بازخورد درباره این کالا

میز کار گروهی G156

5.00
از 1 رای

1دیدگاه

شناسه محصول: CH-G 156
برچسب: ,
  • گردویی
  • سفید
  • مشکی
  • نقره ای
  • نوک مدادی
پاک کردن
ویژگی‌های کالا
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
بروزرسانی قیمت: 18 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
میز کار گروهی G156

در صورت ثبت سفارش این محصول از شهرستانها، پس از تایید نهایی، محصول به صورت کاملا ایمن بسته بندی شده و ارسال میگردد.

در فرآیند تولید این محصول از مواد بسیار باکیفیت و بادوام استفاده شده و همچنین این میز گروهی دارای 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد که نشان از اطمینان تولید کننده به محصول خود میباشد.

در فضاهایی که ارتباط بیشتر کارمندان با یکدیگر برای انجام پروژه های مشترک مورد نیاز است، استفاده از این میز توصیه میشود.

  • کیفیت ساخت بالا با متریال درجه یک
  • طراحی شیک و مدرن
  • تنوع رنگ صفحه و پایه
  • ابعاد سفارشی
  • قابلیت مونتاژ و دمونتاژ
  • قیمت بسیار مناسب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • موردی یافت نشد
    زیبایی
    9
    امکانات
    8
    استحکام
    9
    گارانتی و خدمات پس از فروش
    10

میز گروهی G 156 افزایش تعامل و همدلی

میز کار گروهی G 156 موجب افزایش تعامل و همدلی میان اعضای گروه میشود. میزهای گروهی در افزایش تعامل کارمندان با یکدیگر نقش بسیارمهمی دارند، میزهای گروهی ارتباط کارمندان با یکدیگر را بیشتر کرده و درهنگام انجام پروژه های مشترک ارتباط بین اعضا منسجم ترخواهد بود. میزهای گروهی ارتباط بین تیم را آسان تر کرده و در کارمندان ایجاد انگیزه میکند و سبب ایجاد حس رقابت بین کارکنان و بوجود آمدن ایده­‌های فوق‌العاده و رقم زدن اتفاقات شگفت‌انگیز میشود. در واقع میزهای گروهی موجب استفاده هرچه بهتراز نظرات و ایده‌های تمامی افراد دور میز و افزایش حس همدلی و رفاقت میشود.

ویژگی های میز گروهی G 156

میز کار گروهی G 156 از مدل های جدید شرکت چوب فروش بوده که با بهره مندی از طراحی مدرن، قابلیت سفارشی سازی، حمل و نقل آسان به کمک اتصالات الیت، رنگ بندی متنوع، گارانتی و خدمات پس از فروش جزو محصولات خاص و پرفروش بازار قرار گرفته است.

طراحی منحصر به فرد: این میز با بهره مندی از طراحی شیک و مدرن سبب صرفه جویی در فضای کاری و زیباترشدن محیط کاری شما میشود.

رنگهای متنوع: میز گروهی G 156 همانند تمام محصولات شرکت چوب فروش در رنگ بندی های متنوع قابل ارائه میباشد. شما میتوانید بسته به سلیقه و متناسب با دکوراسیون خود رنگ صفحه ام دی اف و دیوایدر خود را انتخاب کنید.

ابعاد سفارشی: شما میتوانید این محصول را درابعاد مورد نظر خود سفارش دهید.

قابلیت مونتاژ و دمونتاژ: میز گروهی G 156 با بهره مندی از اتصالات الیت قابلیت مونتاژ و دمونتاژ متعدد را ممکن ساخته است که سبب حمل و نقل آسان تر و کم هزینه تر میشود.

