میز کامپیوتر

میز در دفتر کار

در دفاتر کار و فضاهای اداری میز جایگاه ویژه‌ای دارد. میزها بر اساس سایز، اندازه و شکل کاربردهای گوناگونی در فضای اداری دارند.

داشتن میزهای گوناگون با کاربرد‌های مختلف در دفتر کار مزایای بی‌شماری دارد که یکی از آنها فراهم آوردن فضای کافی برای کار بر روی پروژه‌ها، بدون ایجاد حواس پرتی است. با این روش در بلندمدت بهره‌وری و کارآمدی افراد در محیط کار افزایش می‌یابد. در ادامه به معرفی میزهای اداری برتر و مورد استفاده در محیط‌های کاری پرداخته می‌شود.

 

میز کامپیوتر

امروزه تمامی دفاتر اداری و کسب‌وکارها در کارهای خود از کامپیوتر استفاده می‌کنند. میز کامپیوتر از آن دسته از میزهاست که در هر فضای اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین مدیران کسب‌و‌کارها با توجه به کاری که در دفتر کار خود انجام می‌دهند باید به نوع میز کامپیوتری که خریداری می‌کنند توجه نمایند. هنگام تهیه میز باید به یکسری از نکات توجه کرد مثلا اندازه‌‌ی میز باید چقدر باشد. همچنین به چه موارد در کنار و یا روی میز نیاز دارید، به عنوان مثال، آیا به کشو، صفحه متحرک‌ زیر صفحه‌کلید و یا کمد نیاز دارید؟

میزهای امروزی کامپیوتر به گونه‌ای ساخته و طراحی شده‌اند که برای همه افرادی که از رایانه استفاده می‌کنند مناسب هستند. اندازه میزهای کامپیوتر مدرن امروزی انعطاف پذیرتر و جمع و جورتر از میزهای کامپیوتر قدیمی هستند. اما اندازه آنها معمولا بستگی به شما و آنچه شرکت شما به دنبال آن است دارد. شما می‌توانید رنگ، شکل، اندازه میز کامپیوتر را متناسب با فضای خاص خود انتخاب کنید.

 

میز پذیرش

میز پذیرش

اگر کسب‌وکار شما به گونه‌ست که روزانه افراد مختلف و مشتری‌های بی‌شماری به دفتر شما مراجعه می‌کنند پس شما به یک یا چند کارمند پذیرش نیاز دارید که در پشت میز پذیرش به پاسخگویی و خوش‌آمد‌گویی مشتریان بپردازند. میز پذیرش اولین دیدی است که مشتریان از شرکت شما خواهند داشت. یک مسئول پذیرش به یک میز کاملاً کارآمد نیاز دارد. میز پذیرش اولین جایگاه پذیرش افرادی است که از دفتر شما بازدید می‌کند، بنابراین نه تنها باید از نظر بصری مناسب باشد، بلکه باید به طور واقع بینانه با طراحی دفتر یا شرکت شما همخوانی داشته باشد.

میز پذیرش به طور خاص جلوه‌ای از مدرن بودن دفتر شماست. این میزها برای خوش‌آمدگویی و قابل دسترس بودن طراحی شده‌اند، آنها برای جذب افراد به دفتر یا شرکت شما ساخته شده‌اند. در تهیه یک میز پذیرش باید به این نکته توجه کنید که به چه اندازه‌ای از میز پذیرش نیاز دارید. آیا فقط یک کارمند پذیرش دارید و یا بیشتر؟ دوست دارید این میز چه رنگ و چه شکلی باشد؟ شما می‌توانید به هر جنبه‌ای از آن  فکر کنید تا کاملاً با فضای اداری شما مطابقت داشته باشد. مطمئن شوید که کاربردی‌ترین طرح را انتخاب کرده‌اید. به یاد داشته باشید که این اولین درگاه تماس افرادی است که از دفتر شما بازدید می‌کنند.

 

میز کنفرانس

میز کنفرانس

اگر کسب‌و‌کار شما به گونه‌ای است که باید با مشتریان و بازدیدکنندگان خود جلساتی را برگزار کنید، پس شما به یک میز کنفرانس ‌نیاز دارید. این میز قطعه‌ای از تجهیزات اداری است که باید در هر دفتر کاری وجود داشته باشد. میزهای کنفرانس یک مبلمان اداری همه کاره هستند.

هنگام انتخاب میز کنفرانس برای دفتر خود باید دقت کنید که فضای اتاق خود را با انتخاب یک میز کنفرانس خیلی بزرگ و نامتناسب بیش از حد پر نکنید، این کار سبب می‌شود که اتاق بسیار کوچک‌تر از آنچه هست نشان داده شود. اتاق کنفرانس خود را با میزی مناسب آن فضا به مکانی دلپذیر تبدیل کنید. یک میز کنفرانس روش برگزاری جلسات را متحول می‌کند. با یک میز حرفه‌ای، احساس حرفه‌ای بودن می‌کنید. برگزاری جلسات دور یک میز کنفرانس به این معنی است که شما و تیمتان می‌توانید با هم سازنده باشید. از طرفی همه‌ی افراد حاضر در جلسه در بحث و تبادل نظر شرکت خواهند داشت. بدون هیچ تردیدی، میز کنفرانس یکی از بهترین مبلمانی است که می‌توان در یک محیط اداری داشت.

 

کافی بار

میز کافی‌بار

یکی از مهم‌ترین میزهای اداری، میزی است که برای گذاشتن قهوه ساز و چای‌ساز در اتاق استراحت یا آشپزخانه فضای اداری خود از آن استفاده می‌کنید. کارمندان اداری از نظر آماری روزانه چند فنجان چای و یا قهوه می‌نوشند، بنابراین بدون شک شما به یک میز خاص برای دفتر خود نیاز دارید. حتی اگر یک کافه یا یک اتاق استراحت در محیط کار خود دارید باز می‌توانید از یک کافی بار کوچک در فضای اداری خود استفاده کنید. یک قهوه‌ساز کوچک می‌تواند برای کارمندان بسیار مناسب باشد تا کارمندان مجبور نباشند برای تهیه قهوه یا چای به اتاق استراحت و یا به آشپزخانه بروند.

 

میزجلو مبلی

میز جلو مبلی یک میز با ارتفاع کم است که آن را جلوی مبلمان اداری قرار می‌دهند. این میزی را در لابی  و یا سالن شرکت‌ها برای بازدیدکنندگان قرار می‌دهند تا راحتی و رفاه آنها فراهم شود. از این میز برای قرار دادن وسایل پذیرایی، مجلات، کتاب‌ها و اشیاء تزئینی استفاده می‌شود.

میز در فضاهای اداری و محیط‌های کسب‌وکار بسیار کاربرد دارد. در انتخاب انواع میز باید بسیار دقت شود. میزی را که برای محیط کار خود انتخاب می‌کنید باید متناسب با فضا و سبک طراحی محیط باشد. نکته بسیار مهم در انتخاب میز اداری توجه به راحتی و رفاه کارمندانی است که از آنها استفاده می‌کنند. به طور کلی توجه به رفاه و سلامتی افراد در فضای اداری باعث افزایش بهره‌وری و خلاقیت در محیط کار می‌شود.

 

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش