بازخورد درباره این کالا

مبل تک نفر مدل Zigooart

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: LR-Zigooart-One

این کالا در انبار موجود نیست و در دسترس نمی‌باشد.

ویژگی‌های کالا
  • رنگ پارچه صندلی : آبی, زرد, سفید, طوسی, قرمز, مشکی, یشمی
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
مبل تک نفر مدل Zigooart

مبل اداری برای ایجاد فضای زیبا و دلنشین و محلی برای انتظار یا استراحت کارمندان استفاده می‌شود. مبل اداری باعث تکمیل چیدمان محل کار و افزایش زیبایی آن می‌شود. یک دکوراسیون خوب و مناسب، علاوه بر افزایش بازدهی کارکنان، می‌تواند بر نوع نگاه ارباب رجوع نیز تاثیر بگذارد.

در اکثر محیط‌های اداری، فضاهایی مانند سالن انتظار، اتاق کارکنان، اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس با مبلمان مجهز شده‌اند که برای افزایش کارایی این محیط‌ها، مبل اداری با توجه به نوع دکوراسیون مدرن، کلاسیک و … انتخاب می‌شود.

مبل تک نفر مدل zigooart از مبلمان نشیمن به حساب می‌آید. طول نشیمن به اندازه‌ای است که دو نفر به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند و با توجه به استفاده از چوب راش در ساختمان مبل، از مقاومت خوبی برخوردار است و به راحتی برای مدت طولانی می‌توان از آن استفاده کرد.

 

نوع متریال
مبل تک نفر مدل zigooart از جنس متریال با کیفیت بالا ساخته شده است، که از جنس چوب راش و پارچه‌های با کیفیت برای بخش‌های نشیمن و پشتی استفاده شده است.

ویژگی ظاهری
طراحی زیبا و مدرن مبل تک نفر مدل zigooart به هر محیطی زیبایی و شکوه می‌بخشد. با طراحی مینیمال و خطوط انعطاف‌پذیر، به هر محیطی ستایش می‌شود.

نصب آسان
نصب این مبل دو نفر بسیار آسان است و به راحتی در هر فضایی قرار می‌گیرد.

کیفیت مناسب
مبل تک نفر مدل zigooart از جنس متریال با کیفیت بالا ساخته شده است و همچنین از تکنولوژی ساخت پیشرفته برخوردار است که به آن کیفیت مناسب و بالایی می‌بخشد.

محافظت از سلامت کاربر
با استفاده از متریال های با کیفیت و طراحی مناسب، مبل zigooart به سلامت و راحتی کاربران احترام می‌گذارد و محافظت می‌نماید.

قیمت مناسب و اقتصادی
با وجود کیفیت بالا، مبل تک نفر مدل zigooart با قیمتی مناسب و اقتصادی عرضه می‌شود که از نظر مالی برای مشتریان دوستدار طلبها مناسب است.

تنوع طرح، رنگ و ابعاد
مبل تک نفر مدل zigooart با تنوع زیاد در طرح، رنگ و ابعاد، انتخابی ایده‌آل برای هر نوع فضا و سلیقه‌ای است.

گارانتی و خدمات پس از فروش
با خرید مبل تک نفر مدل zigooart از فروشگاه چوب فروش، شما از خدمات پس از فروش و گارانتی مناسبی برخوردار خواهید بود که از کیفیت محصول و رضایت شما حمایت می‌نماید.

مبل تک نفر مدل Zigooart
ویژگی‌های صندلی
رنگ پارچه صندلی

آبی | زرد | سفید | طوسی | قرمز | مشکی | یشمی

امتیاز کاربران به:

مبل تک نفر مدل Zigooart (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

کالاهای مرتبط