بازخورد درباره این کالا

میز ام دی اف T126

سری لاکچری
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: CH-T126
برچسب: , , , ,
پاک کردن
ویژگی‌های کالا
  • تماس : 91692060-021
مرجوعی کالا تا 7 روز بعد از تحویل منوط به عدم آسیب فیزیکی امکان پذیر است.
کارت گارانتی 18 ماهه شرکتی
تضمین بهترین قیمت و سلامت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
بروزرسانی قیمت: 5 اردیبهشت 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
میز ام دی اف T126

در صورت خرید این محصول از شهرستانها، پس از تایید نهایی، اسکلت میز جهت حمل راحت تر دمونتاژ شده و شابلون نصب به همراه آن ارسال میگردد تا مشتری محترم در شهرستان نیز بتواند ان را مجددا نصب و راه اندازی نماید.

این محصول علاوه بر گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، از 7 روز ضمانت بازگشت کالا برخوردار است که میتواند خیال مشتریان محترم را از بابت کیفیت و استحکام این محصول راحت کند.

با مراجعه به صفحه مربوط به فایلینگ، کمد اداری، زیر مانیتوری چوبی و شیشه ای و صندلی اداری کارشناسی میتوانید از محصولات جانبی برای این محصول دیدن نمایید.

  • بدنه مستحکم متشکل از ام دی اف ضد خش
  • تنوع رنگی بالا
  • قیمت فوق اقتصادی و رقابتی
  • گارانتی 18 ماهه
  • نداشتن کشو و فایل
    زیبایی
    10
    فضای ذخیره سازی
    8

میز ام دی اف T126 از محصولات جدید شرکت چوب فروش بوده که توانسته در مدت کوتاهی محبوبیت بسیاری نزد مشتریان و مصرف کنندگان خود کسب کرده؛ این محصول به مانند سایر محصولات تولیدی برند چوب فروش از متریال درجه یک، طراحی طبق استاندارد های 2023 جهانی و گارانتی و خدمات پس از فروش سراسری برخوردار است، در ادامه بیشتر به بررسی این میز جذاب و شگفت انگیز خواهیم پرداخت.

میز T126 از سری محصولات لاکچری گروه تولیدی چوب فروش بوده که در جهت تامین نیاز های سازمان های کوچک و بزرگ و مصارف خانگی طراحی و تولید شده است، این میز از متریال مرغوب و طراحی به روزی برخوردار است که توانسته در مدت کوتاهی فروش بسیار بالایی را تجربه کند، این فروش حاصل طراحی زیبا و به روز، قیمت مناسب و اقتصادی و خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکت چوب فروش بوده است.

 

مشخصات میز T126 | محصول جذاب چوب فروش

محصول فوق از متریال تمام ام دی اف 16 میل از برند مشهور و معتبر تیسان تولید شده است، نوار تُرک لبه همرنگ بدنه این میباشد و پایه های قابل تنظیم این امکان را به ما میدهد که بتوانیم این میز را در سطوح ناهموار نیز به صورت تراز جانمایی کنیم، پوشش صفحه رویه این محصول از ام دی اف ضدخش بوده که امکان استفاده از این میز بدون شیشه را نیز مهیا کرده است، میز فوق در چند رنگ بندی خاص و زیبا طراحی شده که بنا به سفارش مشتری امکان تولید آن در رنگهای دیگری به غیر از رنگ های موجود نیز وجود دارد.

 

میز T126 | محصول پرکاربرد

این محصول به واسطه قیمت مناسبف طراحی زیبا و مینیمال و فراوانی رنگبندی میتواند محصولی قابل تکیه برای استفاده های خانگی، اداری، تحریر و سایر ویژگی ها باشد، همچنین این میز میتواند با استفاده از قابلیت های خاص و استفاده از ویژگی های آپشنال انتخاب خوبی برای فعالیت های کانتر پذیرش، میزکنفرانس و همچنین میز گیمینگ باشد.

خواندنی: شاید برای شما جالب باشد : تفاوت ام دی اف با نئوپان چیست؟ چه تفاوتی در محصول دارد؟

 

مشخصات فنی میز اداری T126

میز فوق از ورق ممتاز MDF از برند مطرح تیسان طراحی و تولید شده است، طول این میز 140cm عرض آن برابر با 70cm و ارتفاع استاندارد آن از کف زمین برابر با 76.5cm میباشد، این میز دارای جاکابلی گرد از فلز زاماک میباشد که به جهت عبور شکیل تر کابل های کامپیوتر، شبکه و تلفن به روی میز تعبیه شده است.

یراق الات میز اداری T126 اعم از پیچف پایه، دسته و اتصالات از جنس ترک بوده و دارای 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش میباشند،

میز T126 از محصولات ویژه مجموعه چوب فروش با قیمت بسیار مناسب، طراحی زیبا و چشم نواز و قابلیت های منحصر به فرد میتواند انتخاب خوبی برای استفاده های خانگی، اداری و تحریر باشد، این میز با 6 تنوع رنگی و متریال باکیفیت همراه با 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نوید عمر طولانی و تجربه لذت بخش استفاده از یک میز باکیفیت میدهد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما با کارشناسان حاذق فروش ما در ارتباط باشید.

میز ام دی اف T126
مشخصات دیگر
برند تولید کننده

چوب فروش

کشور مبدا

ایران

سال تولید

2023

متریال

ام دی اف برند تیسان

رنگ بندی

زرد
قرمز
قهوه ای
سبزآبی
کرمی

یراق آلات

پیچ و بست و پایه ترک

کاربرد

اداری – خانگی – تحریر

گارانتی

18 ماه گارانتی رسمی + کارت گارانتی

وزن

65 کیلوگرم

ابعاد

140 × 70 × 76 سانتیمتر

امتیاز کاربران به:

میز ام دی اف T126 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

کالاهای مرتبط