بازخورد درباره این کالا

ست میز مدیریتی لاوسون

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: CH-M L301
پاک کردن
ویژگی‌های کالا
  • به منظور سفارش صفحه رویی با ضخامت 32 میلیمتر تماس بگیرید.
  • جهت سفارش ابعاد متنوع تر - رنگهای متنوع تر - زیرمانیتوری همرنگ صفحه میز و اکسسوری مانند پریز توکار با واحد فروش دفتر مرکزی تماس حاصل نمایید. 91692060-021

ست میز مدیریتی لاوسون از محصولات پرفروش شرکت چوب فروش بوده که با بهره مندی از طراحی مدرن، قابلیت سفارشی سازی، حمل و نقل آسان به کمک اتصالات الیت، رنگ بندی متنوع، توجه ویژه به فضای ذخیره سازی، گارانتی و خدمات پس از فروش جزو محصولات خاص و پرفروش بازار قرار گرفته است. این محصول به مانند سایر محصولات شرکت چوب فروش دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که با قیمتی بسیار مناسب روانه ی بازار گشته است. در ادامه با میز میزمدیریتی لاوسون بیشتر آشنا شده و به بررسی ویژگی های این محصول میپردازیم.

نمایش بیشتر- بستن
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
بروزرسانی قیمت: 18 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
مشاهده ویدیو
نقد و بررسی
ست میز مدیریتی لاوسون

در صورت ثبت سفارش این محصول از شهرستانها، پس از تایید نهایی، محصول به صورت کاملا ایمن بسته بندی شده و ارسال میگردد.

در فرآیند تولید این محصول از مواد بسیار باکیفیت و بادوام استفاده شده و همچنین این میز دارای 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد که نشان از اطمینان تولید کننده به محصول خود میباشد.

از این میز مدیریتی بیشتر در اتاق مدیران و گاهی اتاق های کنفرانس نیز استفاده میشود.

  • کیفیت ساخت بالا با متریال درجه یک
  • طراحی شیک و مدرن
  • تنوع رنگ صفحه و پایه
  • ابعاد سفارشی
  • قابلیت مونتاژ و دمونتاژ
  • قیمت بسیار مناسب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • موردی یافت نشد
    زیبایی
    9
    امکانات
    8
    استحکام
    9
    گارانتی و خدمات پس از فروش
    10

ست میزمدیریتی لاوسون

اتاق مدیریت فضایی است که مدیران با مشتریان و همکاران خود ملاقات می کنند، باید این فضا دارای جلوه شیک و جذاب باشد.

میز مدیریتی برای یک مدیر تقریبا مهم ‌ترین وسیله‌ ی اتاق محسوب می‌شود چرا که میز مدیریتی یکی از ارکان اصلی در هر سازمان بوده و می بایست با دقت خاصی انتخاب شود. اتاق مدیریت فضایی است که مهمترین قراردادهای شرکت در آنجا انجام می شود مدیریت مهم ترین بخش هر شرکت است، مدیر راس هر سازمانی است و قطعاً باید اتاق خاص با ویژگی های منحصر به فرد داشته باشد چرا که در این اتاق پذیرای افراد مهمی میشود.

ویژگی های ست میز مدیریتی لاوسون

ست میزمدیریت مدل لاوسون یکی از محصولات جدید و با کیفیت شرکت چوب فروش بوده که درادامه به معرفی و بررسی ویژگی های این محصول خاص میپردازیم.

استایل خاص و طراحی مدرن

میزمدیریتی باید با استایل کلی محیط کار و دکوراسیون داخلی شما سازگاری داشته باشد و به گونه‌ ای طراحی شود که بتواند نیازها و سلیقه ‌های مدیران را برآورده کند، طراحی زیبا و مدرن، رنگ های متنوع وهمچنین توجه به جزئیات طراحی این محصول را به انتخابی مناسب برای تمام مدیران تبدیل کرده است.

ابعاد سفارشی

درزمان خرید میز مدیریتی بایستی به ابعاد اتاق خود توجه کنید. همچنین باید بدانید که چه انتظاری از میز دارید، نیازهای شما در ابعاد میز مدیریتی مؤثر خواهد بود، میز مدیریتی باید به گونه‌ای باشد که به مدیر امکان کار کردن راحت و بدون محدودیت فضا را بدهد. این محصول در ابعاد 220 در220 تولید میشود که قابل سفارشی سازی درابعاد دلخواه شما میباشد.  سایز میزمدیریتی باید به شکلی باشد که مدیر درهنگام کاراحساس راحتی و آسودگی کند و به فضای کاری مدیرانعطاف پذیری بیشتری ببخشد.

