منوی اصلی

.سوالات متداول


.

۱ – پس از ثبت سفارش ، محصول در چه مدتی تحویل می گردد ؟

در استانهای تهران و البرز پس از ۳ تا ۵ روز کاری و در سایر استانها طی تماس تلفنی اعلام می گردد. این زمان با توجه به نوع و تعداد محصول خریداری شده بین ۵ تا ۱۵ روز کاری می باشد.

 

۲ – نوع تحویل کالا چگونه است ؟

کالای خریداری شده فقط به شخصی که مشخصات وی به عنوان خریدار ثبت شده با استفاده از کارت شناسایی تحویل میگردد . ضمنا قبل از تحویل همکاران با شما تماس گرفته و زمان حضور خود را اعلام می کنند .

 

۳ – آیا تحویل کالا درب ساختمان می باشد ؟

تحویل کالا در استانهای تهران و البرز درب ساختمان می باشد که پس از تایید فرم دریافت کالا از سوی خریدار امکان حمل از سوی همکاران تا نقطه مورد نظر با درخواست شما وجود دارد . اما در سایر نقاط ایران، کالا در محل باربری شهر مقصد تحویل می گردد .

 

۴ – ارسال کالا خارج از استانهای تهران و البرز چگونه صورت می گیرد ؟

از طریق سیستم باربری انجام می گیرد که هزینه حمل بصورت پس کرایه و هنگام تحویل کالا دریافت می گردد .

 

۵ – آیا بعد از خرید امکان لغو درخواست وجود دارد ؟

تا دو ساعت پس از ثبت سفارش امکان لغو درخواست وجود دارد .

 

۶ – پس از لغو درخواست خرید چگونه می توانم پولم را پس بگیرم ؟

با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و اطلاعات حساب خود را اعلام کنید . ظرف ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حسابتان واریز می شود . ضمنا اطلاعات حساب باید حتما به نام خریدارباشد .

 

۷ – آیا امکان تغییر در نوع سفارش کالا وجود دارد ؟

همانند لغو سفارش کالا تا ۲ ساعت پس از ثبت سفارش می توانید خرید خود را ویرایش کنید .

 

۸ – برای استفاده از گارانتی باید چکار کنم ؟

با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند .

 

۹ – گارانتی شامل چه مواردی می گردد ؟

کلیه محصولات دارای گارانتی یک ساله می باشند که برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا قسمت شرایط گارانتی را به دقت مطالعه فرمایید .

 

۱۰ – آیا برای خرید باید عضو سایت شوم؟

برای خرید از چوب فروش باید عضو سایت شوید که این امکان را برای شما فراهم می کند تا از وضعیت سفارش و ویرایش آنها و همچنین در موارد فروش ویژه پیش از دیگران در جریان قرار گیرید .

 

۱۱ – در چه ساعاتی میشود از چوب فروش خریداری کرد؟

در تمامی ساعات شبانه روز حتی ایام تعطیل می توانید از چوب فروش خریداری کنید .

 

۱۲ – آیا می توانم وجه خرید خود را هنگام تحویل کالا پرداخت نمایم؟  

خیر . این امکان فراهم نیست و فقط با پرداخت آنلاین در هنگام سفارش کالا فرایند خرید تکمیل می گردد .

 

۱۳ – آیا امکان سفارشی کردن محصولات وجود دارد ؟

بله این امکان با شرایط خاص وجود دارد که برای کسب اطلاع از این موضوع بر روی صفحه اصلی و گزینه سفارشی سازی کلیک نمایید تا از ظوابط آن مطلع گردید .

 

۱۴ – محصولاتی که نیاز به نصب دارتد چگونه تحویل می گردند ؟

کالاهای که نیاز به نصب دارند در هنگام تحویل کالا نصب نیز می گردند که این امر شامل هزینه جانبی نمی باشد .

 

۱۵ – از زمان تحویل خرید خود چگومه آگاه شوم ؟

روز قبل از تحویل محصول ، با شما تماس گرفته می شود و زمان تحویل هماهنگ می گردد.

 

۱۶ – اگر کالا با محصول سفارش داده شده مغایرت داشت چکار کنم؟

در این موارد از دریافت کالا خودداری فرمایید بدیهی است کلیه مراحل بازگشت و ارسال مجدد بعهده چوب فروش می باشد .

 

۱۷ – آیا امکان خرید حضوری وجود دارد ؟

فقط در مواردی که کالاهای خریداری شده سفارشی شده باشد این امکان وجود دارد .

 

۱۸ – آیا امکان خرید تلفنی وجود دارد؟

خیر این امکان وجود ندارد .

 

با احترام، به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه، تا بروز رسانی قیمت ها امکان خرید آنلاین مقدور نمی باشد، لطفا جهت ثبت سفارش از طریق شماره های 02122381485 یا 02144414284 یا ازطریق فرم ثبت سفارش اقدام نمایید. رد کردن

X