دارد علاوه بر مناسب بودن قیمت کمد کیفیت بهتری نیز نسبت به سایر مدل های کمد دارد. توجه به کیفیت ساختاری و کیفیت مواد اولیه انواع کمد به استفاده بهتر در طولانی مدت کمک می نماید. به همین علت باید توجه داشت استانداردها نه تنها در ابعاد بلکه در یراق جانبی مانند لولای دربها، قلاب لباس، میله آویز لباس، در صورت داشتن کشو استفاده از ریلهای مناسب رعایت شده باشد.

انواع کمد به دلیل تنوع بالا در بازار بصورت آماده وجود دارند اما آنچه در یک خرید مناسب مهم است استفاده از مدلی با ابعاد مورد نظر و مطابق با آن نیاز است که دارای استانداردهای کمی و کیفی باشد. ساخت کمد مانند دیگر محصولات دکوراسیون داخلی باید بر اساس ابعاد استاندارد تولید شود تا کارایی لازم را داشته باشد.

انواع کمد لباس با یک ساختار یکپارچه ازهرنوع متریالی طراحی و ساخته می شود. بزرگترین مزیت آن امکان و قابلیت جابجایی و انتقال به یک فضای دیگر است. مدل کمد لباس به تنهایی و در ذات خود باید استانداردهایی را داشته باشد که متناسب با نوع استفاده از آن در محل مورد نظر باشد. یکی از موارد مورد استفاده از انواع کمد در کنار درب ورودی واحد است که بطور معمول ترکیبی از جاکفشی و کمد است در این موارد کافیست عمق کمد ۳۰ سانتیمتر باشد تا هم کفش در آن قرار گیرد و هم در قسمت بالای آن با استفاده از قلاب لباس محلی برای قرار دادن لباس وجود داشته باشد.

کمد با عمق ۶۰ سانتیمتر برای قرار گیری رگال لباس مناسب است. از آنجاییکه عرض یک کت معمولا ۵۰ تا ۵۵ سانتیمتر است به همین خاطر برای قرار گیری لباس بر روی رگال انواع کمد حتما باید دارای عمق شصت سانتیمتری باشد. این نوع قرار گیری برای مدل جدید کمد که بیشتر برای محیطهای کوچک طراحی می‌گردند قابل تغییر است. در کمدهای با عرض کمتر که استفاده از رگال برای مشتری مهم است از میله های کشویی استفاده می شود که لباسها بصورت طولی در کمد قرار می گیرند. این نوع یراق آلات امروزه در بازار وجود دارند که تولید کنندگان در صورت نیاز خریداران از آن استفاده می نمایند.

انواع کمد ریلی

کمد ریلی از دیگر انواع کمد است که برای فضاهای محدود که امکان باز و بسته شدن درب وجود ندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار اصلی این محصول با دیگر مدلها فقط در نوع باز شدن درب است و تفاوت در تولید تنها در ساختار کشوی کمد می‌باشد. کمد ریلی دارای یک ایراد عمده است که بصورت همزمان به کل فضای داخلی کمد دسترسی وجود ندارد به همین علت این مدل کمد ها برای قرار دادن وسایل بزرگ مناسب نیستند.

فروش انواع کمد بصورت آنلاین در چوب فروش با تنوع بالا و با توجه به استانداردهای روز انجام می پذیرد. تمامی محصولات عرضه شده در ابعاد و رنگ دارای استاندارد تولید هستند که این امکان را برای خریداران فراهم می کند تا محصولات مرتبط با یکدیگر را هماهنگ نمایند.

 

کمد ، کتابخانه ، فایل ، دراور ، میز ، میز کار ، میز گروهی ، میز کنفرانس ، مبلمان اداری ، صندلی اداری ، الحاقی میز اداری ، کردنزای مدیریتی

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.