بازخورد درباره این کالا

صندلی کنفرانسی M8000 C

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: TS- M8000 C
برچسب: , ,

این کالا در انبار موجود نیست و در دسترس نمی‌باشد.

ویژگی‌های کالا
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
صندلی کنفرانسی M8000 C

در صورت ثبت سفارش این محصول از شهرستانها، پس از تایید نهایی، محصول به صورت کاملا ایمن بسته بندی شده و ارسال میگردد.

در فرآیند تولید این محصول از مواد بسیار باکیفیت و بادوام استفاده شده و همچنین این صندلی دارای 18ماه گارانتی شرکتی و 10سال خدمات پس از فروش میباشد که نشان از اطمینان تولید کننده به محصول خود میباشد.

این صندلی برای استفاده طولانی مدت در جلسات و کنفرانس ها مناسب می باشد.

  • کیفیت ساخت بالا با متریال درجه یک
  • طراحی ارگونومیک
  • سبک و محکم با تحمل وزن بالا
  • قیمت بسیار مناسب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • پایه های ثابت
    زیبایی
    7
    امکانات
    5
    استحکام
    8
    گارانتی و خدمات پس از فروش
    10

صندلی کنفرانسی M8000 C

صندلی‌های کنفرانسی در محیط‌ های کاری اهمیت زیادی دارند. یک صندلی کنفرانسی مناسب نه تنها برای افزایش راحتی شما در جلسات و کنفرانس‌ها بلکه برای ایجاد یک فضای متناسب با اهداف کسب و کار شما نیز حیاتی است. در این مقاله، ما به بررسی یکی از صندلی‌های کنفرانسی پرطرفدار به نام M8000 C خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های کلیدی صندلی کنفرانسی M8000 C

صندلی کنفرانسی M8000 C از جمله محصولات برجسته شرکت چوب فروش است. این صندلی با طراحی ارگونومیک و جزئیاتی دقیق به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای فضاهای کنفرانسی و جلسات اجتماعی شناخته می‌شود.

طراحی زیبا و مدرن: صندلی M8000 C با طراحی زیبا و مدرن خود، به آسانی با هر نوع فضای کنفرانسی یا اجتماعی هماهنگ می شود. این صندلی به عنوان یک عنصر دکوراسیونی نیز به شما کمک می‌کند فضای کاری خود را به شکلی متناسب با سلیقه و استانداردهای کسب و کار خود تزئین کنید. از سوی دیگر این صندلی به دلیل برخورداری از طراحی ارگونومیک سلامت فیزیکی شما را در استفاده های طولانی مدت حفظ میکند.

راحتی بی‌نظیر: یکی از ویژگی‌های برجسته  M8000 C، راحتی بی‌نظیری است که به کاربران ارائه می‌دهد. صندلی با پشتی ارگونومیک و فضای فراوانی برای نشستن طراحی شده است. همچنین، پد‌های نرم و دلپذیر آن باعث افزایش راحتی کاربران در طول جلسات می‌شود.

مقاومت و دوام: صندلی کنفرانسی M8000 C با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری‌های پیشرفته‌ای ساخته شده است که مقاومت و دوام بالایی را به کاربران ارائه می‌دهد. این ویژگی به معنای این است که می‌توانید از این صندلی به مدت سال‌ها بدون نگرانی از آسیب و خرابی استفاده کنید. این محصول دارای 18 ماه گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش میباشد

تسهیل در جلسات موثر: طراحی ارگونومیک صندلی کنفرانسی M8000 C  باعث می‌شود که شما و همکارانتان بتوانید به طور موثر‌تری در جلسات و کنفرانس‌ها شرکت کنید و بهترین عملکرد را از خود نشان دهید.

دوام بالا و صرفه‌جویی در هزینه: صندلی کنفرانسی M8000 C با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری‌های پیشرفته ساخته شده است که در نتیجه از مقاومت و دوام بالایی برخوردار می باشد. این به معنای صرفه‌جویی در هزینه در طولانی مدت است، زیرا نیاز به تعویض مکرر صندلی‌ها ندارید.

چگونگی خرید صندلی کنفرانسی M8000 C

حالا که با ویژگی‌ها و مزایای صندلی کنفرانسی M8000 C آشنا شدیم، برای خرید این محصول باید به موارد زیر توجه کنید:

تعیین نیازها و اندازه‌گیری فضا: ابتدا باید نیازهای خود را تعیین کنید. تعداد صندلی‌های مورد نیاز، طراحی مطلوب و اندازه فضا از جمله مواردی هستند که باید در نظر داشته باشید.

گارانتی و خدمات پس از فروش: صندلی کنفرانسی M8000 C دارای 18 ماه گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش میباشد، در صندلی های کنفرانسی ضمانت و خدمات بسیار حائز اهمیت است، زیرا از این صندلی ها به صورت روزانه و مدت زمان نشستن روی انها بالا میباشد پس بهتر است این صندلی ها را از شرکت هایی هایی تهیه کنید که ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت داشته باشند.

با انجام مراحل فوق، می‌توانید به راحتی صندلی کنفرانسی M8000 C مناسب برای نیازهای کسب و کار خود را پیدا کنید و به بهبود جلسات و کنفرانس‌های خود بپردازید.

نتیجه گیری:

صندلی کنفرانسی M8000 C انتخابی عالی برای فضاهای کنفرانسی و جلسات است که راحتی، زیبایی و دوام را در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به ویژگی‌های برجسته و مزایائی که گفته شد، می‌توانید به آسانی تصمیم گیری کنید و این صندلی را برای فضای کسب و کار خود انتخاب کنید.

 

صندلی کنفرانسی M8000 C
ویژگی‌های صندلی
رنگ پارچه صندلی

آبی | زرد | سفید | طوسی | قرمز | مشکی | یشمی

مشخصات دیگر
برند تولید کننده

چوب فروش

کشور تولید کننده

ایران

متریال رویه

چرم و پارچه

نشیمن و پشتی

یک تکه ساخته شده از چوب شکل دهی شده در قالب گرم

پایه

پایه کنفرانسی فولادی آبکاری شده

گارانتی

18 ماه گارانتی شرکتی

خدمات پس از فروش

10 سال خدمات پس از فروش

امتیاز کاربران به:

صندلی کنفرانسی M8000 C (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

کالاهای مرتبط