مزایای استفاده از پارتیشن آلومینیومی مدل فریم لس

چوب فروش
8 اردیبهشت, 1403
1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پارتیشن آلومینیومی مدل فریم لس

پارتیشن آلومینیومی فریم لس یک انتخاب محبوب برای طراحی اداری است. این پارتیشن‌ها مزایای زیادی نسبت به دیوارهای سنتی دارند. آنها می‌توانند به ایجاد فضای کاری بازتر و دلپذیرتر، بهبود انتقال نور طبیعی و کاهش سطح سر و صدا کمک کنند. پارتیشن‌های فریم لس تک جداره همچنین می‌توانند برای ایجاد انواع مختلف فضاهای کاری مانند دفاتر خصوصی و اتاق جلسات استفاده شوند.

فریم لس یکی از مدل‌های خاص پارتیشن آلومینیومی شرکت چوب فروش است که طراحی و اجرای آن به صورت اختصاصی توسط این شرکت انجام می‌گیرد.

 

پارتیشن شیشه‌ای فریم لس

برخی از مزایای استفاده از پارتیشن آلومینیومی 

بهبود انتقال نور طبیعی: پارتیشن‌های فریم لس یا بدون قاب سبب می‌شود تا نور طبیعی بیشتری وارد دفتر شده که به بهبود خلق و خو و بهره‌وری کارکنان کمک می‌کند. نور طبیعی همچنین استرس و خستگی را کاهش می‌دهد و عملکرد را بهبود می‌بخشد.

القا حس باز بودن فضا: پارتیشن فریم لس، حس بازتر و مطبوع‌تری را در دفتر ایجاد می‌کنند. این دسته از پارتیشن‌ها می‌توانند فضایی جادارتر و جذاب‌تر را به کاربران القا کنند. این حس برای روحیه و بهره‌وری کارکنان مفید است.

کاهش سطح سر و صدا: پارتیشن آلومینیومی مدل فریم لس تک جداره می تواند به کاهش سطح سر و صدا در دفتر کمک کنند. تمرکز کارمندان را بهبود بخشد. این امر به ویژه در دفاتر با پلان باز، که سطح سر و صدا ممکن است بالا باشد، بسیار مهم است.

تطبیق پذیری: این دسته از پارتیشن‌های فریم لس (frameless partition) به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا فضای کاری را متناسب با نیازهای خاص کاربران ایجاد کند.

زیبایی: پارتیشن فریم لس می‌تواند حسی از پیچیدگی و سبک را به هر فضای اداری اضافه کنند. آنها همچنین می‌توانند به ایجاد ظاهری مدرن و حرفه ای‌تر کمک کنند. علاوه بر این مزایا، نصب و نگهداری این نوع دیوارهای جداکننده نیز نسبتا آسان است. همچنین دوام و ماندگاری بالایی دارند.

 

پارتیشن آلومینیومی

موارد استفاده از پارتیشن آلومینیومی فریم لس

همانطور که پیش‌تر در این مقاله گفتیم از این دسته از پارتیشن‌ها برای دفاتر خصوصی، اتاق کنفرانس و جلسات و محیط‌های مشترک بین کارمندان مانند اتاق غذاخوری و اتاق استراحت نیز می‌توان استفاده کرد. از این پارتیشن‌ها می‌توان برای ایجاد دفاتری با نور کافی استفاده نمود. برای اینگونه فضاها شیشه‌ای با رنگ روشن انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برخی از وسایل تزئینی مانند گیاهان، آثار هنری یا فرش، میز و صندلی اضافه کنید.

 

پارتیشن آلومینیومی 1

رعایت چند نکته هنگام خرید پارتیشن آلومینیومی

انتخاب نوع مناسب شیشه: انواع مختلفی از شیشه‌ برای پارتیشن‌های فریم لس وجود دارند. انتخاب نوع مناسب برای نیازهای کاربران مهم است. میزان نور طبیعی را که می‌خواهید وارد فضا کنید و همچنین سطح حریم خصوصی مورد نیاز خود را در نظر بگیرید.

در نظر گرفتن چیدمان فضای دفتر: هنگام انتخاب محل قرار‌گیری پارتیشن فریم لس، مهم است که چیدمان فضای خود را در نظر بگیرید. شما باید پارتیشن‌ را طوری نصب کنید که  ارتباطات و همکاری را بهبود بخشد.

افزودن برخی نکات شخصی: هنگامی که پارتیشن آلومینیومی تک جداره را در فضای خود نصب کردید، می‌توانید برخی از اکسسوری‌های شخصی را به آن فضا اضافه کنید تا احساس جذابیت و راحتی بیشتری به آن ببخشید. می‌توانید گیاهان، آثار هنری یا سایر وسایل تزئینی را که دوست دارید به محیط اضافه کنید.

 

پارتیشن آلومینیومی مدل فریم لس مزایای زیادی نسبت به دیوارهای سنتی دارند. درنتیجه آنها را به انتخابی محبوب برای طراحی اداری تبدیل می‌کند. آنها می‌توانند به ایجاد فضای کاری بازتر و مطبوع تر، بهبود انتقال نور طبیعی و کاهش سطح سر و صدا کمک کنند. از نوع فریم لس پارتیشن‌ها می‌توان برای ایجاد انواع مختلف فضاهای اداری استفاده کرد.

اگر قصد خرید پارتیشن‌ فریم لس را برای دفتر کار خود دارید می‌توانید با مراجعه به سایت چوب‌فروش، خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید. برای مشاهده انواع مدل‌های پارتیشن به صفحه اینستاگرام مجموعه مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.