راهنمای انتخاب میز اداری کنفرانس

چوب فروش
27 فروردین, 1403
1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
میز اداری کنفرانس مستطیلی

در هر سازمانی، میز اداری کنفرانس نقطه کانونی برای کار تیمی، ایده پردازی و تصمیم گیری است. در اتاق کنفرانس مفاهیم رشد می‌کنند، برنامه‌ریزی‌ها شکل می‌گیرد و بحث‌های مهمی در آن انجام می‌شود. میز اداری کنفرانس نقطه کانونی تنظیمات درون سازمانی است و نه تنها به عنوان یک قطعه مفید عمل می‌کند، بلکه حال و هوای فضای اداری را بهبود می‌بخشد. بنابراین، انتخاب میز‌ی که با الزامات اتاق کنفرانس شما مطابقت داشته باشد ضروری است.

در این مقاله برخی از نکات کلیدی را که باید در هنگام خرید میز اداری کنفرانس در نظر گرفت تا به هدف خود برسید، مورد بحث قرار می‌دهیم.

هدف و الزامات

تعیین هدف اصلی اتاق جلسات قبل از شروع جستجو برای تهیه بهترین میز اداری کنفرانس بسیار مهم است. اندازه اتاق، تعداد افرادی که معمولاً در جلسات شرکت می‌کنند، نوع جلسات و فضای کلی که می‌خواهید ایجاد کنید را در نظر بگیرید. با آگاهی از نیازهای خود می‌توانید جستجوی خود را محدود کنید و طبق نیاز سازمان خود میزی مطلوب را انتخاب کنید.

میز اداری کنفرانس مربعی

اندازه اتاق کنفرانس

فضایی که قرار است میز اداری کنفرانس در آن قرار بگیرد چقدر است؟ بی هیچ تردیدی این مهم، یکی از مهمترین ملاحظات هنگام جستجوی یک میز کنفرانس جدید است. اندازه، طراحی و شکل میز جلسه به اندازه فضا بستگی دارد. هنگام محاسبه اندازه محیط، ابعاد دقیق اتاق و همچنین مقدار واقعی فضای موجود برای میز اداری کنفرانس را اندازه گیری کنید. به خاطر داشته باشید که دور تا دور میز، فضای کافی وجود داشته باشد تا افراد بتوانند در اطراف حرکت کنند. محیط را بررسی کنید تا بدانید که آیا این فضا دارای مبلمان یا لوازم جانبی دیگری مانند صندلی اضافی، لوازم جانبی مانند تلویزیون و یا ویدئو پروژکتور است یا خیر. سپس در مورد انتخاب میز اداری کنفرانس بزرگ یا کوچک تصمیم بگیرید.

شکل میز اداری کنفرانس

این دسته از میزها دارای مدل‌های مختلف است. آنها در طیف وسیعی از اشکال برای هماهنگی با اتاق جلسات در بازار ارائه می‌شوند. بهتر است قبل از خرید با اشکال مختلف این نوع میزها آشنا و از مزایای آنها آگاه شوید.

مستطیل شکل: بسته به عرض یا باریک بودن میز، میزهای کنفرانس مستطیلی معمولاً ظرفیت بالاتری نسبت به سایر اشکال با اندازه‌های مشابه دارند. میز اداری کنفرانس مستطیل شکل یک طراحی سنتی از این دسته است که تصوری از یک تجارت پیچیده و سنتی را القا می‌کند.

قایقی شکل: این میز کنفرانس مدرن کمی پیچیده‌تر از شکل مستطیلی آن است و تا حدودی دارای خطوط جذاب‌تر است. برای افرادی که در انتهای میز کنفرانس اداری نشسته اند، این طرح در مقایسه با میزهای مستطیلی شکل، دیدی بهتر به افراد می‌دهد. این دسته از میزها به اندازه کافی جادار نیستند.

مربعی شکل: یک میز اداری کنفرانس مربع شکل یک میز مناسب برای فضاهای کوچک است. اگر در حال طراحی یک اتاق کنفرانس کوچکتر هستید، این نوع میز می‌تواند گزینه فوق العاده‌ای باشد.

