بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: CH-ZP02
ویژگی‌های کالا
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا

ناموجود

  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 9 بهمن 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
زیر پایی ZP02
  • قیمت اقتصادی
  • متریال درجه یک
  • در رنگ ها و طرح های متنوع
  • امکان سفارشی سازی ابعاد
  • محافظت از ستون فقرات
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • کمک به گردش خون بهتر
  • موردی یافت نشد
    گارانتی و خدمات پس از فروش
    10
    کارایی
    10
    زیبایی
    8

امروزه اکثر افراد برای انجام فعالیت روزمره یا کار در محیط‌های اداری به طور مداوم ساعت ها در پشت یک میز می‌نشینند . برای حفظ شادابی و تندرستی کارمندان هر مجموعه‌ای مستلزم داشتن ملزوماتی همچون زیرپایی برای کارمندان خود می‌باشند تا راندمان کاری آن‌ها کاهش نیابد . زیر پایی ZP02  جزو محبوب ترین و پر فروش ترین زیرپایی های موجود در بازار است، چرا که علاوه بر ظاهر زیبا قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه دارد. این محصول جهت مصارف طبی و عمومی متناسب با میزهای اداری و کامپیوتری می باشد.

مواد با کیفیت

زیر پایی ZP02  از ورق های ام دی اف بسیار با کیفیت و استاندارد ساخته شده است که معمولا از قطر 16 میلیمتر استفاده می شود. همچنین، جنس صفحه رویی این محصول مقاومت بسیار بالایی نسبت به خط و خش دارد. متریال MDF به معنای واقعی کلمه یک جنس همه کاره می‌باشد . این جنس بسیار سبک می‌باشد و به همین دلیل جابجایی آن راحت است . از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به مقرون به صرفه بودن ، زیبایی ، امکان سفارشی سازی ، طول عمر بیشتر و موارد دیگری از این قبیل را اشاره کرد .

سفارشی سازی

ورق های ام دی اف در طرح ها و رنگ های متنوعی در چوب فروش موجود هستند. شما می توانید بسته به سلیقه شخصی و بر اساس نوع طراحی دکوراسیون داخلی محیط رنگ و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید و آن را به شکل دلخواه خود سفارشی‌سازی کنید. علاوه بر این، امکان تغییر ابعاد این محصول به اندازه‌های دلخواه شما وجود دارد. سفارشی سازی به شما این اجازه را می‌دهد که یک ظاهر هماهنگ و زیبا را در دکوراسیون خود ایجاد نمایید. با این رویکرد، شما می‌توانید زیرپایی ZP02  را شخصی سازی کنید.

ویژگی ظاهری ZP02

ابعاد زیر پایی ZP02:

طول: 40 سانتی متر

عرض: 20 سانتی متر

ارتفاع: 15 سانتی متر

ZP02 دارای رنگ ها و طرح های متفاوت است. این رنگ‌بندی متفاوت به جهت شکل‌گیری یک محصول خاص می‌باشد که محیط شما را شیک و خاص سازد . همچنین بر روحیه افراد و کارمندان میحط اداری ، تأثیر بسزایی دارد و به فضای پیرامون شما طراوت و شادابی می‌بخشد.

ایمنی و سلامتی با زیرپایی ZP02

کارمندان در معرض ابتلا به کمردرد ، واریس ، آسیب دیدن مهره های کمر ، درد و گرفتگی ماهیچه های پا و مواردی از این قبیل هستند . بنابراین استفاده از زیرپایی اداری که یکی از ملزومات مهم در جهت حفظ سلامتی و  ایمنی کاربران است، باعث کاهش عوارض یک جا نشینی شده و به حفظ سلامت کارمندان کمک بسزایی را می‌کند. زیر پایی ZP02 با طراحی کاملاً ارگونومیک، باعث می شود کاربر در حالت نشستن خستگی کمتری را احساس کند و گردش خون در بدن مخصوصا پاها بهتر اتفاق بیفتد. زیر پایی ZP02 ، وسیله ایست ارگونومی که با استفاده از آن بدن شما در حالتی استاندارد قرار می گیرد که سبب جلوگیری از بیماریهای مربوط به ستون فقرات و آرتروز در هنگام استفاده ازکامپیوتر می گردد.

قیمت اقتصادی

گستردگی رنگ‌ها و امکان سفارشی‌سازی این محصول به شما فرصت می‌دهد تا با هزینه ای مناسب، یک زیرپایی زیبا و کارآمد تهیه کنید. با توجه به فروش بالای زیر پایی ZP02 این محصول با قیمتی مقرون به صرفه تولید و ارائه می‌شود. زیر پایی ZP02 علاوه بر قیمت مناسب، از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است.

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با مجموعه چوب فروش و اطلاع از تخفیف های ویژه، ما را در صفحه ی اینستاگرام چوب فروش دنبال کنید.

گارانتی و خدمات

 زیر پایی ZP02 مانند تمام محصولات دیگر شرکت چوب فروش شامل 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، وجود گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش نشان از کیفیت بالای تولید و مواد بکار رفته درجه یک، در این محصول می باشد. این یعنی شرکت چوب فروش به محصولات خود اطمینان کامل دارد.

 کلام پایانی

زیر پایی ZP02  کمک می کند که گردش جریان خون در پاها بهتر صورت گرفته، زانو ها و ستون فقرات در وضعیت ایمن تری باشند و موجب جلوگیری از آسیب و فشار به ستون فقرات شده و در نهایت موجب می شود که کاربر احساس خستگی کمتری کند. این محصول نقش مهمی در بهبود راحتی کاربران، و رفع خستگی ناشی از استفاده طولانی مدت، و افزایش بهره‌وری دارد.

جهت مشاوره رایگان برای خرید  زیر پایی ZP02 با کارشناسان چوب فروش در تماس باشید.

زیر پایی ZP02
مشخصات دیگر
کشور تولید کننده

ایران

برند تولید کننده

چوب فروش

متریال

ام دی اف درجه یک

ارگونومیک

کاملا استاندارد و ارگونومی

گارانتی و خدمات

دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش

امتیاز کاربران به:

زیر پایی ZP02 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش