جایگاه پارتیشن در تجهیز فضای اداری

جایگاه پارتیشن در تجهیز فضای اداری بسیار مهم است. درحال حاضر بسیاری از شرکت‌ها و ادارات، پارتیشن‌ها و دیوارهای جداکننده را درفضای داخلی خود نصب می‌کنند.

پارتیشن بندی روشی رایج در طراحی دکوراسیون اداری و دفتری است که نصب آن راحت و ساده می‌باشد و می‌تواند جلوه‌ی بهتری را از آن مکان ارائه دهد. در این مقاله سعی برآن است که اطلاعاتی در مورد مواد اولیه‌ی رایج در ساخت پارتیشن‌ها، مزایای استفاده و نصب پارتیشن را با شما به اشتراک بگذاریم.

شیشه: استفاده از شیشه و آلیاژ آلومینیوم رایج‌ترین نوع پارتیشن در ادارات است. این ترکیب زیبایی و چشم نوازی بهتری ارائه می‌دهد و از حریم خصوصی محافظت و محیط اداری بهتری ایجاد می‌کند.

دیوارهای جداکننده‌ی اداری دیگری نیز وجود دارند که از شیشه‌های توخالی شفاف با پنجره‌های کرکره‌ای تشکیل شده‌اند و بیشتر در راهروها و اماکن نظارتی استفاده ‌می‌شوند.

پنجره های دارای کرکره می‌توانند در صورت لزوم برای کاربر حریم خصوصی ایجاد کنند و جلوه تزئینی خوبی داشته باشند.

پرده:  فضای استراحت اداری را می‌توان با پرده‌هایی مانند پرده پارچه‌ای، پرده‌ توری، پرده‌ مهره‌ای و … جدا کرد. این جداسازی محیط ساده و تزئینی است، تهویه هوا و نوررسانی محیط هم به خوبی انجام می‌گیرد.

کابینت:  به طور کلی، قوانین مربوط به حفظ حریم خصوصی دفتر چندان سختگیرانه نیست، بنابراین استفاده از کابینت و قفسه برای پارتیشن بندی نیز خوب است.

از کابینت‌ها و قفسه‌ها می‌توان به عنوان محل نگهداری وسایل، ویترین و … استفاده کرد، چوب و فلز جلوه‌ی زیبایی در این سبک از پارتیشن‌بندی دارند.

مزایای پارتیشن اداری

استفاده‌ی حداکثری از فضا:  پارتیشن، فضای اداری را به چند فضای کوچک‌تر مانند اتاق کنفرانس، اتاق آموزش ، فضای نمایشگاهی، محل استراحت و … تقسیم می کند.

ارائه‌‌ی فضای مستقل:  پارتیشن های اداری می‌توانند ارتباط با مشتریان را تسهیل و فضای کاری مستقل را برای هر یک از کارکنان ایجاد کنند تا در کار آنها اختلالی ایجاد نشود و بازده کاری بهبود یابد.

پارتیشن‌های اداری مدرن دارای رنگ‌ها و سبک های متنوعی هستند که می‌توانند محیط اداری را راحت‌تر و دلپذیر‌تر کنند. پارتیشن‌ها معمولا به صورت مرتب و راحت چیده می‎شوند و فضای اداری ساده، انعطاف پذیر و انسانی را ایجاد می‌کنند.

برای انتخاب پارتیشن ترکیبی، ام‌دی‌اف و شیشه ای، ابتدا باید ببینید که آیا پارتیشن شیشه‌ای، استانداردهای ملی مربوطه را رعایت می‌کند؛ آیا  قاب سازه مستحکم است و ایمنی پارتیشن شیشه ای رعایت می‌شود یا خیر. دوم اینکه که آیا پارتیشن شیشه ای عایق صدا است یا خیر و آیا استاندارد عایق صدا برآورده شده‌است یا خیر.

در نهایت باید به سبک پارتیشن شیشه‌ای توجه کرد. سبک پارتیشن شیشه‌ای عمدتاً به جنس قاب و نوع شیشه بستگی است. مهم‌ترین چالش در بکارگیری پارتیشن ترکیبی انتخاب رنگ اسکلت و قاب پارتیشن می‌باشد که بهتر است با محیط هماهنگ گردد. برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی نیز می‌توان از شیشه‌ی مات استفاده کرد.

