منوی اصلی

.سوالات متداول


.

۱ – پس از ثبت سفارش ، محصول در چه مدتی تحویل می گردد ؟

در استانهای تهران و البرز پس از ۳ تا ۵ روز کاری و در سایر استانها طی تماس تلفنی اعلام می گردد. این زمان با توجه به نوع و تعداد محصول خریداری شده بین ۵ تا ۱۵ روز کاری می باشد.

 

۲ – نوع تحویل کالا چگونه است ؟

کالای خریداری شده فقط به شخصی که مشخصات وی به عنوان خریدار ثبت شده با استفاده از کارت شناسایی تحویل میگردد . ضمنا قبل از تحویل همکاران با شما تماس گرفته و زمان حضور خود را اعلام می کنند .

 

۳ – آیا تحویل کالا درب ساختمان می باشد ؟

تحویل کالا در استانهای تهران و البرز درب ساختمان می باشد که پس از تایید فرم دریافت کالا از سوی خریدار امکان حمل از سوی همکاران تا نقطه مورد نظر با درخواست شما وجود دارد . اما در سایر نقاط ایران، کالا در محل باربری شهر مقصد تحویل می گردد .

 

۴ – ارسال کالا خارج از استانهای تهران و البرز چگونه صورت می گیرد ؟

از طریق سیستم باربری انجام می گیرد که هزینه حمل بصورت پس کرایه و هنگام تحویل کالا دریافت می گردد .

 

۵ – آیا بعد از خرید امکان لغو درخواست وجود دارد ؟

تا دو ساعت پس از ثبت سفارش امکان لغو درخواست وجود دارد .

 

۶ – پس از لغو درخواست خرید چگونه می توانم پولم را پس بگیرم ؟

با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و اطلاعات حساب خود را اعلام کنید . ظرف ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حسابتان واریز می شود . ضمنا اطلاعات حساب باید حتما به نام خریدارباشد .

 

۷ – آیا امکان تغییر در نوع سفارش کالا وجود دارد ؟

همانند لغو سفارش کالا تا ۲ ساعت پس از ثبت سفارش می توانید خرید خود را ویرایش کنید .

 

۸ – برای استفاده از گارانتی باید چکار کنم ؟

با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند .

 

۹ – گارانتی شامل چه مواردی می گردد ؟

کلیه محصولات دارای گارانتی یک ساله می باشند که برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا قسمت شرایط گارانتی را به دقت مطالعه فرمایید .

 

۱۰ – آیا برای خرید باید عضو سایت شوم؟

برای خرید از چوب فروش باید عضو سایت شوید که این امکان را برای شما فراهم می کند تا از وضعیت سفارش و ویرایش آنها و همچنین در موارد فروش ویژه پیش از دیگران در جریان قرار گیرید .

 

۱۱ – در چه ساعاتی میشود از چوب فروش خریداری کرد؟

در تمامی ساعات شبانه روز حتی ایام تعطیل می توانید از چوب فروش خریداری کنید .

 

۱۲ – آیا می توانم وجه خرید خود را هنگام تحویل کالا پرداخت نمایم؟  

خیر . این امکان فراهم نیست و فقط با پرداخت آنلاین در هنگام سفارش کالا فرایند خرید تکمیل می گردد .

 

۱۳ – آیا امکان سفارشی کردن محصولات وجود دارد ؟

بله این امکان با شرایط خاص وجود دارد که برای کسب اطلاع از این موضوع بر روی صفحه اصلی و گزینه سفارشی سازی کلیک نمایید تا از ظوابط آن مطلع گردید .

 

۱۴ – محصولاتی که نیاز به نصب دارتد چگونه تحویل می گردند ؟

کالاهای که نیاز به نصب دارند در هنگام تحویل کالا نصب نیز می گردند که این امر شامل هزینه جانبی نمی باشد .

 

۱۵ – از زمان تحویل خرید خود چگومه آگاه شوم ؟

روز قبل از تحویل محصول ، با شما تماس گرفته می شود و زمان تحویل هماهنگ می گردد.

 

۱۶ – اگر کالا با محصول سفارش داده شده مغایرت داشت چکار کنم؟

در این موارد از دریافت کالا خودداری فرمایید بدیهی است کلیه مراحل بازگشت و ارسال مجدد بعهده چوب فروش می باشد .

 

۱۷ – آیا امکان خرید حضوری وجود دارد ؟

فقط در مواردی که کالاهای خریداری شده سفارشی شده باشد این امکان وجود دارد .

 

۱۸ – آیا امکان خرید تلفنی وجود دارد؟

خیر این امکان وجود ندارد .