آیا ایالات متحده برای نفوذ هوش مصنوعی در انتخابات آماده است

با انتخابات پیش‌رو در امریکا این سوال مطرح است که آیا اقدامی برای نفوذ هوش مصنوعی در انتخابات صورت گرفته است یا خیر. قبلاً صدای جو بایدن که توسط هوش مصنوعی تولید شده بود رأی دهندگان را در نیوهمپشایر سردرگم کرد. حال کارشناسان بیان می‌کنند که ممکن است اقدامات برای مهار این فناوری خیلی دیر باشد.

در دی ماه 2024 امسال یک فراخوان که با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد شده بود، رأی دهندگان نیوهمپشایر را در انتخابات مقدماتی هدف قرار داد. در این فراخوان هوش‌مصنوعی‌ پیامی را ازجانب جو بایدن برای مردم ارسال کرد، ظاهراً صدای جو بایدن از آنها خواسته بود که در خانه بمانند و در انتخابات شرکت نکنند. به گفته‌ی مقامات این اولین تلاش در استفاده از هوش مصنوعی برای دخالت در انتخابات ایالات متحده می‌باشد. تماس‌های جعلی با دو شرکت تگزاس لایف کورپوریشن و لینگو تلکام مرتبط بودند. البته مشخص نیست که این تماس‌های جعلی واقعاً مانع از حضور رأی‌دهندگان شده است یا خیر.

نمونه هایی از آنچه که می‌تواند برای ایالات متحده در پیش باشد در سرتاسر جهان اتفاق می‌افتد. سی‌ان‌ان گزارش داد، در اسلواکی، صداهای ضبط شده جعلی بر انتخابات این کشور تاثیر داشته است. مطلبی ترسناک که احتمالاً ایالات متحده در طول انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 ممکن است تجربه کند.

هوش مصنوعی در انتخابات

ایجاد قوانین و مقررات برای استفاده از هوش مصنوعی در انتخابات

اما مقررات ایالات متحده برای استفاده افراد از  فناوری هوش مصنوعی و نحوه تأثیرگذاری آن بر رأی دهندگان آماده نیست. بلافاصله پس از تماس جعلی در نیوهمپشایر، کمیسیون ارتباطات فدرال ممنوعیت تماس‌های که در آن از صدای هوش مصنوعی استفاده می‌کنند را اعلام کرد. این آژانس هنوز قوانینی را برای کنترل استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات سیاسی وضع نکرده است، اگرچه ایالت‌ها به سرعت در حال پر کردن شکاف مقررات هستند.

مجلس ایالات متحده چند روز قبل یک کارگروه دو حزبی را راه اندازی کرد تا به تحقیق در مورد ارائه قوانین هوش مصنوعی و بیان توصیه‌ها بپردازند. اما با توجه به بن بست حزبی حاکم بر کنگره، و سرعتی که هوش مصنوعی در حال پیشرفت است، مشخص نیست که چه قوانینی را می‌توانند در زمان انتخابات امسال در نظر بگیرند.

بدون مقررات و بدون سپر ایمنی درست، ممکن است که رای‌دهندگان نتوانند موارد واقعی را از غیرواقعی تشخیص دهند. هوش مصنوعی می‌تواند در  قالب متن، صدا، عکس یا ویدئو، اقداماتی را به نامزدها نسبت دهد که آنها انجام نداده‌اند؛ به طوری که به اعتبار آنها آسیب ‌رسد یا رأی دهندگان را گمراه کنند. هوش مصنوعی حتی می‌تواند برای تقویت کمپین‌های انتخاباتی از اطلاعات نادرست استفاده کند و تصاویری را بسازد که به نظر واقعی برسند و رای دهندگان را دچارسردرگمی کنند.

به post امتیاز دهید:
لینک کوتاه:
https://choobforoosh.com/?p=49538
به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

خبرنامه

درصورتی که می‌خواهید پست‌های جدید برای شما پیامک یا ایمیل شود، اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش