بازخورد درباره این کالا

میز کار گروهی G157

4.00
از 1 رای

1دیدگاه

شناسه محصول: CH-G 157
برچسب: ,
  • گردویی
  • سفید
  • مشکی
  • نقره ای
  • نوک مدادی
پاک کردن
ویژگی‌های کالا
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
بروزرسانی قیمت: 21 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
میز کار گروهی G157

در صورت ثبت سفارش این محصول از شهرستانها، پس از تایید نهایی، محصول به صورت کاملا ایمن بسته بندی شده و ارسال میگردد.

در فرآیند تولید این محصول از مواد بسیار باکیفیت و بادوام استفاده شده و همچنین این میز گروهی دارای 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد که نشان از اطمینان تولید کننده به محصول خود میباشد.

در فضاهایی که ارتباط بیشتر کارمندان با یکدیگر برای انجام پروژه های مشترک مورد نیاز است، استفاده از این میز توصیه میشود.

  • کیفیت ساخت بالا با متریال درجه یک
  • دارای 1 عدد میز کار ایستاده
  • طراحی شیک و مدرن
  • تنوع رنگ صفحه و پایه
  • ابعاد سفارشی
  • قابلیت مونتاژ و دمونتاژ
  • قیمت بسیار مناسب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • موردی یافت نشد
    زیبایی
    9
    امکانات
    8
    استحکام
    9
    گارانتی و خدمات پس از فروش
    10

میز گروهی مدل G157

با میز کار گروهی G 157، تعامل و هماهنگی بین اعضای گروه به افزایش می یابد! این میز 4 نفره می باشد، 3 نفر نشسته و 1 نفر ایستاده، همچنین این میز دارای 1 عدد میز کار ایستاده می باشد. میزهای گروهی نقش بسیار حیاتی در افزایش تعامل و همکاری بین کارمندان دارند. این میزها باعث افزایش ارتباطات بین کارمندان می‌ شوند و در طول انجام پروژه‌ های مشترک، ارتباطات بین اعضا را سازنده‌ تر می‌ کنند. همچنین، میزهای گروهی کارکنان را ترغیب به همکاری بیشتر می‌کنند، انگیزه‌ ی آن‌ها را افزایش می‌دهند و رقابت سالمی بین آن‌ ها ایجاد می‌کنند که باعث ظهور ایده‌ های عالی می‌شود. با میز کار گروهی G 157، به جرأت به دنیایی از همبستگی و ابتکار پا می‌گذاریم!

نوع مواد استفاده شده

ساختار این محصول تمام MDF است. همچنین استفاده از نوار لبه پی وی سی باعث شده است تا دوام و مقاومت آن نسبت به متریال هایی نظیر لترون بسیار بیشتر باشد  قطر صفحات ام دی اف آن 16 میلیمتر است. البته در صورت سفارش مشتری می توان صفحات ام دی اف را دور دوبل 32 میل تولید کرد. همچنین جنس پایه های این میز از استیل مقاوم می باشد.

ویژگی های بصری

ابعاد این میز  140*280 و ارتفاع 76.5 می باشد است.پایه های میز قابلیت رگلاژ را دارند و شما می توانید آنها را نسبت به شیب و سطح محل تراز نمائید که به پایداری بیشتر محصول کمک خواهد کرد.

نصب آسان

نصب تمامی محصولات چوب فروش، آسان است، چرا؟ چون تمامی محصولات الیت هستند، این یعنی به راحتی با آچار آلن می توان قطعات محصول را در عرض چند دقیقه مونتاژ و دمونتاژ کرد.

کیفیت مناسب

میز گروهی مدل G157 با استاندارد بالا ساخته شده است،ام دی اف استفاده شده در این میز از بهترین نوع ام دی اف در بازار ایران، که شرکت تیسان می باشد، تهیه می شود.با توجه به متریال با کیفیت و پایه های قوی این میز می تواند وزن زیادی را تحمل کند و از طرفی دوام و عمر بالایی نیز دارد. همچنین، جنس صفحه رویی این میز مقاومت بسیار بالایی در برابر خراشیدگی و خط و خش دارد.

