بازخورد درباره این کالا

فایل بایگانی F130

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: CH-F130
برچسب
پاک کردن
ویژگی‌های کالا
  • به منظور سفارش صفحه رویی با ضخامت 32 میلیمتر تماس بگیرید.
  • جهت سفارش ابعاد متنوع تر - رنگهای متنوع تر - زیرمانیتوری همرنگ صفحه میز و اکسسوری مانند پریز توکار با واحد فروش دفتر مرکزی تماس حاصل نمایید.
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
بروزرسانی قیمت: 18 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
فایل بایگانی F130

در صورت ثبت سفارش این محصول از شهرستانها، پس از تایید نهایی، محصول به صورت کاملا ایمن بسته بندی شده و ارسال میگردد.

در فرآیند تولید این محصول از مواد بسیار باکیفیت و بادوام استفاده شده و همچنین این محصول دارای 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد که نشان از اطمینان تولید کننده به محصول خود میباشد.

از این محصول در مکان‌هایی مانند ادارات، شرکت‌ها، مطب ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ ها و بیمارستان‌ها  استفاده می‌شوند

  • کیفیت ساخت بالا با متریال درجه یک
  • طراحی شیک و مدرن
  • تنوع رنگ صفحه و پایه
  • ابعاد سفارشی
  • قابلیت مونتاژ و دمونتاژ
  • قیمت بسیار مناسب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • موردی یافت نشد
    زیبایی
    9
    فضای ذخیره سازی
    10
    استحکام
    9
    گارانتی و خدمات پس از فروش
    10

فایل بایگانی F130: ترکیبی از زیبایی و کارآیی

فایل بایگانی چهار کشو F130 ابزاری مناسب برای بایگانی اسناد، مدارک و قرار دادن زونکن های شما می‌باشد. در دنیای متنوع امروزی، فایل‌های ام دی اف  به عنوان یک کالای اساسی در دکوراسیون داخلی و انبار کردن اسناد و مدارک، جایگاه ویژه‌ای دارند. یکی از مدل‌هایی که به خاطر طراحی زیبا و کارآمدی اش برجسته شده است، فایل ام دی اف چهار کشو مدل F130 است.

زیبایی و توجه به جزئیات

فایل چوبی F130 با طراحی زیبا و دقیق، درهردکوراسیونی که در آن قرار می‌گیرد، جلب توجه می‌کند. از صفحات ام دی اف با کیفیت بالا ساخته شده و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، این فایل نه تنها یک ابزار کارآمد بلکه یک اثر هنری است.

عملکرد بی‌ عیب و نقص

فایل چهار کشو مدل F130 با چهار کشوی بزرگ که قابل سفارشی سازی در ابعاد بزرگتر نیز میباشد، فضای کافی برای نگه ‌داری منظم و مرتب اسناد، لوازم کاری، یا هر چیز دیگری که نیاز به ذخیره‌ سازی دارد، فراهم می‌کند. مکانیزم کشوها به گونه‌ای است که هر یک به‌ طور جداگانه و با کمترین تلاش قابل دسترسی بوده و به راحتی باز و بست میشود مخصوصا اگر از ریل آرام بند درآن استفاده شده است.

مقاومت و دوام

در تولید این محصول از صفحات ام دی اف و یراق آلات مرغوب و با کیفیت عالی استفاده شده است، صفحات بکار رفته در این محصول مقاوم در برابر ضربه و سایش میباشد. این ویژگی باعث می‌شود که فایل بایگانی F130 یک سرمایه درازمدت برای هر خانه یا محل کار باشد.

سهولت در نصب و استفاده

با داشتن طراحی ساده و ریل های آرام بند استفاده ازاین فایل بسیار ساده و راحت است. همچنین، دسترسی آسان به دستگیره‌ها و مکانیزم‌های کشوها تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد.

قابلیت مونتاژ و دمونتاژ

در فرآیند تولید این فایل از اتصالات الیت استفاده شده است، به کمک این اتصالات شما میتوانید به راحتی فایل بایگانی خود را دمونتاژ کرده به آسودگی جابجا نموده و سپس در محل جدید مجدد مونتاژ کنید، مزیت این اتصالات این است که هزینه و زحمت جابجایی به حداقل میرسد.

حفاظت از محیط زیست

در ساخت فایل بایگانی F130 از صفحات ام دی اف استفاده شده است که نسبت به محصولات چوبی مشابه، به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

استفاده چند منظوره

فایل بایگانی چهار کشو مدل F130 به عنوان یکی از ملزومات چند منظوره طراحی شده است. این امکان را به شما می‌دهد که آن را دراتاق کار، اتاق خواب، اتاق نشیمن یا حتی در ورودی خانه استفاده کنید. با ظاهری زیبا و متناسب با انواع دکوراسیون‌ها، این فایل توانسته است در زمره ی محبوب ترین فایل های چهارکشو قرار بگیرد.

قیمت منصفانه

با تمامی ویژگی‌های منحصر به فردی که فایل چوبی چهار کشو مدل F130 ارائه می‌دهد، قیمت منصفانه‌ای نیز در نظر گرفته شده است. این امکان را به شما می‌دهد که یک محصول با کیفیت بالا را با هزینه اقتصادی تهیه کنید.

فضای ذخیره سازی

در این محصول فضای ذخیره سازی زیادی تعبیه شده است، این فضاها نیز توسط شما قابل سفارشی سازی  و تغییر ابعاد می باشد. این محصول علاوه بر اینکه فضای کاری شما را تزئین می‌کند، با وجود فضای ذخیره سازی به آرشیو و دسته بندی لوازم زونکن ها و فایل های شما کمک میکند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

فایل بایگانی چهارکشو مدل F130 همانند تمام محصولات شرکت چوب فروش شامل 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد، وجود گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش نشان از کیفیت بالای تولید و مواد بکار رفته  درجه یک در این محصول و اطمینان چوب فروش به محصول خود میباشد.

جهت اطلاع از تخفیف های ویژه، ما را در صفحه ی اینستاگرام چوب فروش دنبال کنید.

جمع‌بندی

در مجموع، فایل بایگانی چهار کشو مدل F130 با ترکیبی از زیبایی، عملکرد بی‌نقص، و مقاومت، انتخابی هوشمندانه برای هر فضای داخلی است. با این فایل، نه تنها به نیازهای ذخیره‌سازی خود پاسخ می‌دهید بلکه به دکور دلخواه خود هم شخصیت می‌بخشید.

فایل بایگانی F130
مشخصات دیگر
برند تولید کننده

چوب فروش

کشور تولید کننده

ایران

ابعاد سفارشی

قابل سفارشی سازی در ابعاد دلخواه شما

رنگ های متنوع

قابل سفارشی سازی در رنگ های متنوع

گارانتی و خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش

نوع ریل

ریل آرام بند | ریل ساده

امتیاز کاربران به:

فایل بایگانی F130 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

کالاهای مرتبط