مطالب فوق مقدمه ای کلی در مورد مصالح و مزایای رایج پارتیشن‌ها می باشد. دکوراسیون اداری تصویر فرهنگی یک شرکت را منعکس می کند. انتخاب یک مشاور توانا در طراحی و اجرای دکوراسیون محل کسب وکار و زندگی بسیار مهم است.

گروه حرفه‌ای چوب فروش می‌تواند در ارائه خدمات هر چه بهتر شما را یاری دهد. با یک تماس سطح کیفیت خدمات ما را تجربه خواهید کرد.

مزایای استفاده از پارتیشن‌های متحرک در کسب‌و‌کارهای مدرن

در حال حاضر تعداد شرکت‌های که از دیوارهای جداکننده متحرک استفاده می‌کنند درحال افزایش است. اکثر شرکت‌ها از جمله شرکت های پیشرو در زمینه ی تکنولوژی تا بیمارستان‌ها، دفترهای وکالت و اماکن تولیدی از این نوع پارتیشن ‌ها استفاده می‌‎کنند.

در ادامه به بررسی دلایل رضایت شرکت‌ها و تفکر موجود در استفاده از این نوع پارتیشن‌ها پرداخته می‌شود.

 زیبایی: بی‌شک پارتیشن شیشه‌ای متحرک زیباتر از دیوارهای گچی هستند و این امر در مرحله‌ی نخست یکی از دلایل تمایل استفاده‌ی شرکت‌ها از این پارتیشن‌ها می‌باشد. پارتیشن‌ها به کاربر این امکان را می‌دهند که در محیط کار از نور طبیعی استفاده کنند، در محیطی آرام به راحتی با هم گفتگو و تبادل نظر نمایند و مهمتر از همه آن شرکت را در جمع شرکت‌هایی قرار می‌دهد که طراحی و دکوراسیون دفترشان، آنها را به سوی آینده‌ای روشن‌تر، سالم‌تر و پربارتر هدایت می‌کند.

به عنوان مثال یک شرکت طراحی گرافیک می‌خواهد تصویری متمایز و رو به پیشرفت را از خود ارائه دهد. شرکت نگران این موضوع است که دیوار‌های ثابت قدیمی نه تنها توانایی آنها را برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر دنیای کسب و کار محدود می‌کند، بلکه به مشتریان تصویری نادرست از شرکت به عنوان یک شرکت پویا و بروز ارائه می‌دهد. ا

ما با نصب پارتیشن‌های اداری، شرکت طراح نه تنها سطح بالاتری از تعامل با مشتریان فعلی خود را تجربه خواهد کرد، بلکه تعداد مشتریان جدید آنها افزایش می‌یابد. به جرات می‌توان گفت که ارتقای زیبایی دکوراسیون داخلی یک شرکت تأثیر زیادی در تعاملات آن شرکت خواهد داشت.

همانطور که یک ضرب المثل قدیمی می گوید: «هیچ فرصتی مانند بار اول بر روی افراد تاثیرگذار نیست». با نصب دیوارهای جداکننده زیبا و همه کاره چوب فروش، اولین و عمیق‌ترین تاثیر را بر روی مشتریان خود بگذارید.

اقتصاد: در حالی که مبحث مربوط به زیبایی محیط، نگرانی اصلی بسیاری از مشاغل است. یکی دیگر از نگرانی‌های موجود در بکارگیری دیوارهای جداکننده، بحث اقتصادی آن است.

در نیم قرن گذشته استفاده از پارتیشن در شرکت‌های بزرگ و کوچک هزینه‌های مالی آن شرکت‌ها را تا حدی زیادی کاهش داده است. شرکتی را در نظر بگیرید که به جای استفاده از پارتیشن از دیوارهای گچی استفاده می‌کند. دراین شرکت برای روشنایی محیط و راحتی کارکنان از ده ها لامپ استفاده می‌شود به طوری که باعث افزایش هزینه‌ی برق و افزایش دما در محیط می‌شود.

با تغییر دیوارهای ثابت گچی و تبدیل آن به پارتیشن‌های مدرن دیگر نیازی به لامپ و روشنایی اضافی نیست و مصرف انرژی و هزینه‌های تهویه مطبوع به طور چشمگیری کاهش می‌یابد و گرمای نور خورشید به کمک وسایل گرمایشی محیط می‌آیند.