محافظت از حالت ارگونومیک بدن

در دنیای امروز، لایف استایل مردم به سمت یک زندگی ماشینی و بی‌حرکت پیش می‌رود. افراد، بخش عظیمی از زمان را پشت میز گذرانده و این امر نگران‌کننده است. در نتیجه، راحتی و سلامت شما بسیار حائز اهمیت است. به خاطر همین، میز گروهی مدل G157 با طراحی کاملاً ارگونومیک، می‌تواند خستگی کارکنان در طول نشستن را به حداقل برساند. این میز با ارائه محیطی بهینه و انطباق با نحوه استفاده شما، راحتی و سلامت شما را در اولویت قرار می‌دهد. از این پس، با میز گروهی مدل G157، زمانی که پشت میز می‌نشینید، بهترین حالت را تجربه خواهید کرد.

 

حذف واسطه ها و قیمت مناسب

خوشبختانه در شرکت چوب فروش، ما هیچ واسطه‌ای نداریم! این یعنی شما مستقیماً از خود تولید کننده خرید می‌کنید و قیمت‌ هایی که در چوب فروش ارائه می‌ شود، بسیار مناسب است. با این خرید بی‌ واسطه، ما می‌توانیم به شما محصولات با کیفیت و همچنین قیمتی که تمامی مشتریان را شگفت‌زده می‌ کند، ارائه دهیم. پس با اطمینان در چوب فروش خرید کنید و از قیمت‌ های فوق‌العاده ما استفاده نمائید. اعتماد شما، سرمایه‌ ی بزرگ ماست!

تنوع طرح، رنگ و ابعاد

در چوب فروش، ما به شما این امکان را می‌دهیم تا محصول خود را با طرح و رنگ های متفاوت سفارش دهید. این امر به شما اطمینان می‌ دهد که محصولی که دقیقاً  مطابق با سلیقه و نیازهای شما است، ارائه شود. همچنین، ما برخلاف سایر تولیدکنندگان، قادر به تولید هر محصولی با هر طرح و ابعادی هستیم، که این ویژگی ما را منحصر به فرد می‌ سازد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

میز گروهی مدل G157 ، یکی از محصولات برجسته شرکت چوب فروش است که از جنس MDF ساخته شده است. این محصول نه تنها زیبا و شیک است، بلکه دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می‌ باشد. وجود گارانتی و خدمات پس از فروش نشان از کیفیت بالا و استفاده از مواد درجه یک در تولید این محصول دارد. این به معنای اطمینان کامل شرکت چوب فروش از محصولات خود است، و شما می‌توانید با اطمینان تمام، میز اداری MDF را انتخاب کنید.

چوب فروش بزرگترین فروشگاه آنلاین محصولات دکوراسیون داخلی در ایران است

 کلام پایانی

میز اداری باید به گونه ای باشد که یک فضای اختصاصی میان کارمندان ایجاد نماید. بدین معنا که هر یک پرسنل دارای میز مخصوص بوده تا نسبت به آن احساس مسئولیت نمایند. میز گروهی مدل G157 بصورت دمونتاژ ارسال می‌گردد و در استان‌های تهران و البرز توسط تیم‌های اعزامی چوب فروش در محل مورد نظر ، مونتاژ و نصب می‌گردد. در سایر نقاط کشور، این محصول در بسته بندی ویژه و همراه با بروشورهای کامل نصب و لیبل‌ های قطعات بصورت مجزا ارسال می‌ گردد. همچنین خریداران برای دریافت مشاوره و راهنمایی می‌ توانند از خدمات 24 ساعته پشتیبانی چوب فروش استفاده کنند. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با مجموعه چوب فروش و اطلاع از تخفیف های ویژه، ما را در صفحه ی اینستاگرام چوب فروش دنبال کنید.

میز کار گروهی G157
مشخصات دیگر
قطر صفحه رویی

دور دوبل با ضخامت 32 میلیمتر

نیاز به نصب (فقط تهران و کرج)

دارم | ندارم

امتیاز کاربران به:

میز کار گروهی G157 (1نفر)
کیفیت ساخت
5.0
ارزش خرید به نسبت قیمت
5.0
امکانات و قابلیت ها
4.0
سهولت استفاده
4.0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران
  1. میز گروهی

    توسط علی محمدی در تاریخ

    نقاط قوت
    • کیفیت خوب
    • تیم نصاب خیلی خوب بودن
    • زودتر ار موعد رسید
    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    کیفیت خوبی داشت
    تیم نصاب ها عالی بودن
    همه قطعات بسته بندی شده بود که برامون جالب بود

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

کالاهای مرتبط