بازخورد درباره این کالا

صندلی کودک و نوجوان 505 S

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: AR- S505

این کالا در انبار موجود نیست و در دسترس نمی‌باشد.

ویژگی‌های کالا
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه چوب فروش
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
راهنمای سایز
نقد و بررسی
صندلی کودک و نوجوان 505 S
  • ضد حساسیت
  • ضد تعریق
  • آنتی باکتریال
  • طراحی ارگونومیک
  • دوام و ماندگاری طولانی مدت
  • اسکلت مقاوم چوبی
  • نخ ابریشم ترک
  • دارای علامت استاندارد ملی
  • قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی و تنظیم پشتی
  • موردی یافت نشد
    زیبایی
    10
    طراحی ارگونومیک و کاربردی
    9
    استحکام و دوام
    8

معرفی صندلی S505

صندلی  S505با سایز کوچک، یک انتخاب هوشمندانه برای فرزندان شما است. این صندلی‌ نه تنها ظاهری زیبا و منحصر به فرد دارد، بلکه از نظر طراحی کاملا ارگونومی و کاربردی می باشد.

ویژگی‌ها و مزایای صندلی S505

مزایا و ویژگی هایی همچون ضد تعریق و ضد حساسیت بودن، دوام و ماندگاری بالا در طولانی مدت، امکان تنظیم ارتفاع صندلی و تنظیم پشتی صندلی، اسکلت مقاوم چوبی، طراحی ارگونومیک، علامت استاندارد ملی، گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله مواردی هستند که موجب یونیک شدن این محصول زیبا شده اند. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مزایای صندلی S505 می‌پردازیم.

طراحی منحصر به فرد و مدرن

صندلی‌ S505 با سایز کوچک دارای طراحی مدرن است، و مناسب برای محیط هایی با سبک دکوراسیون داخلی مدرن می باشد که به بهبود شکوه و زیبایی فضا کمک می‌کند. این صندلی‌ به راحتی در هر نقطه از اتاق جا می‌شوند و به ویژه در اتاق های کوچک و فضاهای محدود. این محصول جایگزینی مناسب برای صندلی‌های بزرگ و حجیم می‌باشند.

ارگونومیک و راحت

این صندلی از اصول ارگونومی پیروی میکند تا تنظیمات مختلفی برای افراد با اندازه‌ها و ارتفاع‌های متفاوت فراهم کند. این ویژگی‌ها شامل قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت چرخش و تنظیمات دیگر است که به کاربر امکان استفاده بهینه از صندلی را می‌دهند. در طراحی این محصول سلامت کاربران در الویت قرار گرفته و به صورت کاملا ارگونومیک طراحی و تولید شده است.

جنس و متریال با کیفیت

به کمک استفاده از جنس‌ها و متریال‌های با کیفیت در ساخت صندلی‌ S505 با سایز کوچک، علاوه بر طول عمر بالا، به راحتی تمیز می‌شود و از دیدگاه بهداشتی قدرتمند است چرا که ضد تعریق و ضد حساسیت می باشد. در این صندلی از مواد مقاوم به فشار استفاده شده و دارای استحکام و تحمل وزن بالایی هستند. کیفیت دوخت نقش مهمی در ایجاد یک محصول با کیفیت و کارآمد دارند که S505 کیفیت دوخت بالایی دارد.

ضد تعریق

ضد تعریق بودن ارتباط مستقیمی با استفاده جنس‌ بکار رفته در ساختار صندلی دارد. جنس روکش صندلی می‌تواند تأثیر زیادی بر ضد تعریق بودن آن داشته باشد. جنس‌هایی مانند پارچه‌های مخصوص، چرم مصنوعی و یا مواد تنفس‌پذیر می‌توانند به تهویه مناسب برای بدن کمک کنند و از ایجاد حالت گرما و تعریق زیاد جلوگیری نمایند. صندلی کودک و نوجوان 505 S کاملا ضد تعریق بوده و دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکتی می باشد.

ضد حساسیت

صندلی‌هایی که دارای پوشش هایی با قابلیت ضد حساسیت هستند، می‌توانند از رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها جلوگیری کنند. این ویژگی می‌تواند در کنترل بوی ناشی از تعریق و حفظ شرایط بهداشتی کمک کند. انتخاب جنس‌ها و موادی که به طور عمدی به گونه ای طراحی شده‌اند تا حساسیت‌های پوستی را کاهش دهند، می‌تواند به افراد دارای حساسیت به مواد کمک کند تا بدون نگرانی از صندلی استفاده کنند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

وجود گارانتی و خدمات پس از فروش نشان از کیفیت بالای ساخت و متریال درجه ی یک استفاده شده در آن محصول و اطمینان تولید کننده به محصول خود می باشد. تمام محصولات شرکت چوب فروش شامل 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

جهت آشنایی بیشتر با مجموعه چوب فروش، و اطلاع از تخفیف های ویژه می توانید از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمایید.

کلام پایانی

در نهایت، انتخاب یک صندلی کامپیوتری با سایز کوچک نه تنها به بهبود ظاهر دکوراسیون محیط شما کمک می‌کند بلکه تاثیر زیادی بر راحتی فرزندان شما دارد. در یک صندلی ضد تعریق و ضد حساسیت بودن، دوام و ماندگاری بالا در طولانی مدت، امکان تنظیم ارتفاع صندلی و تنظیم پشتی صندلی، اسکلت مقاوم چوبی، طراحی ارگونومیک، علامت استاندارد ملی، گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله مواردی هستند که بسیار حائز اهمیت می‌باشند از این رو، پیش از انتخاب صندلی، به نکات فنی و ارگونومی آن توجه ویژه‌ای کنید.

جهت مشاوره رایگان برای خرید صندلی کودک و نوجوان 505 S با کارشناسان چوب فروش در تماس باشید.

صندلی کودک و نوجوان 505 S
ویژگی‌های صندلی
رنگ پارچه صندلی

آبی | زرد | سفید | طوسی | قرمز | مشکی | یشمی

مشخصات دیگر
برند تولید کننده

چوب فروش

کشور تولید کننده

ایران

متریال رویه

چرم و پارچه

دوخت

نخ ابریشمی ترک

سیستم مکانیکی

دو اهرمه با قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی و چرخش 360 درجه کفی

گارانتی و خدمات

18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکتی

امتیاز کاربران به:

صندلی کودک و نوجوان 505 S (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

کالاهای مرتبط