تطبیق‌پذیری: اگر یک حقیقت در مورد اقتصاد جهانی جدید وجود داشته باشد آن این است که آینده متعلق به کسب‌و‌کارهای  منعطف است. شرایط، معاهدات، فناوری، ظهور محصولات جدید و فرهنگ کارآفرینی به این معنی است که اگر نتوانید به سرعت و به طور موثر به تغییر واکنش نشان دهید، سربار تاریخ کسب و کار خواهید بود.

بسیاری از شرکت‌ها، بیش از هر زمان دیگری نیازمند تغییرات چشمگیر هستند تا احتیاجات کارکنان خود را تامین کنند. این شرکت‌ها به امکاناتی نیاز دارند که بتوانند شرایط را در لحظه برای کارکنان خود مهیا و خود را همسو با تغییرات جهانی کنند.

تصور کنید که شرکتی با دیوارهای ثابت و گچی خود را محدود کرده است و حال باید فضای مناسب برای نیروهای جدید خود باز کند. این شرکت مجبور است که چند کارمند را در فضایی قرار دهد که سابقا برای یک کارمند در نظر گرفته شده بود. این مساله باعث می‌شود که ارتباط موثر بین کارکنان از بین برود و کیفیت خدماتی که شرکت قادر به ارائه آن است توسط این موانع لجستیکی به چالش کشیده شود.

اما پس از تجهیز شرکت به پارتیشن و دیوارهای جداکننده متحرک به سرعت و به راحتی می‌توان چیدمان فضای داخلی را  تغییر داد و شاهد افزایش چشمگیر بهره‌وری و رضایت مشتریان شرکت بود. مشاهده می‌کنید که با یک تغییر موثر در چیدمان و بکارگیری پارتیشن ام‌دی‌اف می‌توان مشتریان بیشتری را بدون پایین آمدن بهره‌وری پذیرفت و در آینده از توسعه بیشتر کسب‌وکار لذت برد.

اگر ماندن و رقابت در یک محیط تجاری جهانی و در حال تغییر سریع برای شرکت شما مهم است، پارتیشن‌ها و دیوارهای جداکننده چوب فروش پاسخی است که به دنبال آن هستید.

مسئولیت زیست محیطی: امروزه کمتر کسی است که از بحران محیط زیستی که همه ما با آن روبرو هستیم آگاه نباشد. از زباله‌های اقیانوس آرام گرفته تا محل‌های دفن زباله، از بین رفتن جنگل‌های و تمام عوارض جانبی مختلف تغییرات آب و هوایی.

اگر بخواهیم برای فرزندان و آیندگان دنیایی را به یادگار بگذاریم که ارزش زندگی کردن در آن را داشته باشد، بسیار مهم است که افراد و کسب‌وکارها برای کنترل اوضاع، همین حالا با هم متحد شوند.

در دنیای کسب‌و‌کار و محیط های اداری و شرکت ها، دیوارهای جداکننده‌ی ام‌دی‌اف بسیار مناسب‌تر از دیوار‌ها و تیغه های گچی هستند. امروزه شرکت های آگاه و مسئولیت‌پذیر، به مزیت استفاده از دیوارهای جداکننده پی برده‌اند و تمایل دارند که از این دیوارها استفاده کنند.

تصور کنید که کسب وکاری در مقاطع مختلف زمانی نیاز به تغییر چیدمان دفتر یا فضای تولید خود را دارد. هر بار تغییر دکوراسیون منجر به ایجاد انبوه‌ی از زباله‌ می‌شود که غیرقابل بازیافت هستند.

استفاده از دیوارهای جداکننده متحرک می‌تواند از به وجود آمدن زباله‌های ساختمانی جلوگیری کند و از همه بهتر، آنچه را که سال‌ها در حفظ و نگهداری از محیط زیست گفته شده حالا بدان جامه عمل پوشانده می‌شود.

امروزه بحران زیست‌محیطی قوطی کنسروی نیست که با ضربه‌ی پا آن را به سوی نسل‌های آینده پرتاب کنیم تا آیندگان خود با آن مقابله کنند. اکنون باید به بحران زیست محیطی پرداخت. پارتیشن های اداری متحرک چوب فروش یک محصول عالی برای شروع هستند.

به post امتیاز دهید:
لینک کوتاه:
https://choobforoosh.com/?p=41798
به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

خبرنامه

درصورتی که می‌خواهید پست‌های جدید برای شما پیامک یا ایمیل شود، اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش