بازخورد درباره این کالا

میز کانتر KP310

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: CH- KP310
برچسب: , , ,
پاک کردن
ویژگی‌های کالا
  • به منظور سفارش صفحه رویی با ضخامت 32 میلیمتر تماس بگیرید.
  • جهت سفارش ابعاد متنوع تر - رنگهای متنوع تر - زیرمانیتوری همرنگ صفحه میز و اکسسوری مانند پریز توکار با واحد فروش دفتر مرکزی تماس حاصل نمایید. 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
بروزرسانی قیمت: 18 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
میز کانتر KP310

در صورت ثبت سفارش این محصول از شهرستانها، پس از تایید نهایی، محصول به صورت کاملا ایمن بسته بندی شده و ارسال میگردد.

در فرآیند تولید این محصول از مواد بسیار باکیفیت و بادوام استفاده شده و همچنین این میز دارای 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد که نشان از اطمینان تولید کننده به محصول خود میباشد.

از این میز در مکان‌هایی مانند ادارات، شرکت‌ها، مطب ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ ها و بیمارستان‌ها برای پذیرش مراجعه ‌کنندگان و مشتریان استفاده می‌شوند

  • کیفیت ساخت بالا با متریال درجه یک
  • طراحی شیک و مدرن
  • تنوع رنگ صفحه و پایه
  • ابعاد سفارشی
  • قابلیت مونتاژ و دمونتاژ
  • قیمت بسیار مناسب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • موردی یافت نشد
    زیبایی
    9
    امکانات
    8
    استحکام
    9
    گارانتی و خدمات پس از فروش
    10

میز کانتر: میز ارتباط با مشتریان

میز کانتر یا میز پیشخوان، میزهایی هستند که در مکان‌هایی مانند ادارات، شرکت‌ها، مطب ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ ها و بیمارستان‌ها برای پذیرش مراجعه ‌کنندگان و مشتریان استفاده می‌شوند. این میزها که به میز منشی نیز شهرت دارند معمولاً در قسمت ورودی یا نزدیک به ورودی قرار می‌گیرند و به عنوان نقطه ارتباط بین کارکنان و مشتریان عمل می‌کنند. میزهای کانتر می‌توانند در انواع مختلفی از مواد و اشکال ساخته شوند. موادی که معمولاً برای ساخت این میزها استفاده می‌شوند عبارتند از چوب، ام‌ دی ‌اف، نئوپان، فلز و شیشه. شکل میزهای کانتر نیز می‌تواند مستطیل، دایره‌ای و هلالی شکل باشد.

میز کانتر KP 310

میز کانتر KP 310 دارای ویژگی‌هایی مانند فضای ذخیره‌سازی، نورپردازی و قابلیت مونتاژ و دمونتاژ میباشد. فضای ذخیره‌سازی برای قرار دادن وسایل و تجهیزات مورد نیاز کارکنان مانند پرونده‌ها، اسناد، لوازم التحریر و غیره استفاده می‌شود. نورپردازی مناسب نیز برای ایجاد فضایی روشن و دلنشین برای مراجعه ‌کنندگان و کارکنان ضروری است. قابلیت مونتاژ مجدد دراین محصول امکان حمل آسان و ایمن را فراهم میکند. میز کانتر KP 310 نقش مهمی در ایجاد یک فضای اداری خاص یا تجاری حرفه ‌ای ایفا می‌کند. این میز به کارکنان کمک می‌کند تا به راحتی و با آرامش به انجام امور خود بپردازند و به مراجعه ‌کنندگان و مشتریان نیز احساس راحتی و خوشامد گویی می‌ دهد.

ویژگی های میز کانتر KP 310

میز کانتر KP 310 دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی میباشد که سبب شده در مدتی کوتاه این میز به محصولی محبوب و پرفروش بدل شود، در ادامه با ویژ گی های این محصول زیبا بیشتر آشنا میشویم.

طراحی خاص و زیبایی:  میز منشی KP 310  از تنوع رنگی  بالایی برخوردار بوده وبا استایل هر محیط کاری و دکوراسیون داخلی سازگاری دارد، این میز پذیرش به گونه‌ ای طراحی شده است که بتواند باهر محیط کاری و سلیقه ای هماهنگ شده است. طراحی زیبا و مدرن، رنگ های متنوع وهمچنین توجه به جزئیات طراحی این محصول را به انتخابی مناسب برای هر محیط کاری تبدیل کرده است.

ابعاد سفارشی: میز پذیرش KP 310 به صورت پیش فرض در ابعاد 180 در 130 تولید میشود اما قابل سفارشی سازی درابعاد دلخواه شما میباشد.

