۱ – پس از ثبت سفارش ، محصول در چه مدتی تحویل می گردد ؟
در استانهای تهران و البرز پس از ۷ تا ۱۵ روز کاری و در سایر استانها طی تماس تلفنی اعلام می گردد.

۲ – نوع تحویل کالا چگونه است ؟
کالای خریداری شده فقط به شخصی که مشخصات وی به عنوان خریدار ثبت شده با استفاده از کارت شناسایی تحویل میگردد . ضمنا قبل از تحویل همکاران با شما تماس گرفته و زمان حضور خود را اعلام می کنند .

۳ – آیا تحویل کالا درب ساختمان می باشد ؟
تحویل کالا در استانهای تهران و البرز درب ساختمان می باشد که پس از تایید فرم دریافت کالا از سوی خریدار امکان حمل از سوی همکاران تا نقطه مورد نظر با درخواست شما وجود دارد . اما در سایر نقاط ایران، کالا در محل باربری شهر مقصد تحویل می گردد .

۴ – ارسال کالا خارج از استانهای تهران و البرز چگونه صورت می گیرد ؟
از طریق سیستم باربری انجام می گیرد که هزینه حمل بصورت پس کرایه و هنگام تحویل کالا دریافت می گردد .

۵ – آیا بعد از خرید امکان لغو درخواست وجود دارد ؟
تا دو ساعت پس از ثبت سفارش امکان لغو درخواست وجود دارد .

۶ – پس از لغو درخواست خرید چگونه می توانم پولم را پس بگیرم ؟
با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و اطلاعات حساب خود را اعلام کنید . ظرف ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حسابتان واریز می شود . ضمنا اطلاعات حساب باید حتما به نام خریدارباشد .

۷ – آیا امکان تغییر در نوع سفارش کالا وجود دارد ؟
همانند لغو سفارش کالا تا ۲ ساعت پس از ثبت سفارش می توانید خرید خود را ویرایش کنید.

۸ – برای استفاده از گارانتی باید چکار کنم ؟
با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند .

۹ – گارانتی شامل چه مواردی می گردد ؟
کلیه محصولات دارای گارانتی یک ساله می باشند که برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا قسمت شرایط گارانتی را به دقت مطالعه فرمایید .

۱۰ – آیا برای خرید باید عضو سایت شوم؟
برای خرید از چوب فروش باید عضو سایت شوید که این امکان را برای شما فراهم می کند تا از وضعیت سفارش و ویرایش آنها و همچنین در موارد فروش ویژه پیش از دیگران در جریان قرار گیرید .

۱۱ – در چه ساعاتی میشود از چوب فروش خریداری کرد؟
در تمامی ساعات شبانه روز حتی ایام تعطیل می توانید از چوب فروش خریداری کنید .

۱۲ – آیا می توانم وجه خرید خود را هنگام تحویل کالا پرداخت نمایم؟
خیر . این امکان فراهم نیست و فقط با پرداخت آنلاین در هنگام سفارش کالا فرایند خرید تکمیل می گردد .

۱۳ – آیا امکان سفارشی کردن محصولات وجود دارد ؟
بله این امکان با شرایط خاص وجود دارد که برای کسب اطلاع از این موضوع بر روی صفحه اصلی و گزینه سفارشی سازی کلیک نمایید تا از ظوابط آن مطلع گردید .

۱۴ – محصولاتی که نیاز به نصب دارند چگونه تحویل می گردند ؟
کالاهای که نیاز به نصب دارند در هنگام تحویل کالا نصب نیز می گردند که این امر شامل هزینه جانبی نمی باشد .

۱۵ – از زمان تحویل خرید خود چگونه آگاه شوم ؟
روز قبل از تحویل محصول ، با شما تماس گرفته می شود و زمان تحویل هماهنگ می گردد.

۱۶ – اگر کالا با محصول سفارش داده شده مغایرت داشت چکار کنم؟
در این موارد از دریافت کالا خودداری فرمایید بدیهی است کلیه مراحل بازگشت و ارسال مجدد بعهده چوب فروش می باشد .

۱۷ – آیا امکان خرید حضوری وجود دارد ؟
فقط در مواردی که کالاهای خریداری شده سفارشی شده باشد این امکان وجود دارد .

۱۸ – آیا امکان خرید تلفنی وجود دارد؟
بله این امکان وجود دارد .