رنگ سفارشی

بهتراست برای میزمدیریتی خود رنگی را انتخاب کنید که با فضای شرکت یا اداره شما هارمونی داشته باشد، رنگ میز با توجه به رنگ و نوع دکوراسیون اتاق انتخاب می شود تا با آن در هماهنگی باشد. این محصول در رنگ های متنوع قابل سفارشی سازی میباشد، شما درشرکت چوب فروش میتوانید رنگ ورق ام دی اف بکار رفته در این محصول را بسته به سلیقه و متناسب با دکوراسیون داخلی خود انتخاب نمایید.

فضای ذخیره سازی

وجود فایل و فضای ذخیره سازی متعدد درمیزهای مدیریتی بسیار حائز اهمیت است، چرا که برای یک مدیر دسترسی سریع به اسناد و مدارک مهم بوده و به افزایش بهره وری و تسریع اجرای امور کمک بسیاری میکند، ما دراین محصول تلاش کرده ایم که انواع کمد، کشو و قفسه را تعبیه کنیم تا تمام نیازهای شما به فضای ذخیره سازی را برطرف سازیم، این فضاها نیز توسط شما قابل سفارشی سازی می باشد. این محصول علاوه بر اینکه فضای کاری شما را تزئین می‌کند، امکانات و ویژگی‌هایی را نیز دارند که به شما دربهترانجام دادن وظایف روزمره کمک می‌کنند. فضای ذخیره سازی باید به اندازه‌ای باشد که بتواند تمامی ابزارهای مورد نیاز مدیر را در خود جای دهد.

کیفیت ساخت و مواد

یکی از نکات مهم در انتخاب میز مدیریتی، کیفیت ساخت و متریال استفاده شده در فرآیند تولید میز است. میز باید از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شود تا بتواند در برابر ضربات و استفاده مکرر و روزانه مقاومت کند. همچنین، دقت درساخت و توجه به جزئیات بسیار مهم میباشد. در فرآیند تولید میز مدیریتی لاوسون از متریال مرغوب و درجه یک استفاده شده است وهمچنین نهایت دقت و ظرافت در ساخت این محصول بکار گرفته شده است.

قابلیت مونتاژ و دمونتاژ برای جابجایی آسان

استفاده از اتصالات الیت قابلیت مونتاژ و دمونتاژ متعدد را ممکن ساخته که سبب حمل و نقل آسان تر و کم هزینه تر میشود، اما این اتصالات گران قیمت بوده و استفاده از آنها موجب افزایش قیمت محصول نهایی میشود و برخی تولید کنندگان به منظور کاهش قیمت از این نوع اتصالات استفاده نمیکنند. محصولات بدونه اتصلات الیت در ظاهر تفاوت چندانی با محصولاتی که اتصالات الیت در آنها بکار رفته ندارند، تفاوت اصلی درامکان مونتاژ مجدد محصولات میباشد، جابجایی محصولاتی که در آنها از اتصالات الیت استفاده نشده است بسیار دشوار و پرهزینه بوده و پس از چند بار جابجایی محصول مقاومت اولیه خود را از دست داده و آسیب خواهد دید. درصورتی که در محصولاتی که دارای اتصالات الیت هستند شما به سرعت و به راحتی و در زمانی کوتاه محصول را دمونتاژ کرده، با کمترین هزینه جابجا نموده و سپس درمحل جدید بدونه اینکه محصول آسیب ببیند مجدد مونتاژ مینمائید.

پایه تنظیم

این محصول دارای پایه های تنظیم تا 10 میلیمتر می باشد که برای ایجاد پایداری در زمان قرارگیری بر روی سطوح مختلف بسیار مفید می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

وجود گارانتی و خدمات پس از فروش نشان از کیفیت بالای ساخت و متریال درجه ی یک استفاده شده در آن محصول و اطمینان تولید کننده به محصول خود میباشد. تمام محصولات شرکت چوب فروش شامل 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

جهت آشنایی بیشتر با مجموعه چوب فروش، می توانید از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمایید.

کلام پایانی

در انتخاب یک میز مدیریتی مناسب در نظر داشتن مواردی مثل استایل و طراحی، ابعاد، رنگبندی، فضای ذخیره سازی، کیفیت ساخت، قابلیت مونتاژ و دمونتاژ و پایه های قابل تنظیم بسیار مهم بوده و باید حتما به آنها توجه شود. ما دراین محصول تلاش نموده ایم تا تمام نیازهای شما را مرتفع سازیم. جهت مشاوره رایگان برای انتخاب “ست میز مدیریت و کنفرانس” با کارشناسان چوب فروش در تماس باشید.

ست میز مدیریتی لاوسون
مشخصات دیگر
برند تولید کننده

چوب فروش

کشور تولید کننده

ایران

گارانتی و خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش

امتیاز کاربران به:

ست میز مدیریتی لاوسون (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

کالاهای مرتبط