میز گرد: مانند میزهای مربعی، یک میز کنفرانس گرد مناسب فضاهای کوچک است. اگر انتظار دارید چند نفر به طور همزمان در یک محل بنشینید و محل ملاقات دنجی را فراهم کنید، می‌توانید از این دسته از میزها استفاده کنید. با این حال، اگر به فضایی برای بیش از دوازده کارمند نیاز دارید، یک میز کنفرانس گرد ممکن است همیشه انتخاب ایده آلی نباشد.

میز کنفرانس گرد

پایه میز

سبک مبلمان اداری در اتاق کنفرانس بسیار تحت تأثیر پایه‌ای است که برای میز اداری کنفرانس جدید خود انتخاب می‌کنید. پایه میز کنفرانس اغلب سبکی به محیط می‌دهد. پاهای فلزی سبک مدرن را ارائه می‌دهند. در حالیکه پایه‌های چوبی نماینده هر دو سبک مدرن و کلاسیک هستند. میز کنفرانس مدرن امروزی اغلب دارای محفظه‌هایی (جاکابلی) است که کابل‌ها می‌توانند به طور ایمن از آنجا عبور کنند.

سیم کشی و تجهیزات الکتریکی

هنگامی که تجهیزات الکتریکی روی میز کنفرانس نصب می‌شوند، جلسات به سطح کاملاً جدیدی ارتقا می‌یابند. با نصب و سیم‌کشی در سازه‌ی میز اداری کنفرانس، سیم کشی‌ها و سیم‌های برق اضافی جمع‌آوری می‌شوند. با یک میز موثرتر، دستگاه‌هایی مانند لپ تاپ، تلفن‌ها و چاپگرها می‌توانند از مرکز میز کنفرانس تغذیه شوند.

مواد اولیه مورد استفاده

مواد اولیه که جهت ساخت و ساز میز کنفرانس مورد استفاده قرار می‌گیرند، به طور قابل توجهی بر ظاهر و دوام سازه تاثیر می‌گذارند. در این بین استفاده از چوب‌های طبیعی در ساخت سازه کلاسیک و استفاده از فلز یا شیشه‌ در ساخت میز اداری مدرن کاربرد دارد. میز کنفرانس شیشه‌ای و فلزی، حال و هوای مدرن و مینیمالیستی دارند. در حالی که میزهای چوبی حس آرامش و پیچیدگی را القا می‌کنند. بهتر است جنس سازه را با در نظر گرفتن دکور فعلی فضا و یا فضای کلی که می‌خواهید ایجاد کنید، انتخاب کنید.

میز کنفرانس قایقی شکل

ارگونومی

مهم‌ترین عامل راحتی در طول مذاکرات طولانی ارگونومی میز اداری کنفرانسی است. بهتر است میز انتخابی شما برای سالن یا اتاق جلسه دارای استانداردهای ارگونومیک باشد و شرکت کنندگان را قادر سازد تا به تجهیزات و وسایل خود به راحتی دسترسی داشته باشند. این تفکر دقیق، محیطی را ایجاد می‌کند که مشارکت مداوم افراد و بهره‌وری جلسات طولانی را افزایش می‌دهد.

بودجه

میزهای کنفرانس بسته به جنس، اندازه، پیچیدگی طراحی و برند، قیمت‌های مختلفی دارند. تعیین قیمت میز کنفرانس قبل از شروع جستجو ضروری است. بهتر است تعادلی بین کیفیت، استفاده و مقرون به صرفه بودن میز ایجاد کنید. سرمایه‌گذاری روی یک میز قوی و با طراحی خوب در نهایت باعث طول عمر و رضایت عمومی شما می‌شود. پس قبل از خرید، قیمت میز کنفرانس را تعیین کنید.

 

سعی کنید که قبل از خرید میز اداری کنفرانس تمام شرایط گفته شده را بررسی کنید. میزی را انتخاب کنید که مناسب فضای اداری شما باشد. برای انتخاب میزی مناسب، میزهای اداری کنفرانس چوب فروش را بررسی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

به post امتیاز دهید:

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.