5 روش چیدمان کتابخانه در دکوراسیون دفتر کار

چوب فروش
31 خرداد, 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کتابخانه مدرن فلزی

چه به تازگی یک کتابخانه کاملاً جدید خریده باشید. یا فکر می‌کنید که کتابخانه قدیمی شما هنوز هم می‌تواند زیبایی داشته باشد، سبک چیدمان قفسه کتاب دفتر به روشی مناسب می‌تواند به شما کمک کرده و دنیایی متفاوت در ظاهر کلی فضا ایجاد کند. طراحی مناسب کتابخانه نه تنها راه حلی آسان برای بهبود ظاهر دفتر کار یا خانه است، بلکه ارزان‌تر است و برای انجام آن نیازی به خرید چیزی ندارید.

چیدمان کتابخانه

1-کتاب‌های خود را با عناصر دکوراتیو برجسته کنید

خواه یک کاسه تزئینی، یک مجسمه یا یک گیاه باشد، افزودن چیزی غیر از کتاب به قفسه‌های کتابخانه، همه چیز را تغییر می‌دهد و در یک نگاه، نظر افراد را به خود جلب می‌کند. می‌توانید اشیا و وسایل تزئینی را در کنار یا جلو کتاب‌ها قرار دهید.

 

کتابخانه مدرن 1

 

2-کتاب‌های خود را دسته بندی کنید

کتابخانه محل کار شما یک کتابخانه دانشگاهی نیست، بلکه کتابخانه شخصی شماست. می‌توانید برخی از کتاب‌ها را به صورت عمودی و برخی دیگر را به صورت افقی قرار دهید با این روش ظاهر کلی قفسه کتاب شما جالب‌تر خواهد شد.

3-کتاب های خود را بر اساس رنگ مرتب کنید

چیدمان کتاب‌‌ها بر اساس حروف الفبا، پیدا کردن کتاب را برای شما آسان می‌کند. چیدمان کتابها بر اساس رنگ بسیار هیجان انگیزتر خواهد بود و زیبایی بصری قفسه کتاب را افزایش خواهد داد. البته چیدمان کتابها بر اساس رنگ در مورد کتابخانه‌ای با ابعاد بزرگ صدق نمی‌کند. در این روش احتمالا نتوانید کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید.  به هر حال شما می‌توانید در چیدمان دکوراسیون قفسه کتاب خود یک قدم جلوتر بروید و دکور قفسه کتاب خود را بر اساس تم های رنگی چیدمان و آن‌ها را از تیره‌ترین تا روشن‌ترین رنگ یک طیف رنگی مرتب نمایید.

 

کتابخانه کنجی

4-ترکیب آثار هنری

آثار هنری چه در بالای قفسه‌ها و چه در کناره های قفسه کتاب آویزان شوند، به ایجاد حال و هوا مطلوب در دفتر شما کمک می‌کنند. شما می‌توانید در کنار کتابخانه خود یک نقاشی دیواری بزرگ قرار دهید. با این روش ظاهر قفسه‌های پر شده آن را به کمک نقاشی تعدیل می‌کنید.

5-کتاب‌های مورد علاقه خود را جلو دید قرار دهید

اجازه ندهید کتاب‌های خواندنی مورد علاقه شما با کتاب‌های معمولی ترکیب شوند. اجازه دهید بهترین کتاب‌هایتان با قرار گرفتن در معرض دید بدرخشند.

با روش‌های گفته شده در بالا شما می‌توانید چیدمان قفسه کتاب خود را بهبود بخشید. باید بدانید سبک و شکل کتابخانه در چیدمان آن نیز بسیار مهم است. اما آنچه امروزه باید در مورد چیدمان قفسه کتاب مورد توجه قرار گیرد، چیدمان کتاب به همراه اشیا و وسایل تزئینی است. چوب فروش تولیدکننده انواع مبلمان اداری می‌تواند شما را در انتخاب و خرید کتابخانه یاری رساند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
لینک کوتاه: https://choobforoosh.com/?p=56212
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.