رنگ سفارشی: رنگ میز کانتر KP 310 با توجه به رنگ و نوع  استایل محیط کاری شما انتخاب می شود تا با آن در هماهنگی و سازگاری باشد. این محصول در رنگ های متنوع قابل سفارشی سازی میباشد، شما درشرکت چوب فروش میتوانید رنگ ورق ام دی اف بکار رفته در این محصول را بسته به سلیقه و متناسب با دکوراسیون محیط کاری خود انتخاب نمایید.

فضای ذخیره سازی: وجود فضای ذخیره سازی درمیزهای کانتر حائز اهمیت میباشد. در میز کانتر KP 310 فضای ذخیره سازی کافی تعبیه شده است، این فضاها نیز توسط شما قابل سفارشی سازی می باشد. این محصول علاوه بر اینکه فضای کاری شما را تزئین می‌کند، به مراجعه ‌کنند گان و مشتریان شما نیز احساس راحتی می‌ دهد.

کیفیت ساخت و مواد: درفرآیند تولید میز کانتر KP 310  از متریال مرغوب و درجه یک استفاده شده است. در این میز از صفحات MDF درجه یک و روکش ضدخش با پوشش نوار لبه PVC استفاده شده است، یک میز با کیفیت در برابر ضربات و استفاده مکرر و روزانه مقاوم بوده و دارای عمر مفید طولانی تری میباشد. همچنین، نهایت دقت و ظرافت در ساخت این محصول بکار گرفته شده است.

مونتاژ و دمونتاژ: استفاده از اتصالات الیت در میز پذیرش KP 310  قابلیت مونتاژ و دمونتاژ متعدد را ممکن ساخته که سبب حمل و نقل آسان تر و کم هزینه تر شده است، محصولات بدونه اتصلات الیت در ظاهر تفاوت چندانی با محصولاتی که اتصالات الیت در آنها بکار رفته ندارند، تفاوت اصلی درامکان مونتاژ مجدد محصولات میباشد، جابجایی محصولاتی که در آنها از اتصالات الیت استفاده نشده است بسیار دشوار و پرهزینه بوده و پس از چند بار جابجایی محصول مقاومت اولیه خود را از دست داده و آسیب خواهد دید. درصورتی که در محصولاتی که دارای اتصالات الیت هستند شما به سرعت و به راحتی و در زمانی کوتاه محصول را دمونتاژ کرده، با کمترین هزینه جابجا نموده و سپس درمحل جدید بدونه اینکه محصول آسیب ببیند مجدد مونتاژ مینمائید.

پایه تنظیم: پایه های این محصول قابلیت تنظیم تا 10 میلیمتر را دارا می باشد و برای ایجاد پایداری، جلوگیری از لرزش وایجاد تعادل بر روی سطوح مختلف بسیار کاربردی و مفید میباشند.

گارانتی و خدمات پس از فروش:  میز کانتر KP 310 مانند تمام محصولات شرکت چوب فروش شامل 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد،

وجود گارانتی و خدمات پس از فروش نشان از کیفیت بالای ساخت و متریال درجه ی یک استفاده شده در این محصول و اطمینان چوب فروش به محصول خود میباشد.

جهت مشاهده جدید ترین محصولات فروشگاه چوب فروش و اطلاع از تخفیف های ویژه ما را در صفحه ی اینستاگرام چوب فروش دنبال کنید

خلاصه

میزهای کانتر که تحت عنوان میز منشی، پذیرش و پیشخوان نیز شناخته میشوند، غالبا در محیط هایی مثل ادارات، شرکت‌ها، مطب ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ ها و بیمارستان‌ها استفاده میشوند. میز کانتر KP 310 دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند متریال درجه یک، قابلیت سفارشی سازی، اتصالات الیت و غیره میباشد که این محصول را به یک محصول خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده است. این میز قیمتی مقرون به صرفه دارد و گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک میز کار مدرن و کاربردی هستند. این محصول برای فضای اداری یا تجاری بسیار مناسب میباشد. جهت مشاوره رایگان برای انتخاب “میز پیشخوان” با کارشناسان چوب فروش در تماس باشید.

 

میز کانتر KP310
مشخصات دیگر
برند تولید کننده

چوب فروش

کشور تولید کننده

ایران

نورپردازی

دارد

ابعاد سفارشی

قابل سفارشی سازی در ابعاد دلخواه شما

رنگ های متنوع

قابل سفارشی سازی در رنگ های متنوع

گارانتی و خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش

امتیاز کاربران به:

میز کانتر KP310 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

کالاهای مرتبط