بازخورد درباره این کالا

نیمکت پارکی B100

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: CH-B100

این کالا در انبار موجود نیست و در دسترس نمی‌باشد.

ویژگی‌های کالا
  • برند تولید کننده : چوب فروش
  • کشور تولید کننده : ایران
  • ابعاد سفارشی : قابل سفارشی سازی در ابعاد دلخواه شما
  • رنگ های متنوع : قابل سفارشی سازی در رنگ های متنوع
  • گارانتی و خدمات پس از فروش : 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش
+ اطلاعات بیشتر
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
نیمکت پارکی B100

در صورت ثبت سفارش این محصول از شهرستانها، پس از تایید نهایی، محصول به صورت کاملا ایمن بسته بندی شده و ارسال میگردد.

در فرآیند تولید این محصول از مواد بسیار باکیفیت و بادوام استفاده شده و همچنین این محصول دارای 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد که نشان از اطمینان تولید کننده به محصول خود میباشد.

نیمکت پارکی مدل B100 به عنوان یک عنصر زیبا و جذاب در فضاهای باز عمومی و خصوصی، و همچنین در داخل یا خارج از فروشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند

  • کیفیت ساخت بالا با متریال درجه یک
  • طراحی شیک و مدرن
  • تنوع رنگ صفحه
  • ابعاد سفارشی
  • قیمت بسیار مناسب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • موردی یافت نشد
    زیبایی
    9
    استحکام
    10
    گارانتی و خدمات پس از فروش
    10

نیمکت پارکی مدل B100

نیمکت پارکی مدل B100 از محصولات مدرن و محبوب شرکت چوب فروش می‌باشد. این محصول از ترکیب چوب ام دی اف و فلز تولید و در رنگ های متنوع موجود می‌باشد. در طراحی نیمکت B100 به اصول ارگونومیک، راحتی و سلامت کاربر توجه ویژه ای شده است. نیمکت‌های فضای باز، یکی از اجزای اساسی فضاهای عمومی و پارک‌ها هستند که به افراد این امکان را می‌دهند تا در محیطی آرام و طبیعی بنشینند. این ملزومات زینت بخش فضای باز و عمومی می‌باشد. این نوع مبلمان فضای باز، به زیبایی محیط افزوده و به افراد امکان استراحت و ارتباط نزدیک تر با طبیعت را ارائه می‌دهد.

ویژگی های نیمکت پارکی مدل B100

نیمکت پارکی مدل B100 دارای ویژگی های منحصر به فردی می‌باشد که نیمکت B100 را از سایر محصولات مشابه متمایز ساخته است. در ادامه به بررسی هر یک از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

طراحی زیبا

این محصول بر اساس اصول ارگونومیک برای حفظ سلامتی جسمی کاربران طراحی شده است. B100 در رنگ‌های متنوع برای همخوانی با دکوراسیون فروشگاه یا محوطه ی مورد استفاده ی شما تولید می‌شود تا با محیط اطراف هماهنگ شوند و جلوه‌ای آراسته و هماهنگ به فضا ببخشند. در طراحی این محصول فضایی برای قرار دادن گیاهان طبیعی تعبیه شده تا بسته به سلیقه، گیاه مورد علاقه ی خود را در آن قرار دهید.

راحتی و استراحت

نیمکت پارکی مدل B100 با بهره‌گیری از مواد با کیفیت درجه یک و طراحی‌های ارگونومیک، یک فرصت عالی برای استراحت و آرامش شما فراهم می‌کنند. این نیمکت استثنایی به افراد این امکان را می‌دهند تا از طبیعت پیرامون لذت ببرند و انرژی مثبتی از محیط اطراف جذب کنند. این نیمکت با طول دو متر و عرض چهل سانتیمتر به گونه ای طراحی شده است که چندین نفر به راحتی بر روی آن نشسته و استراحت کنند.

ارتباط با طبیعت

نشستن بر روی نیمکت مدل B100 ، به افراد این فرصت را می‌دهد تا با زیبایی‌های طبیعت اطراف ارتباط برقرار کنند. این ارتباط با گل‌ها، درختان، و صدای طبیعت، حس آرامش و شادی را در افراد ایجاد می‌کند.

نقش اجتماعی

نیمکت‌های فضای باز به عنوان نقاط تجمع اجتماعی نیز شناخته می‌شوند. افراد می‌توانند در این نقاط با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و افکار و تجارب خود را به اشتراک بگذارند. استفاده از نیمکت مدل B100 در داخل یا بیرون فروشگاه، این فرصت را به مراجعه کنندگان میدهد که درحین استراحت، محصولات و خدمات شما را بهتر بررسی کنند. همچنین اختصاص دادن فضایی برای استراحت، در ذهن مشتریان دلالت بر احترام و ارزشیست که شما برای آنان قائل هستید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

وجود گارانتی و خدمات پس از فروش نشان از کیفیت بالای ساخت و متریال درجه ی یک استفاده شده در آن محصول و اطمینان تولید کننده به محصول خود می‌باشد. تمام محصولات شرکت چوب فروش شامل 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد.

جهت اطلاع از تخفیف های ویژه و جدیدترین محصولات ما را در صفحه ی اینستاگرام چوب فروش دنبال کنید.

کلام پایانی

نیمکت‌ های فضای باز نه تنها به عنوان ابزاری برای استراحت افراد عمل می‌کنند، بلکه به عنوان یک عنصر زیبا و جذاب در فضاهای باز عمومی و خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نقاط به مردم این امکان را می‌دهند تا به طبیعت نزدیک تر شوند و لحظاتی از آرامش و اتصال با محیط پیرامون را تجربه کنند. نیمکت پارکی مدل B100 یکی از محصولات مدرن و جذاب شرکت چوب فروش می‌باشد. این محصول در مدت کوتاهی توانسته آمار فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. این محصول به موجب ویژگی های منحصر به فرد از محبوبیت بالایی برخوردار است و قابل سفارش در رنگ و ابعاد دلخواه شما می‌باشد. B100 با قیمتی فوق اقتصادی و به همراه 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌شود. جهت مشاوره رایگان با کارشناسان چوب فروش در تماس باشید، ما منتظر صدای گرم شما هستیم.

نیمکت پارکی B100
مشخصات دیگر
برند تولید کننده

چوب فروش

کشور تولید کننده

ایران

ابعاد سفارشی

قابل سفارشی سازی در ابعاد دلخواه شما

رنگ های متنوع

قابل سفارشی سازی در رنگ های متنوع

گارانتی و خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش

امتیاز کاربران به:

نیمکت پارکی B100 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…