کیفیت ساخت: این محصول زیبا همانند تمام محصولات فروشگاه چوب فروش از متریال مرغوب، با کیفیت و درجه یک ساخته شده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش: این محصول مانند سایر محصولات فروشگاه چوب فروش دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

مزایای میز گروهی G 156

  • داشتن تنوع بسیار بالا در رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی اداری
  • ایجاد ارتباط بهینه تر میان افراد، همچنین ایجاد رقابت بین افراد و درنهایت ارتقاء فکری آن‌ها
  • داشتن فضای بیشتر به کمک طراحی خاص در این محصول
  • دسترسی بسیار آسان به تمام قسمت­‌های میز
  • طراحی ساده و بسیار شیک
  • اختصاص بیشترین فضا برای افراد
  • قابلیت افزودن اکسسوری مانند پریزتوکار

نکات مهم در هنگام خرید میز گروهی

جنس صفحه: صفحات ام دی اف با کیفیت های متفاوتی در بازار موجود میباشد که صفحات ام دی اف درجه یک قیمت بالاتری داشته و به دلیل افزایش قیمت تمام شده محصول، کمتر در بازار مورد استفاده قرار میگیرند، درحالی که ما در شرکت چوب فروش از ورق های ام دی اف درجه یک استفاده میکنیم که موجب افزایش مقاومت و طول عمرمفید محصول میشود.

قابلیت مونتاژ و دمونتاژ: استفاده از اتصالات الیت قابلیت مونتاژ و دمونتاژ متعدد را ممکن ساخته که سبب حمل و نقل آسان تر و کم هزینه تر میشود، اما این اتصالات گران قیمت بوده و استفاده از آنها موجب افزایش قیمت محصول میشود و برخی تولید کنندگان به منظور کاهش قیمت از این نوع اتصالات استفاده نمیکنند. محصولات بدونه اتصلات الیت در ظاهر تفاوت چندانی با محصولاتی که اتصالات الیت در آنها بکار رفته ندارند، تفاوت اصلی درامکان مونتاژ مجدد محصولات میباشد، جابجایی محصولاتی که در آنها از اتصالات الیت استفاده نشده است بسیار دشوار و پرهزینه بوده و پس از چند بار جابجایی محصول مقاومت اولیه خود را از دست داده و آسیب خواهد دید. درصورتی که در محصولاتی که دارای اتصالات الیت هستند شما به سرعت و به راحتی و در زمانی کوتاه محصول را دمونتاژ کرده، با کمترین هزینه جابجا نموده و سپس درمحل جدید بدونه اینکه محصول آسیب ببیند مجدد مونتاژ میکنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش: وجود گارانتی و خدمات پس از فروش نشان از کیفیت بالای ساخت و متریال درجه ی یک استفاده شده در آن محصول و اطمینان تولید کننده به محصول خود میباشد. تمام محصولات شرکت چوب فروش شامل 18ماه گارانتی و  خدمات پس از فروش میباشد.

جهت اطلاع از تخفیف های ویژه، ما را در صفحه ی اینستاگرام چوب فروش دنبال کنید.

کلام پایانی

میز گروهی G 156 با طراحی زیبا، انعطاف درابعاد و رنگ، متریال با کیفیت و قابلیت حمل آسان انتخابی عالی برای تمام محیط های اداری و اجتماعی مختلف میباشد. قیمت این محصول بسیار مناسب و اقتصادی بوده و فضای اندکی را اشغال میکند به همین دلیل برای شرکت های استارتاپ بهترین انتخاب میباشد. با استفاده از این میز می‌توانید فضایی دلپذیر و مدرن ایجاد کرده و محیط اداری خود را تجهیز کنید.

میز کار گروهی G156
مشخصات دیگر
قطر صفحه رویی

دور دوبل با ضخامت 32 میلیمتر

امتیاز کاربران به:

میز کار گروهی G156 (1نفر)
کیفیت ساخت
3.0
ارزش خرید به نسبت قیمت
3.0
امکانات و قابلیت ها
3.0
سهولت استفاده
3.0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران
  1. طراحی زیبا

    توسط کاربرگرامی در تاریخ

    عجب طراحی جالب و مدرنی. کاملا خلاقانست و در عین حال، تعداد زیادی از همکاران رو دور خودش جمع می کنه.
    خیلی قشنگه. ایول به طراحان مجموعه تون.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

کالاهای مرتبط